Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#7001
Írta 2005. május 25. - 15:06

másnak hajtok, mások hajtanak"
#7002
Írta 2005. május 25. - 14:53

#7003
Írta 2005. május 25. - 14:14

Köszi !
Bár most látom: Estimated retail price: $225 US for a set :scared: :scared: :scared:
Tehát KELL:D
Úgy lesz teljes a szett.
#7004
Írta 2005. május 25. - 14:13

Na most lehet hogy hülyeséget kérdezek, de azért megkérdezem:
A SRAM X.7-es hátsó váltót illetve X-Gen elsõváltót LX váltókarral lehet használni?
Mert szerintem nem.
Esetleg nem kell valakinek egy pár LX váltókar 10.000,- Ft-ért.
Vagy X.7-es váltókarra cserélnél (nem markolatváltósra)
Nem hülyeség, csak már 1000-szer megkérdezték... Szóval mégegyszer:
A SRAM és Shimano hátsó váltó rendszerek nem kompatibilisek az eltérõ arányú bowden-húzás miatt. Szóval fontos, hogy márkaazonos legyen a kar és váltó. Bár a SRAM gyárt Shimano kompatibilis váltókarokat is...
Amúgy nekem is X.7 rendszer van fent, és nagyon klassz. Elsõ váltónak pedig 9.0. Ez is mûködik.
másnak hajtok, mások hajtanak"
#7005
Írta 2005. május 25. - 13:18

Bár most látom: Estimated retail price: $225 US for a set :scared: :scared: :scared:
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#7006
Írta 2005. május 25. - 11:43

RAUH-Welt
B E G R I F F
#7007
Írta 2005. május 25. - 11:29

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#7008
Írta 2005. május 25. - 10:27

#7009
Írta 2005. május 25. - 10:25

A SRAM X.7-es hátsó váltót illetve X-Gen elsõváltót LX váltókarral lehet használni?
Mert szerintem nem.
Esetleg nem kell valakinek egy pár LX váltókar 10.000,- Ft-ért.
Vagy X.7-es váltókarra cserélnél (nem markolatváltósra)
#7010
Írta 2005. május 25. - 09:58

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#7011
Írta 2005. május 24. - 22:14

Xtr hátsó váltó ügyben lenne kérdésem.
Tapasztalatok (elõnyök, hátrányok, melyik megbízhatóbb 952 ill 960)?
Szerintem a lényeges különbség abban van, hogy a 960 Low Normal-os. Nekem ilyen van, és bejött ez a fordított rugós dolog. A 960-ason nincs bowdenfeszítõ csavar, a 952-esen ha jól emlékszem van.
XTR teszi a dolgát, nincs vele gond.
Hátrány szerintem csak az ára, bár az e betûvel kezdõdõ netes boltban most akciós

#7012
Írta 2005. május 24. - 13:28

Tehát a kérdésre, mely oly sok fejtörést okozott nékem, banális a megoldás. Akkor marad kizárásos alapon az Alivio.
Még egyszer Köszönettel:
TToma
#7013
Írta 2005. május 24. - 13:14


acera azért 7/8 mert van hozzá 7-es váltókar és 8-as váltókar is. aliviohoz meg csak 8-as.
#7014
Írta 2005. május 24. - 12:59

Segítség kellene a következõ témában:
7-es hátsó váltóm mút héten jobb létre szenderült. Mivel a a gépem már elég öregecske, 2 éven belül valszínûleg úgyis lecserélem, úgyhogy nem akarok 30-40 e HUF-ért 9-es rendszerre átállni. Jelenleg abban gondolkodom, hogy veszek valami 7/8-as hátsó váltót. Nem versenyzem, csak hobbitekerek. A problémám tulajdonképpen az, hogy milyet vegyek ami el is viszi a 7-es rendszert. Egyenlõre 8-asban egyedül Acera-át és Alivio-t sikerült találnom, más valszínûleg nem is létezik már régóta. Az érdekes az, hogy a shimano az Acera-ra 7/8-at ad meg specifikációban, Alivio-ra meg csak 8-at. Van ennek valami jelentõsége? Szívem szerint a kettõ közöl inkább Alivio-t vennék, vagy annál fentebb(persze mint írtam afölött már úgysincs), csak nem tudom lehet-e kompatibilitási gond a 7-es váltókarral meg fogaskerékkoszorúval.
Hát dióhéjban ennyi.
Elõre is THANXXXX.
Üdv.: TTOMA
Az erõ legyen veletek
(AHÁNY HÁZ ANNYI SZOKÁS, remélem ez megfelelõ hely kérdésemnek)
#7015
Írta 2005. május 22. - 20:38

[whitetrash.hardcore.rock&roll.fuckyou]
#7016
Írta 2005. május 22. - 19:37

#7017
Írta 2005. május 22. - 19:35

Még annyit hogy ha az a rohadék deore nem akarja feszíteni a láncot rendesen akkor lehet vele valamit csinálni? Teszemazt, ott belül valami rugón tekerni eggyet vagy ilyesmit?
Tudtommal csak cserélni lehet a rugót, azt se egyszerû. Viszont elvileg kivehetsz egy szemet a láncból, ha nagyon ficánkol. Talán akkor is jobban feszít, ha húzol ezen a csavaron: http://iaro.srv.hu/kep/valto.bmp Vagy nem?
#7018
Írta 2005. május 22. - 19:13

Tapasztalatok (elõnyök, hátrányok, melyik megbízhatóbb 952 ill 960)?
#7019
Írta 2005. május 22. - 18:49

#7020
Írta 2005. május 22. - 18:23

egyébként nem nyeregcsõ, hanem nyeregvázcsõ...
csakmert elõször elég nagyont néztem, hogy a nyeregcsõre akarsz váltót szerelni
Na, jójó, OK, mondtam, bocs a fogalmazásért ... de még mindig kérdés, hogy hogy a pékbe tudok felszerelni máshova olyan "bowdenvégbecsatlakoztatóbizbaszt" ?!?!?!
Hol lehet ilyet kapni ? gondolom, mondjuk simán fel lehetne ragasztani a vázra