Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#6861
Posted 2005. June 30. - 07:42
tudja valaki?
#6862
Posted 2005. June 30. - 00:58
#6863
Posted 2005. June 30. - 00:47
Ride everywhere.
.
#6864
Posted 2005. June 30. - 00:39
Én megcsinálnám, lehet, hogy a pöcök rugója a szar, vagy kikopott a mûanyagborda (asszem már ebbe is az van mert könnyû) de akkor kuka, esetleg fújd be valami kenõanyagggal, monnyuk wídínegyven
Nah szétszedtem. váltogattam vele oda vissza szétkapott állapotban, aztán egyszercsak tudtam továbbb váltani. Összerakom, próbálok váltani, megint szar Szétszedtem megintmegpiszkáltam egy kicsit. Most ott tartok, hogy össze van rakva, van amikor nem akr váltani, van amikor rákap. Olyan érzés váltáskor mintha le lennének törve a fogak, pedig megnéztem és nem.
Az egész dologban az az érthetetlen számomra hogy 1,5 éve le lett szerelve , akkor semmi baja nem volt, akkor most mi a túrótól lett szar, mikor nem is volt használva.
Jah van ott valami pöcök ami minden egyes váltásnál moccan egyet. Gondoltam rá hogy lehet be kellene zsírozni. WD40 nincs itthon , de havernak van majd tõlle kérek.
#6865
Posted 2005. June 30. - 00:06
Ride everywhere.
.
#6866
Posted 2005. June 29. - 23:21
ja,nem könnyû azokat a pici ugókat visszagyömöszölni...
ha nem vagy szervizbe járós,akkor örizd meg,s vegyél másikat...
vagy haver megcsinálja neked...talán...
én inkább kiszállok...
Ígyis - úgyis szétkapom, ha mond itt valaki okosat ha nem. A szervíz esetleg marad talonba. "Haver megcsinálja neked" ez inkább fordítva szokott lenni, én szoktam másnak megcsinálni:)
#6867
Posted 2005. June 29. - 23:14
ha nem vagy szervizbe járós,akkor örizd meg,s vegyél másikat...
vagy haver megcsinálja neked...talán...
én inkább kiszállok...
#6868
Posted 2005. June 29. - 23:11
9nél, hogy mész feljebb 9es rendszernél?
Úgy értem 9-edik fogaskerékrõl - a kicsirõl - nagyobbakra haladva kb 4-et tudok csak felváltani. Nem 9-bõl 13-ra gandoltam:no:
#6869
Posted 2005. June 29. - 23:09
ejj,fityisz,mit érdekel ez téged?
egyébkétn vágom a kérdésed -köbö...- szal, manitukám, vagy szétkapod,oszt jól megnézed,megbuherálod,meg izé,vagy a szokásos szöveg:vidd szervizbe...
Pont azért érdekel hogy nem akarom elkurni ha szétkapom és belekukkantok. Még régen vagy 8 éve szedtem szét egy alivios rapidfire-t, de azt se volt egyszerû összeépíteni utánna
Szervízbe biztos nem viszem, nem vagyok az a szervízbe járós:air: inkább csináld magad móka híve vagyok.
#6870
Posted 2005. June 29. - 23:05
']ha elkezdek váltani felfele akkor ha 9-bõl indulok váltok felfele akkor tán négyet tudok felfele menni
9nél, hogy mész feljebb 9es rendszernél?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#6871
Posted 2005. June 29. - 23:04
egyébkétn vágom a kérdésed -köbö...- szal, manitukám, vagy szétkapod,oszt jól megnézed,megbuherálod,meg izé,vagy a szokásos szöveg:vidd szervizbe...
#6872
Posted 2005. June 29. - 23:01
én azt se tudom mirõl beszélsz........
Mit nem értesz? Olyan mintha eltünt volna a váltókarom 9 fokozatából 4 fokozat.
#6873
Posted 2005. June 29. - 22:51
#6874
Posted 2005. June 29. - 22:50
#6875
Posted 2005. June 29. - 20:22
A problémám az hogy kb 1,5 év pihenés után most felpakoltam a ESP markolatváltóm helyett. De valami történhetett a váltókarral ugyanis ha elkezdek váltani felfele akkor ha 9-bõl indulok váltok felfele akkor tán négyet tudok felfele menni, és úgy hogy minden egyes felfele váltásnál egyre többet fell nyomni, olyan mintha nem kattannna vissza. Valami bigyó kiakadhatott benne, de még nem kaptam szét, gondoltam megkérdezem itt, hátha valakinek volt már ilyen esete. Régebben halottam hogy rapidfireknél vigyázni kell hogy üresben( mikor nincs bekötve bovdennel a váltóhoz) nem kell kattingatni a váltókart, lehet e miatt lehet a gond.:cry:
#6876
Posted 2005. June 23. - 12:19
#6877
Posted 2005. June 23. - 12:18
Üdv.
#6878
Posted 2005. June 23. - 10:18
A sebesség mindent megold.
#6879
Posted 2005. June 23. - 10:09
váltókarnál max ha hagyod kicsit szorulni a bovdent finoman tudsz annyit huzni rajta fölfelé hogy a nagyobb fokozatokat is vigye hangtalanul.