Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#4401
Írta 2007. december 20. - 21:53

#4402
Írta 2007. december 20. - 21:37

holnap utánanézek neked, hogy mi a különbség.Sziasztok,
Váltókar vásárlásán töröm a fejem. Így látatlanban nagyon szimpatikus a shimano XT dual control fékváltókara.(V-fékhez) CRC-n elég jó árban van most. Viszont, van egy M760 és egy M761. Ránézésre, és leírás alapján nem látok különbséget, de árban: M760- 282,42USD helyett 85.86USD | M761- 282,42USD helyett 137.38USD.
Mi a különbség? (megjegyzem Shimano honlapján se lettem okosabb)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4403
Írta 2007. december 20. - 21:25


#4404
Írta 2007. december 20. - 21:21


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4405
Írta 2007. december 20. - 21:12

2. Kuka, csere, vagy csak be kell állítani, vagy a hajtás kopott esetleg.
3. Passz, nem látok különbséget :\ A nagy Shimano katalógus kellene, abba minden benne van. (talán a 761-ben benne van a bowden is...)
#4406
Írta 2007. december 20. - 20:36

Váltókar vásárlásán töröm a fejem. Így látatlanban nagyon szimpatikus a shimano XT dual control fékváltókara.(V-fékhez) CRC-n elég jó árban van most. Viszont, van egy M760 és egy M761. Ránézésre, és leírás alapján nem látok különbséget, de árban: M760- 282,42USD helyett 85.86USD | M761- 282,42USD helyett 137.38USD.
Mi a különbség? (megjegyzem Shimano honlapján se lettem okosabb)
#4407
Írta 2007. december 16. - 11:47

Shimano exage 300 ex versenyváltóm van a gépezeten. Ha nem a hajtás irányba hanem visszafelé tekerem akkor hátranyeklik a váltó és nem pörög szépen ahogy kéne. Szerintem a benne lévõ rugó vagy gyenge vagy rosszul van a helyén. Tud valaki valami extra ötletet hogy hol találhatok ilyen rugót vételre, vagy ha nem ez a gond akkor mivel tudnám orvosolni?
Kösz!
Üdv. Öccse
#4408
Írta 2007. december 16. - 00:37

Lenne egy kérdésem, ugyebár létezik a Sramnak Shimano kompatibilis markolatváltója méghozzá az Attack és a Centera mi a különbség közöttük a kinézeten kívül ami esetleg lényeges lehet. Most egy deorét használok korábban 600 Gripkóm volt ami maga volt a tökély de a rapidfiret nem tudom megszokni így lecserélném. Aki tud kérem segítsen.
Köszi
#4409
Írta 2007. december 15. - 21:15

#4410
Írta 2007. december 15. - 20:34

#4411
Írta 2007. december 15. - 20:04

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4412
Írta 2007. december 15. - 17:40

#4413
Írta 2007. december 15. - 17:21

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4414
Írta 2007. december 15. - 17:11

#4415
Írta 2007. december 15. - 13:19

mi a különbség az sgs és a gs között a shimanonál a fogszmában jelent valamit?valaki tudna nekem segíteni melyik milyen fogszámhoz való?
Olvass vissza egy oldalt.
#4416
Írta 2007. december 15. - 13:10

#4417
Írta 2007. december 14. - 15:33

Én xt dual controllt használok. Nem is akarok mást. Nekem nagyon bejött.
Mutató ujjal szoktam vele váltani, tehát a többi ujjad marad a markolaton.
Forditott rugós váltom van, és fékezéskor is tudok váltani úgy. hogy a középsõ ujjammal húzom fel a kart. Én nagyon hamar megszoktam. Engem a rapid váltókarok mindig zavartak, mert nem fért el a kezem tõlük.
#4418
Írta 2007. december 14. - 15:24

Dual Control-ra szeretnék váltani, és gondolkodóba estem, hogy nem is
lenne szerintem nagy ökörség normál rugóállású hátsó váltóval használni.
Tulajdonképpen csak azt kell megválasztani, hogy a "nehézkesebb"
felfelé "pöckölés" a váltót a kisebb kerekekre vagy a nagyobbakra
tegye.
Kérdezném az ilyen rendszert használók véleményét a következõrõl:
(Csak hátsó váltó / Normál és Fordított)
Normál rúgós hátsó váltóval:
- Mennyire nehézkes gyorsitáskor a kisebb lánckerekekre való váltás
(akár dupla) a kar felfelé "pöckölésével" ha markolni kell közben a
korményt is? Mondjuk egy lejtön lefele gyorsításnál...
Fordított rugóállás:
- Mennyire macera egy lejtõ alján fékezés közben "felpöcögtetni" a kart,
hogy a nagyobb kerekekre ugorjon a váltó? Tulajdonképpen ez az
a szitúáció, ami a legnehézkesebb ezzel a rendszerrel.
V-fékes Dual Control váltókart használ valaki? Tapasztalat?
Minden ötletet, véleményt szívesen hallok.
Köszi!
BassLine
#4419
Írta 2007. december 14. - 09:45

#4420
Írta 2007. december 14. - 09:44


A sebesség mindent megold.