Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#6401
Írta 2006. január 29. - 23:18

Ja még az is hogy a bal kar microindexes
#6402
Írta 2006. január 29. - 22:58

"namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?"
Azért szeretném a X.0-ás markolatot mert a gumi része sokkal jobb mint az attacké.Attaké sima és eléggé csúszik.Nem szeretnék gányolni csak egy jó markolatváltó kart szeretnék az XTR váltómhoz.Nem szedtem szét még ilyen markolatváltót,de szerintem a ház ua.mindkettõnél-lehet hogy csak a fogas ívet kellene átrakni?
lehet egyáltalán ilyet?"
Azért szeretném a X.0-ás markolatot mert a gumi része sokkal jobb mint az attacké.Attaké sima és eléggé csúszik.Nem szeretnék gányolni csak egy jó markolatváltó kart szeretnék az XTR váltómhoz.Nem szedtem szét még ilyen markolatváltót,de szerintem a ház ua.mindkettõnél-lehet hogy csak a fogas ívet kellene átrakni?
#6403
Írta 2006. január 29. - 17:52

én tuti nem állnék neki ilyen gányolásnak....
fõleg, hogy downgrade rendesen....
ez olyan, mintha xtr hajtómûbe négyszõg lukat akarnék csinálni, hogy jó legyen a négyszöges monómhoz...
fõleg, hogy downgrade rendesen....
ez olyan, mintha xtr hajtómûbe négyszõg lukat akarnék csinálni, hogy jó legyen a négyszöges monómhoz...

#6404
Írta 2006. január 29. - 17:47

szerintem nem. de en csak talalgatok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6405
Írta 2006. január 29. - 17:45

amit akar:
markolatváltás (csak sram)
karbonos x.o kinézet( x.o)
shimano váltó kompatibilitás (csak attack)
namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?
markolatváltás (csak sram)
karbonos x.o kinézet( x.o)
shimano váltó kompatibilitás (csak attack)
namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?
#6406
Írta 2006. január 29. - 17:45

hátha már minden megvan neki és össze akarja hozni? de ne találgassunk várjuk meg, hogy õ válaszoljon.
#6407
Írta 2006. január 29. - 17:25

ha gripkó, megértem. de ha pöckölõs..
akkor X.0val sramosabban járna
akkor X.0val sramosabban járna

#6408
Írta 2006. január 29. - 17:23

ha attack gripshift akkor azert, mert markolaszvalto kell neki mindenkepp. Ha attack pockolos, [van ilyen?] akkor azert mert szimpibb a mukodese szamara, mint az xtr-e. Meg meg egyeb szempontok johetnek, mint suly, ar, ez van, stb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6409
Írta 2006. január 29. - 17:18

de egy xtr-el mérnem jó xtr kart használni?
#6410
Írta 2006. január 29. - 17:10

na az az xtr-rohloff dolog szep lesz. De az attack kart siman miert nem jo hasznalni az xtr valtoval?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6411
Írta 2006. január 29. - 14:31

Én ikkább azon agyalok, hogy a Rohloff agyhoz megfelõ áttételek kerüljenek egy XTR váltókarba!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6412
Írta 2006. január 29. - 14:16

csak a kinézet miatt?
az attack kb az x-7 szintnek felel meg, tehát a belseje nem az xtrhez való..
akkor meg minek xtr váltó
ha meg is lehet csinálni, drága és nem olyan jó, mint mondjuk egy full x-0 szett, ami külföldön olcsóbb is.. az xtrre meg csak lesz vevõ
de ha ez minden vágyad, valszeg úgyis tökmind1, hogy hogy mûködik és hogy mennyibe kerül, szóval próba cseresznye
az attack kb az x-7 szintnek felel meg, tehát a belseje nem az xtrhez való..
akkor meg minek xtr váltó
ha meg is lehet csinálni, drága és nem olyan jó, mint mondjuk egy full x-0 szett, ami külföldön olcsóbb is.. az xtrre meg csak lesz vevõ
de ha ez minden vágyad, valszeg úgyis tökmind1, hogy hogy mûködik és hogy mennyibe kerül, szóval próba cseresznye
#6413
Írta 2006. január 29. - 13:59

Sziasztok
lenne egy érdekes kérdésem:össze lehet hozni egy XTR hátsó váltot egy X.0 markolatváltóval úgy hogy SRAM ATTACK váltókar belselyét átépítem a X.0-ba?(ha egyáltalán lehet?)
lenne egy érdekes kérdésem:össze lehet hozni egy XTR hátsó váltot egy X.0 markolatváltóval úgy hogy SRAM ATTACK váltókar belselyét átépítem a X.0-ba?(ha egyáltalán lehet?)
#6414
Írta 2006. január 24. - 12:32

sajna tuti elszakadt, mert látom, hogy hol...
akkor marad a sufnizás
köszi!
ps: még jó hogy a 2 bolt ott van egymás mellett
majd megyek kerékszemlére, meg váltókarozni
meg akkor már vmi jó kis racsnit is nézek, mert vicces ez az 500ftos valami-

akkor marad a sufnizás

köszi!
ps: még jó hogy a 2 bolt ott van egymás mellett

meg akkor már vmi jó kis racsnit is nézek, mert vicces ez az 500ftos valami-
#6415
Írta 2006. január 24. - 11:23

nahh itt a pöcs Sala 
kb 1% eséjt adok, hogy beszerezhetõ. Biztosan elszakad? Mert egyszer nekem is kiakadt a fogasléc része és mindig 9-et mutatott. Gyere be a boltba.

kb 1% eséjt adok, hogy beszerezhetõ. Biztosan elszakad? Mert egyszer nekem is kiakadt a fogasléc része és mindig 9-et mutatott. Gyere be a boltba.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6416
Írta 2006. január 24. - 09:56

Szerintem ki lehet cserélni, de szerintem kishazánkba nem hoznak be:( Melyik sram? Meg kérdezem azt a pöcs salát is ha átjön:)
Gondod van a bringáddal? Dobd be a DUNÁBA! DUNA kerékpárbolt
#6417
Írta 2006. január 23. - 16:59

sram váltókarokat mennyire lehet szerelgetni?
mert a hátsóban elszakadt (el nem tudom képzelni hogyan..) a fokozatkijelzõ mûanyag/papír/akármi
régen megszoktam, hogy az alivioban eltört a pöcök, de egy 1,5 éves, jobbfajta váltókar ne legyen már kicsit se szar...
ki lehet cserélni? sala, nálad vannak ilyen kütyük?
mert a hátsóban elszakadt (el nem tudom képzelni hogyan..) a fokozatkijelzõ mûanyag/papír/akármi
régen megszoktam, hogy az alivioban eltört a pöcök, de egy 1,5 éves, jobbfajta váltókar ne legyen már kicsit se szar...
ki lehet cserélni? sala, nálad vannak ilyen kütyük?
#6418
Írta 2005. december 09. - 10:19

Melyik XT váltókarra gondolsz? DualControl vagy Rapidfire+? Ugyanis a DC-nél sokkla több a különbség az XT és az alatta lévõk között. A Rapidfire-nél nem csak a csapágyakban különbözik, hanem belül asszem majdnem minden alkatrésze fém, a Deore/LX ugye nagyrészt mûanyag. Ja és az XT könnyebb is jóval, precizebben mûkszik.
#6419
Írta 2005. december 09. - 09:36

Nekem tp swinges XT van és elég yo
De mindegy, a kérdésem a köv lenne: megéri XT váltókart venni Deore v. Lx helyett?
Azt tudom hogy van benne csapágy meg minden anyámkínja, de mûködésben számít annyit?
(A Deore meg az LX között sz.tem majdnemhogycsak a festés a különbség)
Kössssz
De mindegy, a kérdésem a köv lenne: megéri XT váltókart venni Deore v. Lx helyett?
Azt tudom hogy van benne csapágy meg minden anyámkínja, de mûködésben számít annyit?
(A Deore meg az LX között sz.tem majdnemhogycsak a festés a különbség)
Kössssz
#6420
Írta 2005. december 08. - 18:42

:Dna és ha már itt tartunk mi az a top-swing?és milyen a nem top-swing?miben külömböznek egymástól?
elõre is köszi...
Keress vissza a topicban, mert már kiveséztük!
Egyébként a Top-swing :http://cycle.shimano...=1134059873619
a hagyományos meg : http://cycle.shimano...D=1134059886682
a legnagyobb különbség szembetûnõ. ja és mûlödésben is van egy kevés.
Keress vissza!!!