köszi a véleményt és én is jelzem, hogy nem flémet akartam indítani, csak érdekelt, hogy van-e különbség illetve, hogy melyik váltó miben jobb.
nekem többhelyen mondták, többek közt a Sala is a Speed-way-ben, hogy az XT-hátsó váltómra, hogy örökdarab. de ha azt mondod, hogy egyik kutya, másik eb: akkor marad a bevált XT elöl-hátul.
Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#6181
Posted 2006. April 05. - 00:19

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#6182
Posted 2006. April 04. - 23:58


#6183
Posted 2006. April 04. - 13:16

ha + vagy vele elégedve, és még jó akkor minek ?
amúgy véleményem szerint /ez csak az én saját véleményem, és ne indítsunk 5 oldal flémet/ az x9 kicsit jobban mûködik és ergonomikusabb mint az xt, bár az elsõ váltóm xt....tehát xgenrõl nem nyalatkoznék
köszi a véleményt és én is jelzem, hogy nem flémet akartam indítani, csak érdekelt, hogy van-e különbség illetve, hogy melyik váltó miben jobb.
nekem többhelyen mondták, többek közt a Sala is a Speed-way-ben, hogy az XT-hátsó váltómra, hogy örökdarab. de ha azt mondod, hogy egyik kutya, másik eb: akkor marad a bevált XT elöl-hátul.
#6184
Posted 2006. April 04. - 13:03

ha + vagy vele elégedve, és még jó akkor minek ?érdemes az elsõ-hátsó XT váltó rendszert lecserélni egy Sram x9 hátsóra és egy XGEN elsõ váltóra? igaz, hogy akkor sajnos az Attack 8as váltókarokat is cserélnem kell legalább X7-re, mert ezek a fentebb említett SRAM váltók már ESP-sek és csak az ESP-s váltókarokkal kompatibilisek... szóval van értelme a cserének?:confused:
amúgy véleményem szerint /ez csak az én saját véleményem, és ne indítsunk 5 oldal flémet/ az x9 kicsit jobban mûködik és ergonomikusabb mint az xt, bár az elsõ váltóm xt....tehát xgenrõl nem nyalatkoznék
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#6185
Posted 2006. April 04. - 13:00

#6186
Posted 2006. April 04. - 08:07

34.9mmNemtudja valaki, hogy a Merida K590-re mekkora bilincsátmérõjû elsõváltó való? (Mert nem tudom lemérni mostanában...)
#6187
Posted 2006. April 03. - 20:41

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#6188
Posted 2006. April 03. - 13:57

Hát ez egy jó kérdés, mert az oldalon 3 féle váltókar is fent van, de a "nagy" táblázatban csak 1féle létezik...Thommey: Neked már elmondták, hogy mi a különbség a két váltókar között?
http://www.paul-lang...XTR/SL-M970.jpg
http://www.paul-lang...R/SL-M970-1.jpg
Úgy tudom lesz külön hidraulikus fékkar is.
Sztem ez megtévesztés:)
http://www.paul-lang...R/SL-M970-1.jpg
én erre gondolnék végleges verzióra, mert ennek más a nagy karjának a kialakítása...de végleges verzió majd akkor,ha bejöttek az újak:)
#6189
Posted 2006. April 03. - 13:08

#6190
Posted 2006. April 03. - 13:03

http://www.paul-lang...XTR/SL-M970.jpg
http://www.paul-lang...R/SL-M970-1.jpg
Úgy tudom lesz külön hidraulikus fékkar is.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6191
Posted 2006. April 03. - 11:07

#6192
Posted 2006. April 03. - 10:10


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6193
Posted 2006. April 03. - 10:00

#6194
Posted 2006. April 02. - 21:31

#6195
Posted 2006. April 02. - 20:20

Nekem a pontos helyzet a következõ: hajtókar ultegra 53/39 elsõváltó ultegra 2 fokozatú ,ehhez passzol-e a 3as dura ace fékváltókar? Még egy kérdés is eszembe jutott: mikor kell hosszú kanalas hátsóváltót használni? Mostanság egyre több ilyen gépet látni! :mybad:
A lényeg a következõ,A fékváltókarok (elsõrõl beszélek)közül ma már mind háromfokozatu.Tehát használható kettes hajtómûvel.A hosszúkanalas hváltókra a hármas hmühöz van szükség a nagy áttételi tartomány miatt.De a rövidkanalas is visz mindent amúgy.
#6196
Posted 2006. April 02. - 20:05

Nekem a 11-34-es sorhoz és a 24-36-46-os tányérokhoz rövidkanalas váltó volt és minden normális áttételkombinációt átfogott. Sosem lesz újra hosszúkanalas váltóm.Még egy kérdés is eszembe jutott: mikor kell hosszú kanalas hátsóváltót használni? Mostanság egyre több ilyen gépet látni! :mybad:
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#6197
Posted 2006. April 02. - 18:02

#6198
Posted 2006. April 02. - 17:57

#6199
Posted 2006. April 02. - 17:51

arra van szükség ha túl nagy a különbség a kis és nagy áttételek között.
azaz elöl nagyonnagy, és 22 is, hátul szintén 34 és 11.
ekkor érdemes, a rövid nem tud ennyit áthidalni.
#6200
Posted 2006. April 02. - 17:49

