Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#5961
Posted 2006. June 18. - 11:45
MALI CObra váz
Shimano xt agy hátul, elöl hone
Deore tárcsák
Rigida Disc Bull felnik
B+ 680mm-es kormány, B+ stucni, nagy B+ pedál
Teló az még szar: egy 80mm-t mozgó rst van benne
És a gyári váltó... A hátsó már nagyon tré, a szervizben is alig tudnak valamit csinálni vele.
Rendeltem egy normál irányú fekete deore váltót, elég lesz nekem az is.
Elõre ez a Sram x-gen , vagy mi a fene lesz, majd nyár végén.
Meg fogok venni egy Rock shox Tora telót.
#5962
Posted 2006. June 17. - 23:06
#5963
Posted 2006. June 17. - 23:03
majd az egész bringa.
gondolom.
#5964
Posted 2006. June 17. - 23:02
#5965
Posted 2006. June 17. - 23:00
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5966
Posted 2006. June 17. - 22:59
annyit jelent hogy amíg eddig a nagyobb karral felfelé(elõre) nyomva váltottál felfelé a nagyobb fogaskerekekre, most lefelé fogod.
#5967
Posted 2006. June 17. - 22:28
Szeretnék venni egy 2005ös deore lx hátós váltót. Láttam, hogy ez ellentétes rugóirányú, valami low normal akármi.
Nekem tökéletesen jó az acera fékváltókar.
Megy a kettõ együtt?
#5968
Posted 2006. June 17. - 18:34
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#5969
Posted 2006. June 17. - 18:15
kösz a válaszokat asszem berakom egy sebességbe és nyomom SS-ben, legalább "kicombosodok"!!!!!
az lesz a legjobb, nem mindenféle barkácsmegoldás...
#5970
Posted 2006. June 17. - 17:30
#5971
Posted 2006. June 17. - 15:48
ez így tényleg nem igaz, mivel a sram kompatibilis sram váltókar 2szer annyit húz a bowdenen mint a shimano, így vált egyet, ezalatt máris 2-t ugrott a váltó... és vagy eltatlát egy sebességet, vagy nem.
de inkább nem.
(nekem nem akart menni az x.7-xtr hátsóváltó kapcsolat valami nagyon)
szóval vagy egyszerre vedd, és addig SS, vagy maradj a SH-nál.
túl szép lett volna hogy igaz legyen...
#5972
Posted 2006. June 17. - 14:53
ez így tényleg nem igaz, mivel a sram kompatibilis sram váltókar 2szer annyit húz a bowdenen mint a shimano, így vált egyet, ezalatt máris 2-t ugrott a váltó... és vagy eltatlát egy sebességet, vagy nem.nekem ilyen eszembe nem jutna, de ha akarod/akarja, akkor hajrá , nem én fogom használni
de inkább nem.
(nekem nem akart menni az x.7-xtr hátsóváltó kapcsolat valami nagyon)
szóval vagy egyszerre vedd, és addig SS, vagy maradj a SH-nál.
#5973
Posted 2006. June 17. - 14:09
Miért ne lehetne használni a kettõt egymással?(az már más kérdés hogy van e értelme)Sram 1:1 ,Sh 2:1 arányú amibõl az jön ki hogy sram karral kettõt kell váltani hogy hátul az sh vátsó 1et váltson.A hátsó váltót meg be tudja lõni úgy hogy pl. a 3-4-5-6 fogaskerékkel mejen.Így el lehet mennei egy darabig csak figyelni kell hogy mindig kettõt váltson a karral.
.
ez igy ebben a formaban nem igaz. en mar probaltam esp-s kart shimano valtoval, es nem mukodott. sehogyse.
legjobb megoldas ha nem is raksz felvaltokart [felesleges] beallitod a valtot fixre hatul es varod hogy meglegyen az uj
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5974
Posted 2006. June 16. - 21:03
Miért ne lehetne használni a kettõt egymással?(az már más kérdés hogy van e értelme)Sram 1:1 ,Sh 2:1 arányú amibõl az jön ki hogy sram karral kettõt kell váltani hogy hátul az sh vátsó 1et váltson.A hátsó váltót meg be tudja lõni úgy hogy pl. a 3-4-5-6 fogaskerékkel mejen.Így el lehet mennei egy darabig csak figyelni kell hogy mindig kettõt váltson a karral.
Komolyabbra véve a szót szerintem is érdemes inkább megvárni míg meglesz a pénz mindkét cuccra mert ennél a félmegoldásnál a fixre belõtt hátsóvátó is jobb, ott legalább nem szenved a h. váltó a nem létezõ fokozatok miatt ami élettartam szempontjából sem tesz jót neki.
nekem ilyen eszembe nem jutna, de ha akarod/akarja, akkor hajrá , nem én fogom használni
#5975
Posted 2006. June 16. - 20:30
#5976
Posted 2006. June 16. - 19:38
Komolyabbra véve a szót szerintem is érdemes inkább megvárni míg meglesz a pénz mindkét cuccra mert ennél a félmegoldásnál a fixre belõtt hátsóvátó is jobb, ott legalább nem szenved a h. váltó a nem létezõ fokozatok miatt ami élettartam szempontjából sem tesz jót neki.
#5977
Posted 2006. June 16. - 17:10
én csak azt szeretném tudni hogy 2 hónapig ki bírom e a sram váltókarommal?amugy a válaszokat kösz
ha nem fogsz váltani, akkor igen. de ezt nem tartom valószínûnek. itt arról van szó, hogy nem kompatibilis az sram váltókarod a shimano váltóval, mert más a bowdenhúzási arány. mint azt Aske is mondta, van shimano kompatibilis sram váltókar, azzal tudsz majd váltani, de akkor a jövendõbeli sram váltód lesz használhatatlan. inkább spórolj, és vedd meg egyszerre a kettõt
#5978
Posted 2006. June 16. - 17:09
de elég tákolmány lesz.
egyik ismerõs már egy éve megy 7-es váltóval és 9es sorral...
ezek után nem lepõdök meg semmin
de lehet jobb lenne, ha beállítanád egy fokozatba a váltót hátul és nem is váltanál vele. SS lenne és legalább combosodsz kicsit
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#5979
Posted 2006. June 16. - 17:05
#5980
Posted 2006. June 16. - 17:01
EGY NAGY PROBLÉMÁM VAN ÉS REMÉLEM VALAKI TUD EBBEN SEGÍTENI.jelenleg ALIVIO váltóm van és azt szeretném megtudni, hogy ha vennék egy SRAM váltókart ami SRAM kompatibilis akkor eltudnék -e így menni addig amíg meg nem veszem a SRAM váltót, ami kb. 2 hónap.Ha nem nagyon váltanék csak párat úgy remélem nem lenne semmi baj.a második kérdésem az lenne hogy az ALIVIO váltó lehet 9 sebességes.A VÁLASZOKAT ELÕRE IS KÖSZÖNÖM!!
Az elsõ kérdésre:
Ha 1:1 arányú Sram váltókart akarsz Alivio váltóval hátul használni akkor megette a fene. Ahhoz 1:1 arányú Sram hátsó váltó kell.
Hátul a rendszerek csak egymással kompatibilisek, illetve létezik Shimano kompatibilis Sram váltókar, de úgy vettem ki te nem errõl beszélsz.