Õk biztos hogy tudnak szerezni?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#1381
Posted 2012. April 09. - 09:44
#1382
Posted 2012. April 08. - 19:17
#1383
Posted 2012. April 08. - 19:01
Tudnátok segíteni hogy itthon hol találok Cube Ams-hez váltópapucsot? 10123 a száma Schaltauge.de - Schaltaugen - schaltauge.at - Derailleur | ROT 10123 CUBE Elite, Reaction, AMS, LTD, Sting | Schaltaugen Derailleur hanger achterpad
"Ride today, heal tomorrow"
#1384
Posted 2012. April 07. - 20:35
Sziasztok!
Valaki megszakértené, h a 2012-es Sram Red elsõ váltó vajon mûkszik a 2011-es Rival váltókarral??
thx!
Valaki megszakértené, h a 2012-es Sram Red elsõ váltó vajon mûkszik a 2011-es Rival váltókarral??
thx!
Ridley Noah Fast
#1385
Posted 2012. April 03. - 17:59
Monti váltókar az kompatibilis teljesen az outi hátsóváltókkal?Úgy tudom igen,de jobb ha megkérdezem
az, csak a fogaskoszorúnál érhetnek meglepetések... momentán nekem az MTB -n 105GS figyel...
Az élet kemény!
#1386
Posted 2012. March 24. - 23:20
sram x0-hoz lehet kapni külön kanalat? eltört ma és nem szeretnék komplett váltót cserélni.
stumpjumpa
#1387
Posted 2012. March 20. - 19:28
Vajon a Sram XX hátsó váltó kompatibilis a 9-es Sram karokkal/sorral?
nem,mas a bowdenhuzas
#1388
Posted 2012. March 20. - 09:26
#1389
Posted 2012. March 19. - 13:27
Rob!
Te mint a Shimano Magyarországi helytartója! Meg tudnád nekem mondani, hogy az RD-M581-es hátsó váltó GS változatban elérhetõ e itthon? Mindenhol csak SGS van.
Köszönöm!
Te mint a Shimano Magyarországi helytartója! Meg tudnád nekem mondani, hogy az RD-M581-es hátsó váltó GS változatban elérhetõ e itthon? Mindenhol csak SGS van.
Köszönöm!
#1390
Posted 2012. March 14. - 23:42
Dettó
általában pedig a top swing nem szokott elférni.
miért nincs minden vázon direct mount aztán kész?
#1391
Posted 2012. March 14. - 21:50
Dettó
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1392
Posted 2012. March 14. - 17:16
ha esetleg valaki szívesen cserélne egy felsõbilincses XT-t váltót alsóbilincsesre, szóljon nyugodtan. új váz miatt csak felsõbilincses fér fel nekem.
köszi.
köszi.
#1393
Posted 2012. March 09. - 14:51
- az átdobó 3/9-es rendszerhez való, felülhúzós x9
- a váltókarok 3/9-eshez valók x0
- a hajtómû 3/10-eshez való x9, ami annyiban tér el a 3/9-estõl, hogy 0,30 mm-rel közelebb van a kis- és a nagytányér egymáshoz.
- az átdobó behatárolva végigjárja az útját a három tányér között szépen, rakosgatja a láncot rendesen, mialatt
- a váltókar az útjának kb. 70%-át járja be, kistányéron van a lánc (minden zörgés nélkül) de a váltókat éppen, hogy elhagyta a középsõ állását.
olyan, mintha túl rövid lenne az erõkar, amit a bovden mozgat.
- a váltókarok 3/9-eshez valók x0
- a hajtómû 3/10-eshez való x9, ami annyiban tér el a 3/9-estõl, hogy 0,30 mm-rel közelebb van a kis- és a nagytányér egymáshoz.
- az átdobó behatárolva végigjárja az útját a három tányér között szépen, rakosgatja a láncot rendesen, mialatt
- a váltókar az útjának kb. 70%-át járja be, kistányéron van a lánc (minden zörgés nélkül) de a váltókat éppen, hogy elhagyta a középsõ állását.
olyan, mintha túl rövid lenne az erõkar, amit a bovden mozgat.
#1394
Posted 2012. March 07. - 19:34
elso atdobonal nem csak a lancvonal szamit? tudtommal ugyanannyit huz, ill mozog is a 9es es a 10es is. legalabbis az elvileg 3x10es valtoszett valtokarjat hasznalom 2x10es atdobohoz.
#1395
Posted 2012. March 07. - 19:16
Az elsõ váltó milyen 3x9, 2x10 v 3x10? Bár lehet teljesen félre értemezért próbáld meg átfogalmazni és a hátsót hagyd ki az egészbõl.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1396
Posted 2012. March 07. - 15:38
sziasztok,
nagyon bamba kérdésnek tûnik, talán valóban az is: összeraktam egy ilyen rendszert: sram x9 10 seb hajtómû (44-33-22), sram 9 seb lánc, sram xo 3/9es gripshift váltókarok, és egy furcsa elsõ váltó: sram x9 [Technologie: Down Swing, High Mount, Top Pull].
a következõ a problémám: a kar jóval több bovdent húz, mint amennyit kellene, ha nagytányéron a kar 3as fokozatban van, kistányéron éppen, hogy elhagyja a 2es fokozatot (inkább 2esen van, mint 1esen, és a hátsó soron végig lehet pakolni a láncot minden fogaskeréken lánccsörgés nélkül).
nagyon szépen lehet pakolgatni a láncot föl-le, ebben az értelemben nincs gond a cuccal, de fura, hogy egy papíron kompatibilis felállásban ennyire aszinkron mûködjön az átdobó és a váltókar. rendesen la van határolva a végállás csavarokkal az átdobó, és a váltókar 1es fokozatában csak úgy lengedezik a fölöslegesen belazított bovden...
hol lehet a bibi?
kösz, tg
lehetne gond a hajtómû, de speckó szerint 0,30 mm-rel kevesebb a kis és a nagytányér síkjainak távolsága, mint a 9seb pl. stylo hajtómûnél. szemre még egy jó 4 mm
nagyon bamba kérdésnek tûnik, talán valóban az is: összeraktam egy ilyen rendszert: sram x9 10 seb hajtómû (44-33-22), sram 9 seb lánc, sram xo 3/9es gripshift váltókarok, és egy furcsa elsõ váltó: sram x9 [Technologie: Down Swing, High Mount, Top Pull].
a következõ a problémám: a kar jóval több bovdent húz, mint amennyit kellene, ha nagytányéron a kar 3as fokozatban van, kistányéron éppen, hogy elhagyja a 2es fokozatot (inkább 2esen van, mint 1esen, és a hátsó soron végig lehet pakolni a láncot minden fogaskeréken lánccsörgés nélkül).
nagyon szépen lehet pakolgatni a láncot föl-le, ebben az értelemben nincs gond a cuccal, de fura, hogy egy papíron kompatibilis felállásban ennyire aszinkron mûködjön az átdobó és a váltókar. rendesen la van határolva a végállás csavarokkal az átdobó, és a váltókar 1es fokozatában csak úgy lengedezik a fölöslegesen belazított bovden...
hol lehet a bibi?
kösz, tg
lehetne gond a hajtómû, de speckó szerint 0,30 mm-rel kevesebb a kis és a nagytányér síkjainak távolsága, mint a 9seb pl. stylo hajtómûnél. szemre még egy jó 4 mm
#1397
Posted 2012. March 07. - 07:21
Ugyan úgy fog mûködni csak fordítva azaz ha a alsó kart nyomod, lefelé ha felsõt húzod, felfelé fogja tenni a párom gépén is így van.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1398
Posted 2012. March 07. - 00:23
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem! Adott egy fordított rugóirányú hátsóváltó (Low Normal) és ehhez szeretnék pöcöktetõs (Rapid Fire vagy hasonló...) váltókarokat! Milyen megoldást tudnátok ajánlani?
Elõre is köszi a segítséget!
Segítségre lenne szükségem! Adott egy fordított rugóirányú hátsóváltó (Low Normal) és ehhez szeretnék pöcöktetõs (Rapid Fire vagy hasonló...) váltókarokat! Milyen megoldást tudnátok ajánlani?
Elõre is köszi a segítséget!
#1399
Posted 2012. March 06. - 13:59
Monti váltókar az kompatibilis teljesen az outi hátsóváltókkal?Úgy tudom igen,de jobb ha megkérdezem
#1400
Posted 2012. March 01. - 21:56
Sziasztok!!
A gépemen Sram rival szett van és az elsõ váltót sehogy sem tudom beállítani. Vagy túlvált, vagy nem teszi fel a láncot. Nagyon kicsit kell állítanom, és vagy az egyik rossz, vagy a másik. De nincs középút egyszerûen képtelenség megfogni a jó pozíciót. Teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek van valami jó ötlete, vagy találkozott már hasonló hibával HELP ME PLEASE !!!!!
A gépemen Sram rival szett van és az elsõ váltót sehogy sem tudom beállítani. Vagy túlvált, vagy nem teszi fel a láncot. Nagyon kicsit kell állítanom, és vagy az egyik rossz, vagy a másik. De nincs középút egyszerûen képtelenség megfogni a jó pozíciót. Teljesen tanácstalan vagyok. Ha valakinek van valami jó ötlete, vagy találkozott már hasonló hibával HELP ME PLEASE !!!!!
Ridley Noah Fast