xgen helyett meg vegyél lx-et, mert szebb.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#6401
Posted 2006. February 18. - 09:52
#6402
Posted 2006. February 18. - 09:39
A SRAM X7 hátsó váltó és az XGen elsõ váltó a Shimanoból melyiknek "felelne" meg?
White Horse
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#6403
Posted 2006. January 30. - 23:11
én olyan felállást szeretnék csináltatni a Shimanoval és Srammal, hogy az XTR DC váltó mûködtetne egy X.0 hátsó váltót. hmmm.... milyen szép is lenne..
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#6404
Posted 2006. January 30. - 22:46
Most rapidfire van,inkább marad a régi cucc.
#6405
Posted 2006. January 30. - 22:42
akkor le kell cserelned az XTR-t egy X.o ra
rosszabb nem lesz. Csak az egyik vesedet kell eladni
mellesleg a rapidfire mint olyan szoba se kerult? vagy attack tigger?
mellesleg a rapidfire mint olyan szoba se kerult? vagy attack tigger?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6406
Posted 2006. January 30. - 21:14
Hát nem igazán lehet átépíteni a ATTACK váltókar belselyét a X.0-ba.
A házba van beleöntve a racsni mechanizmus...
A házba van beleöntve a racsni mechanizmus...
#6407
Posted 2006. January 30. - 12:47
#6408
Posted 2006. January 30. - 08:45
ggx: az elsõben nem kell cserélni, az elviszi a sram és shimano elsõváltókat is (kompatibilis mindkettõvel).
kiváncsian várom mi lesz ebbõl. custom made rulez.
kiváncsian várom mi lesz ebbõl. custom made rulez.
#6409
Posted 2006. January 30. - 02:29
na keresgéltem kicsit, ennyi az egész: 

egyébként ezekben benne van minden a szerelésrõl, és hogy milyen alkatrészekbõl épülnek fel:
itt van a szervíizelés:
http://www.sram.com/..._MTB_MY05_E.pdf
és itt van az alkatrészlista:
http://www.sram.com/...atalog_MY06.pdf
ha nekiállsz szerelni, azért számolj be az eredményekrõl!

egyébként ezekben benne van minden a szerelésrõl, és hogy milyen alkatrészekbõl épülnek fel:
itt van a szervíizelés:
http://www.sram.com/..._MTB_MY05_E.pdf
és itt van az alkatrészlista:
http://www.sram.com/...atalog_MY06.pdf
ha nekiállsz szerelni, azért számolj be az eredményekrõl!
#6410
Posted 2006. January 30. - 02:10
az nem csak indexelés kérdése, hanem annyit is kattan nem?
mert pl az 5.0 markolat elsõváltóhoz csak 3-at kattan, a 9.0 pedig ahhoz is 9-et mint a hátsóhoz, így lehet finomhangolni a váltást, én ezt nagyon szeretem....
azt nem tudom, hogy az attackban melyik mechanika van, de ha úgyis átteszed az x.o-ba, akkor az x.o 9 kattanásos elsõ-váltását buktad.
aztán elvben nem lehet nagy különbség a két mechanika között, valamilyen áttétel eltérés van, lehet, hogy nem is kéne az egész szerkezetet kicserélni, csak azt a részt, ami az áttétel mértékét befolyásolja...
kéne keresni róla robbantott ábrát, akkor lehetne okoskodni
mert pl az 5.0 markolat elsõváltóhoz csak 3-at kattan, a 9.0 pedig ahhoz is 9-et mint a hátsóhoz, így lehet finomhangolni a váltást, én ezt nagyon szeretem....
azt nem tudom, hogy az attackban melyik mechanika van, de ha úgyis átteszed az x.o-ba, akkor az x.o 9 kattanásos elsõ-váltását buktad.
aztán elvben nem lehet nagy különbség a két mechanika között, valamilyen áttétel eltérés van, lehet, hogy nem is kéne az egész szerkezetet kicserélni, csak azt a részt, ami az áttétel mértékét befolyásolja...
kéne keresni róla robbantott ábrát, akkor lehetne okoskodni
#6411
Posted 2006. January 29. - 23:18
Ja még az is hogy a bal kar microindexes
#6412
Posted 2006. January 29. - 22:58
"namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?"
Azért szeretném a X.0-ás markolatot mert a gumi része sokkal jobb mint az attacké.Attaké sima és eléggé csúszik.Nem szeretnék gányolni csak egy jó markolatváltó kart szeretnék az XTR váltómhoz.Nem szedtem szét még ilyen markolatváltót,de szerintem a ház ua.mindkettõnél-lehet hogy csak a fogas ívet kellene átrakni?
lehet egyáltalán ilyet?"
Azért szeretném a X.0-ás markolatot mert a gumi része sokkal jobb mint az attacké.Attaké sima és eléggé csúszik.Nem szeretnék gányolni csak egy jó markolatváltó kart szeretnék az XTR váltómhoz.Nem szedtem szét még ilyen markolatváltót,de szerintem a ház ua.mindkettõnél-lehet hogy csak a fogas ívet kellene átrakni?
#6413
Posted 2006. January 29. - 17:52
én tuti nem állnék neki ilyen gányolásnak....
fõleg, hogy downgrade rendesen....
ez olyan, mintha xtr hajtómûbe négyszõg lukat akarnék csinálni, hogy jó legyen a négyszöges monómhoz...
fõleg, hogy downgrade rendesen....
ez olyan, mintha xtr hajtómûbe négyszõg lukat akarnék csinálni, hogy jó legyen a négyszöges monómhoz...
#6414
Posted 2006. January 29. - 17:47
szerintem nem. de en csak talalgatok.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6415
Posted 2006. January 29. - 17:45
amit akar:
markolatváltás (csak sram)
karbonos x.o kinézet( x.o)
shimano váltó kompatibilitás (csak attack)
namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?
markolatváltás (csak sram)
karbonos x.o kinézet( x.o)
shimano váltó kompatibilitás (csak attack)
namost ezt tényleg csak úgy lehet összehozni, ha az attack markolat belsejét belegányolja az x.o markolat tokjába
lehet egyáltalán ilyet?
#6416
Posted 2006. January 29. - 17:45
hátha már minden megvan neki és össze akarja hozni? de ne találgassunk várjuk meg, hogy õ válaszoljon.
#6417
Posted 2006. January 29. - 17:25
ha gripkó, megértem. de ha pöckölõs..
akkor X.0val sramosabban járna
akkor X.0val sramosabban járna
#6418
Posted 2006. January 29. - 17:23
ha attack gripshift akkor azert, mert markolaszvalto kell neki mindenkepp. Ha attack pockolos, [van ilyen?] akkor azert mert szimpibb a mukodese szamara, mint az xtr-e. Meg meg egyeb szempontok johetnek, mint suly, ar, ez van, stb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#6419
Posted 2006. January 29. - 17:18
#6420
Posted 2006. January 29. - 17:10
na az az xtr-rohloff dolog szep lesz. De az attack kart siman miert nem jo hasznalni az xtr valtoval?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F

Sign In
Create Account

Back to top





