Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Indította
zsizso
, 2005. március 04. 13:20
#6841
Írta 2005. június 30. - 17:13
Ha veszek Oversize-os Kormányt+stucnit akkor a fék és váltókarok még ugye passzolnak hozzá??
#6842
Írta 2005. június 30. - 17:06
Valszeg én pont kilenc és fél óra után baßnám ki a kukába ezt marketing fordított rugót. Felfelé egyesével váltani!?! No neeee....
Ride everywhere.
.
#6843
Írta 2005. június 30. - 15:59
Nekem viszont volt vele gondom, igaz nem XTR rendszernél, hanem XT, meg LX-nél...és ugye a váltókaron is sok múlik...de a bowdenkoszolódásra akkor is érzékeny..
De az igazi a SRAM:D
De az igazi a SRAM:D
#6844
Írta 2005. június 30. - 15:55
97ben volt esp?
akkor még nem Sachs quarz meg neos volt?
hogy repül az idõ.
irj nekik mailt.
akkor még nem Sachs quarz meg neos volt?
hogy repül az idõ.
irj nekik mailt.
#6845
Írta 2005. június 30. - 15:47
Ebben a váltó listában nincs benne az én 1997-es ESP 7.0-ás hátsó váltóm dee. méér? Pedig 230gr-jával nem lenne rossz helyen:)
#6846
Írta 2005. június 30. - 15:42
Hát én nem ezt tapasztaltam!!!
Olyan még nem fordult elõ nálam hogy dagonyában ne váltott volna fölfelé. még a legnyagyobb dzsuvában is tette a dolgát, amikor már ki sem látszott a trutyiból. A hagyományosnál meg néha az ujjam beletört mig felküzdöttem a láncot a nagyobb tányérra. A másik hogy akár kiállva is lehet váltani, mert nem kerreg-kattog a lánc, hanem oda teszi ahova kell! Persze ez csak a shimano váltókarokkal igaz, markolatváltóval nem tudom! Azzal csak a hagyományos mozgású XTR-t nyúztam!
Olyan még nem fordult elõ nálam hogy dagonyában ne váltott volna fölfelé. még a legnyagyobb dzsuvában is tette a dolgát, amikor már ki sem látszott a trutyiból. A hagyományosnál meg néha az ujjam beletört mig felküzdöttem a láncot a nagyobb tányérra. A másik hogy akár kiállva is lehet váltani, mert nem kerreg-kattog a lánc, hanem oda teszi ahova kell! Persze ez csak a shimano váltókarokkal igaz, markolatváltóval nem tudom! Azzal csak a hagyományos mozgású XTR-t nyúztam!
#6847
Írta 2005. június 30. - 15:34
A nagy hátránya az, hogy izomerõ nem kell a fölfelé váltáshoz, így ha kicsit is dzsúzos a rendszer, akkor már szarul vált...értem itt a bowdeneket, vagy az eltömõdött váltót..
Viszont "DH"-nál ez jó, mert lefelé kell az izomerõ, így tuti lerakja...
A megszokás gyors
Viszont "DH"-nál ez jó, mert lefelé kell az izomerõ, így tuti lerakja...
A megszokás gyors
#6848
Írta 2005. június 30. - 15:28
9 és fél óra az átlagos átszokási idõ.
+/- 10 perc.
#6849
Írta 2005. június 30. - 15:28
szóval egy felfele szenvedéshez fullihoz jobb is mint a sima
Jé köszönöm. 9 és fél órát egyben nem ülök a biciklin, úgyhogy mindig elölrõl kezdhetem...
Jé köszönöm. 9 és fél órát egyben nem ülök a biciklin, úgyhogy mindig elölrõl kezdhetem...
#6850
Írta 2005. június 30. - 15:28
9 és fél óra az átlagos átszokási idõ.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#6851
Írta 2005. június 30. - 15:27
Miközben felfelé lihegsz a rugó pakolgatja neked a láncot egyre nagyobb lánckerékre, nem a kis ujjacskád energiája kell hozzá!
Sztem 2 nap alatt át lehet szokni...
Sztem 2 nap alatt át lehet szokni...
Like a rock...
#6852
Írta 2005. június 30. - 15:24
és mennyi idõ lehet átszokni? igazából sokáig ~másfé évig SS nyomtam, szóval nem egy nagy etwas, de elõtte meg mióta váltós bringám volt... szal igen
másik kérdésem meg hogy van ennek valami ideolóiai alapja hogy fordított mechanikás? vagy csak egyszerü marketing hülyeség?
másik kérdésem meg hogy van ennek valami ideolóiai alapja hogy fordított mechanikás? vagy csak egyszerü marketing hülyeség?
#6853
Írta 2005. június 30. - 15:20
Rapidfire karnál amivel eddig váltottál lefelé,azzal fogsz felfelé, és fordítva is. Lefelé tudsz majd 3-4-et váltani, és felfelé egyesével...ez cc-ben nem jó, de lefelé jó lehet, csak megszokás kérdése..
Üdv:thy
Üdv:thy
#6854
Írta 2005. június 30. - 15:17
értem, köszönöm szépen.
amúgy mennyire okozhat gondot, hogy fordítva mûködik mint a szokványosak?
amúgy mennyire okozhat gondot, hogy fordítva mûködik mint a szokványosak?
#6855
Írta 2005. június 30. - 14:32
#6856
Írta 2005. június 30. - 14:22
A 2000-es RD-M952 es hosszúkanalas 235g a rövid 207g!
Amelyiken van az a hátsó kütyü az még nehezebb!!!
A 2005-ös rövidkanalas RD-M960 197g (saját mérés) a hosszú meg 203g!!!!!
A mérleg nem hazudik!!!!!
Amelyiken van az a hátsó kütyü az még nehezebb!!!
A 2005-ös rövidkanalas RD-M960 197g (saját mérés) a hosszú meg 203g!!!!!
A mérleg nem hazudik!!!!!
#6857
Írta 2005. június 30. - 14:15
akkor ne hidd el, én tegnap fogtam a 2000est meg a 2005öst és az új nehezebb.
majd ha hazaértem tolok képet
majd ha hazaértem tolok képet
#6858
Írta 2005. június 30. - 14:14
azabaj hogy lépet nem találtam neten, de majd lefotózom
nekem mindenesetre nagyon tetszik, és könnyebb mint a 2005ös
csak fura lesz megszokni hogy a váltót fordítva kell kezelni
Azt nem hiszem hogy könnyebb lenne, mivel a 2003/04/05-ös XTR minden idõk legkönnyebb montis shimano váltója! Sztem is 2000-es!
#6859
Írta 2005. június 30. - 08:29
azabaj hogy lépet nem találtam neten, de majd lefotózom
nekem mindenesetre nagyon tetszik, és könnyebb mint a 2005ös
csak fura lesz megszokni hogy a váltót fordítva kell kezelni
nekem mindenesetre nagyon tetszik, és könnyebb mint a 2005ös
csak fura lesz megszokni hogy a váltót fordítva kell kezelni
#6860
Írta 2005. június 30. - 08:26
mikori lehet az az XTR amelyik forditott mechanikás, és nincs a bowdennek finomhangolója, de jár hozzá fordító. én olyan 2000re taksálom
tudja valaki?
Ott körüli lehet sac/kb szerintem is, ha egyre gondolunk.