Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#7021
Posted 2005. May 21. - 14:42
Egyszer fél napos kínszenvedés után adtam fel az ehhez hasonló rugócserét. Az Xt rugója nem sokkal erõsebb. JA, egy váltóban 3 rugó van, melyikrõl volna szó?
Ride everywhere.
.
#7022
Posted 2005. May 20. - 20:18
Csáó!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a hátsó váltókban lehet-e rugót cserélni? Egy XT váltóból szeretném átoperálni a rugót egy deoreba!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a hátsó váltókban lehet-e rugót cserélni? Egy XT váltóból szeretném átoperálni a rugót egy deoreba!
Amíg a föld kerek, mindíg lesznek riderek!
#7023
Posted 2005. May 19. - 18:43
#7024
Posted 2005. May 19. - 17:43
#7025
Posted 2005. May 11. - 20:24
#7026
Posted 2005. May 11. - 19:28
#7027
vendég_rvilike_*
Posted 2005. May 11. - 19:14
#7028
Posted 2005. May 11. - 19:09
Sokezer km után megadta magát a gyárilag felszerelt Alivió hátsó váltóm.
Modernizálni szeretném akciós áron megvásárolható XT-re,de egyenlõre a költségvetésbõl nem futja egy komplett szettre.
Az XT mûködõképes lenne a régi 3x8-as rendszerrel,ráadásul Alivió fék-váltókarral?
Modernizálni szeretném akciós áron megvásárolható XT-re,de egyenlõre a költségvetésbõl nem futja egy komplett szettre.
Az XT mûködõképes lenne a régi 3x8-as rendszerrel,ráadásul Alivió fék-váltókarral?
#7029
Posted 2005. May 09. - 11:12
Bloke!
48 és 50 között olyan kicsi a különbség (átmérõben), hogy ha jól teszed fel sztem semmi gond nem lehet. Ugyanez visszafelé: az én régi LX-em 46-oshoz való és most 44-gyel tök szupi (3×7 rendszer).
48 és 50 között olyan kicsi a különbség (átmérõben), hogy ha jól teszed fel sztem semmi gond nem lehet. Ugyanez visszafelé: az én régi LX-em 46-oshoz való és most 44-gyel tök szupi (3×7 rendszer).
#7030
Posted 2005. May 09. - 09:10
hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
Azt a kis fém bigyót nem lehet leszedni csak "flex-el", mert az kis bigyó egyben a kioldó lemez nyúlványa. Még ha szétszeded a váltókart akkor sem tudod kiszedni ezt az alkatrészt csak roncsolásos módon (elnyírod a rögzítõcsavar menetét). Együtt kell vele élni!
#7031
Posted 2005. May 08. - 23:04
Mûködni fog, de nem lesz tökéletes. Más az átdobó fémkosár (vagy micsoda) íve.
One planet, one tribe...
#7032
Posted 2005. May 07. - 22:55
Nem tudja valaki, hogy 28-44-50 lánctányérokhoz milyen elsõ váltó kell (3×7-es rendszer)? Mi van ha olyat használok, aminél az elõírt legnagyobb mondjuk 48-as?
The Official Rules of the Euro Cyclist-----------------The Rules > Velominati
#7033
Posted 2005. May 07. - 22:41
#7034
Posted 2005. May 07. - 20:19
hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
Kis fém bigyóhoz nekem adtak egy kis mûanyag bigyót amit a fül helyére kell csavarozni.
#7035
Posted 2005. May 07. - 19:42
hogyan kell leszedni a kis alsó átszokást segítõ váltófület az XT dualconrol karról? Le tudom csavarni a mûanyag fület, de attól még ottmarad egy kis fény bigyó ami kilóg a "dobozból". Szét kéne szedni az egészet? Ugye nem?
One planet, one tribe...
#7036
Posted 2005. May 07. - 15:40
Hogy lehet olyan "pöcköt" (nem tudom mi a szakszó rá felszerelni vázra, ami a bowdenvég-kupakokat rögzíti, tartja, megakasztja, stb ... gondolom mindenki tudja mirõl beszélek, csak tényleg nem tudom minek hívják
Szóval a lényeg, hogy az elsõ váltómhoz elég hajmeresztõ módon megy a bowden miután kilép a bowdenházból - hogyan lehetne ilyen "pöcköt" , máshova rakni ?
Szóval a lényeg, hogy az elsõ váltómhoz elég hajmeresztõ módon megy a bowden miután kilép a bowdenházból - hogyan lehetne ilyen "pöcköt" , máshova rakni ?
#7037
Posted 2005. April 29. - 13:11
cuki: 1,2-es váltóbovden, 1,6-os fékbovden. viszont fékbovdenházat használhatsz váltóbovdenházként. állítólag nem szorul annyira.
#7038
Posted 2005. April 29. - 12:44
Cuki az biztos hogy a fek a vastagabb ... meg azon a kampo vagy dugo vagy mit tudom en is nagyobb a vegen
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7039
Posted 2005. April 29. - 12:37
Tehát, ha jól értem 1,2 a váltó ami vékonyabb mint a fék, igy kisebb a surlódás jobb a váltás, 1,5 a fék , mert hát a biztonság miatt.
#7040
Posted 2005. April 29. - 12:34
szerintem van jelentossege ,mivel nagyobb ezert nagyobb a surlodasa is es nehezebben mozog.... bar alap felhasznalasnal nem szamit olyan sokat...
szerintem
szerintem
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin: