Ma végre tökéletesen megoldódott az X0 Transmission problémám és nem, nem vágtam kukába, fórumokon láttam, hogy a Speciknél mivel a motor maga el van tolva egyik irányba így 52 mm-es a láncvonal ami nálam valamiért nem működött, pedig elvileg 52-55 mm-ig jónak kéne lennie de ugye a kerékpáripar gyártási pontosságát ismerjük és itt ott pár mm már összeadódhatott legalábbis erre gondoltam.
A direct mount Sram lánckerékkel már 57 mm körüli lett volna a láncvonal, kaptam is egyet kölcsön próbálni, hát katasztrófa volt vele a váltás így más megoldás után kellett néznem, javasolták, hogy legyen egy pár mm-es alátét a meglévő gyári spider alá de az annyira nem volt szimpi, néztem, hogy vannak-e különböző offsetű t type lánctányérok de nem láttam ilyet így a spidereket kezdtem nézegetni és megláttam, hogy az FSA gyárt 104 bcd-s spidert (w0108) ami Brose Smag motornál 54,3 mm-es láncvonalat ad elvileg, Bike24-en volt még 2 db, gyorsan csütörtökön le is csaptam rá, ma reggel hozta a futár és délután már meg is volt a próbakör, akármelyik fokozatban akármennyire is tiporva zajtalan és hibátlanul vált a rendszer, vicces, hogy a régi beidegződések miatt még mindig elveszem a nyomatékot váltáskor pedig itt tényleg jobban vált, ha tolja az ember váltás közben is.
A képen látni mennyivel kifelé tolja az új FSA spider a lánctányért.