Kérdezd meg... de ha jól emlékszem a tetején a 26os csavar mellett pontozóval egy kis pötty bele lett ütve. Már nincs meg, nem tudom megnézni.
ok
köszi
a kar mellettinél van egy kis pontozó nyom
Kérdezd meg... de ha jól emlékszem a tetején a 26os csavar mellett pontozóval egy kis pötty bele lett ütve. Már nincs meg, nem tudom megnézni.
ok
köszi
a kar mellettinél van egy kis pontozó nyom
Erről van valakinek valami véleménye, tapasztalata? Két RockShox nyaka már nagyon elkezdett recsegni nekem és arra gondoltam, hogy ilyenre cserélném. Esetleg valami komolyabb tipushiba van ennél a modellnél?
2014 Factory Series 32 FLOAT 27.5 130 FIT CTDakkor ha jól értem ha nem lesz különbség a fokozatoknál akkor ebben is behalt a patron. De e nélkül hogy tudnám meg hogy ebben már cserélt van-e? (szét szedés nélkül)
Kérdezd meg... de ha jól emlékszem a tetején a 26os csavar mellett pontozóval egy kis pötty bele lett ütve. Már nincs meg, nem tudom megnézni.
A 2013-as CTD patronja gyári hibás volt, ha kicserélték benne akkor szerintem semmi különbség. Én amikor vettem a 2013-as Giant Trance-emet akkor az alpinebike-osok szóltak hogy váltogassam és amikor nem lesz különbség az állások között akkor vigyem be és garanciában kicsserélik a patront. Pár hét volt és már vittem is vissza, utána jó volt. A 2014-esnél ezt a hibát már kiküszöbölték és a TALAS-on is változtattak de a tied nem az, úgyhogy ha jó a 13-as illetve adnak rá garit akkor szerintem OK.
akkor ha jól értem ha nem lesz különbség a fokozatoknál akkor ebben is behalt a patron. De e nélkül hogy tudnám meg hogy ebben már cserélt van-e? (szét szedés nélkül)
hali
egy kérdés
2014 Evolution Series 32 FLOAT 29 100 O/C CTD
vagy
2013 Evolution Series 32 FLOAT 29 100 O/C CTD
van különbség köztük?
valakinek valami tapasztalat?
most cserébe kaptam a 2014 es helyet egy 2013 teleszkópot és kérdés, hogy jó a 2013 vagy ragaszkodjak a 2014 eshez?
T állásban igen kedves kattogó hangot adott ki de azt mondták szét szedték és semmi baja, így vagy meg tartom a kapott 2013 at, vagy a 2014 vissza jön és ha megint kezdi nálam megy Foxékhoz kideríteni
Akinek van ilyen téren tapasztalat ossza meg velem
A 2013-as CTD patronja gyári hibás volt, ha kicserélték benne akkor szerintem semmi különbség. Én amikor vettem a 2013-as Giant Trance-emet akkor az alpinebike-osok szóltak hogy váltogassam és amikor nem lesz különbség az állások között akkor vigyem be és garanciában kicsserélik a patront. Pár hét volt és már vittem is vissza, utána jó volt. A 2014-esnél ezt a hibát már kiküszöbölték és a TALAS-on is változtattak de a tied nem az, úgyhogy ha jó a 13-as illetve adnak rá garit akkor szerintem OK.
hali
egy kérdés
2014 Evolution Series 32 FLOAT 29 100 O/C CTD
vagy
2013 Evolution Series 32 FLOAT 29 100 O/C CTD
van különbség köztük?
valakinek valami tapasztalat?
most cserébe kaptam a 2014 es helyet egy 2013 teleszkópot és kérdés, hogy jó a 2013 vagy ragaszkodjak a 2014 eshez?
T állásban igen kedves kattogó hangot adott ki de azt mondták szét szedték és semmi baja, így vagy meg tartom a kapott 2013 at, vagy a 2014 vissza jön és ha megint kezdi nálam megy Foxékhoz kideríteni
Akinek van ilyen téren tapasztalat ossza meg velem
sziasztok,
2015-os Fox CTD EVO rugostaggal kapcsolatban kerdeznem, hogy milyen olaj valo bele? hol, hogyan tudok extra olajat beletolteni?
a kereparon levo ugyanilyen EVO villa mozgasaval valo problemat (nevezetesen, hogy vagy tul kemeny volt, vagy tul gyorsan kimozogta az egesz utjat) megoldotta 20 ml extra olaj. remenyeim szerint ez a tagnal is igy lesz, a problema ugyanaz.
koszonom elore is a segitseget!
Most lett Fox telóm, és rémülettel ovastam ezt az 50 órás szervíz-intervallum megjegyzést. Nekem ez azt jelentené, hogy jó időben havonta kéne szervízbe vigyem. - ???
Itt viszont ezt találtam:
Every 125 Hours/Yearly, or whichever comes first.*Még ez is húzós, de már-már elviselhető. - Kérdés, hogy mi az igaz?
Nincs a telóban üzemóra számláló, garancia szempontjából ez ellenőrizhetelen. Használattól függően szezon elején és közepén olajcsere az alsó szárakban és a szimmering alatti szivacsgyűrű kitisztítása, de ha sokat jársz szutykos helyeken akkor gyakrabban. Nekem eddig ez bejött, a lecserélt olaj mindig kristálytiszta volt és kb fél órás meló.
évente átlagosan 1500-2000 Fox villa érkezhet az országba OEM kerékpárokon. Mindnek a garanciális feltétele, hogy 50 üzemóránként szervizeljék.
Ez alapján a Fox dealereknek ki se kellene látszani a munkából....
Most lett Fox telóm, és rémülettel ovastam ezt az 50 órás szervíz-intervallum megjegyzést. Nekem ez azt jelentené, hogy jó időben havonta kéne szervízbe vigyem. - ???
Itt viszont ezt találtam:
Every 125 Hours/Yearly, or whichever comes first.*Még ez is húzós, de már-már elviselhető. - Kérdés, hogy mi az igaz?
használtam egy első szériás(?) qr15-ös vanilla rlc-t. istenkirály mozgással volt megáldva emlékeim szerint. tőlem Maggihoz került, aztán kitudja hol járhat már. azóta volt suntour durolux-om, lyrik-em, most pedig egy marzo 55 rc3 ti evo blabla villa van nálam. utóbbi eddig ver mindent.
Nekem eddig komolyabb villákból csak Fox volt/van (összesen öt, most éppen kettô) de egyikkel sem volt gondom a 2013-as CTD patron garanciális cseréjét leszámítva. A mostaniakban (egy 2013-as és egy 2014-es) 3900 és 3600km van, magam szervizelem ôket.
Bringaboltos haverom új bringát vett. Direkt azt a modellt vette, amelyik nem Fox-os hanem RockShox-os.
Nekem ez elég magyarázat.
hogy magamat idézzem mádik topikból :
"én azt venném amelyikben nem rókás teló van "
ja még a boltos is stimmel kb
pedig rég nagy rajongója voltam a márkának.
amúgy régieknél üzemszerű volt pici kotty, meg olaj a száron. na azok még álomszépen mocorogtak.
Bringaboltos haverom új bringát vett. Direkt azt a modellt vette, amelyik nem Fox-os hanem RockShox-os.
Nekem ez elég magyarázat.
Újként már enyhén kotyogó Fox villán magam is paráztam. Aztán tökéletesen működött majdnem 11.000 km-en át. Mikor eladtam, a fék oldali becsúszóján kezdett látszani már némi kopás, de nagyon szépen, vajpuhán mozogva működött.
= normális jelenség, minden villánál van egy enyhe kotyogás.
100$-os tipp: azért nézzétek meg, nem csak a fejcsapágyon kell-e húzni, mert ezen rendkívül bonyolult, már-már agyműtét bonyolultsági szintjén mozgó egyperces művelet után sokkan lepődtek már meg, hogy jé...
Hát lehet... Ezek szerint Te is találkoztál már a problémával.
Nekem ez azonban leginkább azért fáj, mert sem a lényegesen olcsóbb Reba, sem a tesóm totálisan lelakott Recon-ja nem kotyogott soha. Na pedig az egy pusztulat volt... Ráadásul még van ilyenkor egy idegesítő kopogó hangja is a Fox-nak.
Én úgy gondolom, hogy az irreálisan magas árért nyugodtan elvárhatom a hibátlan és zajtalan működést is. Végülis, mégiscsak egy bringa árát kérik el érte. Ez a második Fox villám, de az elsőtől sem voltam elájulva. Pedig le voltak rendesen szervizelve, nem én próbálkoztam vele otthon. Az első egy használt RLC volt, ez pedig egy zsír új CTD. Ezt a vajpuha mozgást sem érzem teljesen egyiknél sem. Egy sima csatornaszemen, ha átmegyek koppan... Ja és mindig darabosan indul meg.
A csapágy dolgon pedig már régen átesett a gép. Ez a kopogás és kotyogás egyértelmüen a villából jön. A szervízben is egyetértettek vele.
KKK-007 módosította - 2015. április 28. - 19:06
Szerintem sem kellene kotyognia a villának, garanciában meg kell csináltatni.
Kormánycsapágyat viszont meg kell rendesen húzni, nem csak annyira hogy állóhelyzetben ne kotyogjon mert attól menet közben még tud. Annyira rá kell húzni hogy már érezhetôen fogjon és abból 1/8 fordulatonként visszaengedni addig a pontig amíg már ellenállás nélkül tudod a kormányt fordítani.
Újként már enyhén kotyogó Fox villán magam is paráztam. Aztán tökéletesen működött majdnem 11.000 km-en át. Mikor eladtam, a fék oldali becsúszóján kezdett látszani már némi kopás, de nagyon szépen, vajpuhán mozogva működött.
= normális jelenség, minden villánál van egy enyhe kotyogás.
100$-os tipp: azért nézzétek meg, nem csak a fejcsapágyon kell-e húzni, mert ezen rendkívül bonyolult, már-már agyműtét bonyolultsági szintjén mozgó egyperces művelet után sokkan lepődtek már meg, hogy jé...
én is találkoztam már felső kategóriás villával, ami új korában is kottyant, de szerintem az nem normális. ha kotyog, az selejt, szerintem. a 7éves reconom sem kotyog, ellenben szépen működik.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Sziasztok.
Kíváncsi leszek az eset végkifejletére, mert ilyen problémával már én is találkoztam...
Szervízben azt mondták, nem tudnak vele mit kezdeni.
Remélem mégiscsak létezik megoldás.
KKK-007
Újként már enyhén kotyogó Fox villán magam is paráztam. Aztán tökéletesen működött majdnem 11.000 km-en át. Mikor eladtam, a fék oldali becsúszóján kezdett látszani már némi kopás, de nagyon szépen, vajpuhán mozogva működött.
= normális jelenség, minden villánál van egy enyhe kotyogás.
100$-os tipp: azért nézzétek meg, nem csak a fejcsapágyon kell-e húzni, mert ezen rendkívül bonyolult, már-már agyműtét bonyolultsági szintjén mozgó egyperces művelet után sokkan lepődtek már meg, hogy jé...
zscs módosította - 2015. április 28. - 08:43
Kedves Mindenki!
A tanácsotokat szeretném kérni.
Tavaly októberben vásároltam egy Mondraker Factor R biciklit, újonnan, hivatalos forgalmazótól.
Ebben a bicikliben mind a hátsó rugóstag, mind a teleszkóp Fox gyártmány.
A kerékpárt eddig alig használtam, csak kétszer tekertem vele aszfalt úton, olyan 80 kilométert.
A hátsó rugóstaggal már vásárlást követően meggyűlt a bajom, mert használat nélkül is mindig engedte a levegőt. Többszöri javítás sem segített, így végül garanciában cserélték.
Most viszont az első villával kapcsolatban vettem észre, hogy enyhén kotyog (Fox 32 Float 29 CTD Remote Evolution). Az első fék behúzásakor, ha "üresen" mozgatom a biciklit, akkor érezhető a kotyogás. Először azt hittem, hogy laza a kormánycsapágy, de azt ellenőriztem, illetve húztam rajta, de ettől nem javult meg a bicikli. Illetve a kis koppanó hang is a teleszkóptól jön.
Mit javasoltok, mit tegyek? Ez normális jelenség, vagy foglakozni kell vele? A Fox mennyi deig biztosítja a garanciát erre a termékre?
Köszönettel,
F40
Sziasztok.
Kíváncsi leszek az eset végkifejletére, mert ilyen problémával már én is találkoztam...
Szervízben azt mondták, nem tudnak vele mit kezdeni.
Remélem mégiscsak létezik megoldás.
KKK-007
Amíg garanciális addig vidd a szervizbe.