Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#1481
Írta 2011. december 12. - 21:15

A kérdésem a következõ lenne, remélem Rob is nézi...: SL-M780 XT váltókarhoz be lehetne-e szerezni a következõ alkatrészeket, mert egy kizárólag Japánba szállító bicajüzleten kívül nem találtam semmit a neten:
SL-M780 Robbantott ábra
6.)
Y6UU98060 - R.H. Base Cover Unit for w/o Indicator Type
Y6UV98050 L.H. Base Cover Unit for w/o Indicator Type
9.)
Y6UU98090 - R.H. Base Cap & Bolt
Y6UV98080 - L.H. Base Cap & Bolt
Elõre is köszönöm a segítséget!
#1482
Írta 2011. november 22. - 14:08


#1483
Írta 2011. november 22. - 11:58

Mennyire lehet reális az apróban hirdetett Dura Ace 7900-as fékváltókar pár 80e Ft-ért?
#1484
Írta 2011. november 22. - 10:35

ahol a valtobovdent fuzod bele ott peldaul. de akar a boritast is leszedheted rola, nem fog szetesni mert a belso mechanizmus egybe van szereve.
Köszönöm!
#1485
Írta 2011. november 21. - 20:59

valoszinüleg sokat látott szponzor cucc. mégha nem is tûnik annakMennyire lehet reális az apróban hirdetett Dura Ace 7900-as fékváltókar pár 80e Ft-ért?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1486
Írta 2011. november 20. - 21:01

Köszönöm neked és arn-nak is! Dehogy akarom kukázni, most költök amúgy is egy rakás pénzt a gépre, minden beszart rajta. A spray-t a váltókar bemeneti nyílásán küldjem be?
ahol a valtobovdent fuzod bele ott peldaul. de akar a boritast is leszedheted rola, nem fog szetesni mert a belso mechanizmus egybe van szereve.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1487
Írta 2011. november 20. - 20:41

#1488
Írta 2011. november 17. - 19:30

beallt benne a zsir, tipikus rapidfire betegseg. kell bele fujni valami teflonspret (TF2, GT85) akarmi es mozgatni kell a karokat. elobb utobb menni fog. kukazni semmikepp! vagy ha mindenaron azt akarod, akkor inkabb add nekem
Köszönöm neked és arn-nak is! Dehogy akarom kukázni, most költök amúgy is egy rakás pénzt a gépre, minden beszart rajta. A spray-t a váltókar bemeneti nyílásán küldjem be?
#1489
Írta 2011. november 17. - 19:15


RAUH-Welt
B E G R I F F
#1490
Írta 2011. november 17. - 19:05

#1491
Írta 2011. november 17. - 18:54

Kérdeznék valamit: 770-es XT elsõ váltókar egyre gyakrabban nem reagál hüvelykujj nyomásra lefelé váltásnál. Sõt néha már a mutatóujjas húzás se nagyon megy neki. Javítható, vagy kuka? Síkon élek, keveset váltok elöl, 2 és fél éve hajtom a bringát télen-nyáron. Ha kukázni kell, akkor ez a kar egy nagy kalap szar. Elõre is köszi.
#1492
Írta 2011. november 16. - 21:40

Az, hogy most mi van egy dolog (egyébként a SRAM-ok is dual pull rendszerûek). Nem kell a túlzottan távoli múltba tekinteni, hogy eltérõeket találjunk.
950-es, 750-es szériák voltak az utolsó nem dual pull rendszerûek. Azok voltak a technika csúcsai.
A sebesség mindent megold.
#1493
Írta 2011. november 16. - 21:36

Affene, rémlett, hogy van olyan oldal, ahol a régi cuccok is fent vannak, köszi!Shimano oldalán a technikai dolgokról itt keresgélj: Shimano
már a 08-as stumpi fsr-en olyan volt
kódja passz
Szuper, VV linkjén pikk-pakk meg is lettek, FD-M770 vagy FD-M771-D lesz az. 2008-as SJ FSR Specin például a 770 van. Kérdés, nekem melyik lenne a jó, ezügyben kutakodnom kell még. Ilyenkor érzem, még annál is mennyivel kevesebbet tudok, mint amennyire kevésnek érzem! ;-)
Top pull, bottom pull, duall pull még homályos...
#1494
Írta 2011. november 16. - 21:32

#1495
Írta 2011. november 16. - 21:29

Elvileg már minden shimano mtb váltó dual pull, nem?...és akkor nem beszéltünk még arról, hogy top pull, bottom pull, dual pull rendszerû.
A középrész alá rögzíthetõ az "E-type". Több olyan vázat fel lehet emlegetni, mely ilyen típusú elsõ váltót használ, de nem a középrész alá kell tenni, hanem le kell szerelni a "bumerángjáról," és a rögzítési pontjainál direktbe a vázra kell csavarozni (kvázi direct mount).
Shimano oldalán a technikai dolgokról itt keresgélj: Shimano
A sebesség mindent megold.
#1496
Írta 2011. november 16. - 21:25

...és akkor nem beszéltünk még arról, hogy top pull, bottom pull, dual pull rendszerû.Pusztán elméleti kérdés...

A középrész alá rögzíthetõ az "E-type". Több olyan vázat fel lehet emlegetni, mely ilyen típusú elsõ váltót használ, de nem a középrész alá kell tenni, hanem le kell szerelni a "bumerángjáról," és a rögzítési pontjainál direktbe a vázra kell csavarozni (kvázi direct mount).
Shimano oldalán a technikai dolgokról itt keresgélj: Shimano
#1497
Írta 2011. november 16. - 21:12

az hogy hany eves az nem szamit, van aki egy het alat tobb km-t tesz a bringaba mint en 3honap alatt. ezert orvend kituno allapotnak a lassan 4 eves montim
szal csak azert mert 3 eves, en igazan nem bantanam. raadasul lecserelni egy slx hatso valtot egy xt-re az semmifele erezheto kulonbseget nem fog okozni, ezt garantalom. Tiggernek nagyon igaza van, az en gepem full xtr de amikor a tudomet kikopom es egnek a combjaim de nyomni kell a pedalt pedig majd lefordulok a nyeregbol akkor rohadtul nem erdekel hogy mi van a valtora irva.
"if it ain`t broke, dont fix it"
értem, igazatok van, sokat segítetek. thx!
#1498
Írta 2011. november 16. - 21:05

kódja passz
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1499
Írta 2011. november 16. - 21:00

Szóval, különféle 2012-es fully vázakat nézegetek és Excel-táblákat gyártok, mi mennyibe kerül; és ha véletlenül végre vennék új vázat, átszerelném a mostani bicaj összes alkatrészét az újra, köztük a régi 9-es XT váltást. Csak például találtam olyan vázat, amihez jár elsõ váltó, Shimano XT FD-M 786-10D Direct Mount és biztos vagyok abban, nem csak 3x9 de 3x10 rendszerhez is cserélni kellene, FD-M781 DMountra (3x10 esetén), a Shimano gyári doksik szerint, mivel 2x10 rendszerhez passzol az M786. 3x9-hez létezett direct mount elsõ váltó? Ha igen, annak mi lehet a kódja? Shimano oldalán nem találom sajna... (Mintha valami Specialized vázaknál rémlene, hogy 1-2 éve volt már.)
#1500
Írta 2011. november 14. - 16:35


"if it ain`t broke, dont fix it"
RAUH-Welt
B E G R I F F