Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Váltók, váltókarok

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
7447 hozzászólás a témában

#6401
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
x7 szerintem lx.
xgen helyett meg vegyél lx-et, mert szebb. :)

#6402
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás
A SRAM X7 hátsó váltó és az XGen elsõ váltó a Shimanoból melyiknek "felelne" meg?
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#6403
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
én olyan felállást szeretnék csináltatni a Shimanoval és Srammal, hogy az XTR DC váltó mûködtetne egy X.0 hátsó váltót. hmmm.... milyen szép is lenne..

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#6404
paul

paul

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
Most rapidfire van,inkább marad a régi cucc.

#6405
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
akkor le kell cserelned az XTR-t egy X.o ra :D rosszabb nem lesz. Csak az egyik vesedet kell eladni

mellesleg a rapidfire mint olyan szoba se kerult? vagy attack tigger?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6406
paul

paul

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
Hát nem igazán lehet átépíteni a ATTACK váltókar belselyét a X.0-ba.
A házba van beleöntve a racsni mechanizmus...

#6407
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
jaja tényleg, ezt elfelejtettem!

#6408
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
ggx: az elsõben nem kell cserélni, az elviszi a sram és shimano elsõváltókat is (kompatibilis mindkettõvel).

kiváncsian várom mi lesz ebbõl. custom made rulez. ;)

#6409
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
na keresgéltem kicsit, ennyi az egész: :)

Feltöltött kép

egyébként ezekben benne van minden a szerelésrõl, és hogy milyen alkatrészekbõl épülnek fel:

itt van a szervíizelés:
http://www.sram.com/..._MTB_MY05_E.pdf

és itt van az alkatrészlista:
http://www.sram.com/...atalog_MY06.pdf

ha nekiállsz szerelni, azért számolj be az eredményekrõl!

#6410
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
az nem csak indexelés kérdése, hanem annyit is kattan nem?
mert pl az 5.0 markolat elsõváltóhoz csak 3-at kattan, a 9.0 pedig ahhoz is 9-et mint a hátsóhoz, így lehet finomhangolni a váltást, én ezt nagyon szeretem....

azt nem tudom, hogy az attackban melyik mechanika van, de ha úgyis átteszed az x.o-ba, akkor az x.o 9 kattanásos elsõ-váltását buktad.

aztán elvben nem lehet nagy különbség a két mechanika között, valamilyen áttétel eltérés van, lehet, hogy nem is kéne az egész szerkezetet kicserélni, csak azt a részt, ami az áttétel mértékét befolyásolja...

kéne keresni róla robbantott ábrát, akkor lehetne okoskodni

#6411
paul

paul

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
Ja még az is hogy a bal kar microindexes

#6412
paul

paul

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
"namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába

lehet egyáltalán ilyet?"

Azért szeretném a X.0-ás markolatot mert a gumi része sokkal jobb mint az attacké.Attaké sima és eléggé csúszik.Nem szeretnék gányolni csak egy jó markolatváltó kart szeretnék az XTR váltómhoz.Nem szedtem szét még ilyen markolatváltót,de szerintem a ház ua.mindkettõnél-lehet hogy csak a fogas ívet kellene átrakni?

#6413
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
én tuti nem állnék neki ilyen gányolásnak....
fõleg, hogy downgrade rendesen....

ez olyan, mintha xtr hajtómûbe négyszõg lukat akarnék csinálni, hogy jó legyen a négyszöges monómhoz... :)

#6414
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szerintem nem. de en csak talalgatok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6415
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
amit akar:
markolatváltás (csak sram)
karbonos x.o kinézet( x.o)
shimano váltó kompatibilitás (csak attack)

namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába

lehet egyáltalán ilyet?

#6416
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
hátha már minden megvan neki és össze akarja hozni? de ne találgassunk várjuk meg, hogy õ válaszoljon.

#6417
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
ha gripkó, megértem. de ha pöckölõs..
akkor X.0val sramosabban járna ;)

#6418
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ha attack gripshift akkor azert, mert markolaszvalto kell neki mindenkepp. Ha attack pockolos, [van ilyen?] akkor azert mert szimpibb a mukodese szamara, mint az xtr-e. Meg meg egyeb szempontok johetnek, mint suly, ar, ez van, stb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#6419
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
de egy xtr-el mérnem jó xtr kart használni?

#6420
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
na az az xtr-rohloff dolog szep lesz. De az attack kart siman miert nem jo hasznalni az xtr valtoval?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F