8-asban?Olyan is volt?Ja az idõk homályában:)csak 9mikor jön ki a saint váltókar?
lesz vajon 8asban? nem mi...
és valamikor 1-2 hónap múlva
8-asban?Olyan is volt?Ja az idõk homályában:)csak 9mikor jön ki a saint váltókar?
lesz vajon 8asban? nem mi...
Szal Sram-et senki sem használ?
Szal Sram-et senki sem használ?
Aki másokat ismer, okos, aki magát ismeri, bölcs
Aki másokat legyõz, erõs, aki magát legyõzi, hõs
Lao-Ce
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
A deore váltó nem arról híres, hogy tartós, és erõs a rugója...ha a kis szabályzócsavar teljesen be van állítva, és még mindig kopog, akkor tegyél rá belsõdarabot(a váltóra, vagy a villára)...ez ilyen...Hali!
A Salamanderhez, amit egy hónapja vettem, Deore h. váltó járt, ami ugye ránézésre jópofi, de nekem minden kis(!) kõ átugrásakor is már a váltótest lefejeli a láncvillát legalsó állásban, csak úgy reccsen. A többiben csak azért nem, mert a felsõ görgõ elõbb üti a fogaskereket mint a váltótest a villát. Szal elég gyengének látszik a váltó rugója (ami a papucsot fogó vasat tartja). Amúgy ezt kézzel is érezni (az elõzõ SIS-emhez képest meg pláne). Ez minden ilyen modellen ilyen? Mit lehet tenni? Viszem majd vissza garanciális utánállításra a szervízbe, de mit mondjak nekik, mit érdemes csinálni?
"Give me a chance to shine and I'ma blind the world..."
SS Ultimate 2013 YZ0 Flamethrower 2011 Penge 2011.
Hali!
minden kis(!) kõ átugrásakor is már a váltótest lefejeli a láncvillát legalsó állásban, csak úgy reccsen. A többiben csak azért nem, mert a felsõ görgõ elõbb üti a fogaskereket mint a váltótest a villát.
OFFÉn meg nagyon szeretnék BÁRMILYEN iparis görgõt az X.7-be, de hát az a buzi egyedi megoldásuk... Persze van gyári 16900,-Ft-ért, és adnak hozzájuk még egy X.9 váltót is...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
oks,köszi,már csak a nagykerben lehetne hozzá görgõ....Igen, érdemes, mivel az XT is iparis, és annak van váltást könnyítõ, oldalirányú játéka is. Az ACOR meg csak ACOR...
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
kiszakadtak a középkanalas XT váltóból a görgõk és ip. csapágyas Acor-t tettem bele,csak így darabosabb a váltás(gondolom a no oldalholltjáték miatt)érdemesebb Szerintetek gyári görgõt szerezni bele? köcce
az hagyján,de az én XT hátsó váltó-szériámnál 3! fajta kanálhossz létezik (RD-M750 asszem)Dobjatok meg egy kis infóval, miért gyártanak kétféle kanálhosszal hátsó váltót? (GS-SGS) :chin:
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy