Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#4401
Posted 2007. December 14. - 15:24
Dual Control-ra szeretnék váltani, és gondolkodóba estem, hogy nem is
lenne szerintem nagy ökörség normál rugóállású hátsó váltóval használni.
Tulajdonképpen csak azt kell megválasztani, hogy a "nehézkesebb"
felfelé "pöckölés" a váltót a kisebb kerekekre vagy a nagyobbakra
tegye.
Kérdezném az ilyen rendszert használók véleményét a következõrõl:
(Csak hátsó váltó / Normál és Fordított)
Normál rúgós hátsó váltóval:
- Mennyire nehézkes gyorsitáskor a kisebb lánckerekekre való váltás
(akár dupla) a kar felfelé "pöckölésével" ha markolni kell közben a
korményt is? Mondjuk egy lejtön lefele gyorsításnál...
Fordított rugóállás:
- Mennyire macera egy lejtõ alján fékezés közben "felpöcögtetni" a kart,
hogy a nagyobb kerekekre ugorjon a váltó? Tulajdonképpen ez az
a szitúáció, ami a legnehézkesebb ezzel a rendszerrel.
V-fékes Dual Control váltókart használ valaki? Tapasztalat?
Minden ötletet, véleményt szívesen hallok.
Köszi!
BassLine
#4402
Posted 2007. December 14. - 09:45
#4403
Posted 2007. December 14. - 09:44
A sebesség mindent megold.
#4404
Posted 2007. December 14. - 09:33
#4405
Posted 2007. December 13. - 00:23
hali!
szeretnék rövid kanalas váltót venni, de visszaolvasva a fórumot nem derül ki hogy mi az a tartomány ahol érdemes ezt használni. Az a problémám hogy a hosszú kanalas(sgs?) túl közel van a földhöz és bezabálja a fûszálakat meg egyebeket.
Szóval ha valaki leírná sokat segítene.
Elõl 22-32-42, hátul 11-32 tartományban merevgépen bátran használhatod, nem lesz gáz. 11-34-el már problémás lehet, ha keresztbeváltasz. Össztelóson szintén necces szerintem a rövid kanalas, ha elõl 3 tányérod van.
#4406
vendég_Track7_*
Posted 2007. December 13. - 00:07
szeretnék rövid kanalas váltót venni, de visszaolvasva a fórumot nem derül ki hogy mi az a tartomány ahol érdemes ezt használni. Az a problémám hogy a hosszú kanalas(sgs?) túl közel van a földhöz és bezabálja a fûszálakat meg egyebeket.
Szóval ha valaki leírná sokat segítene.
#4407
Posted 2007. December 09. - 01:43
#4408
Posted 2007. December 09. - 01:22
A sebesség mindent megold.
#4409
Posted 2007. December 08. - 20:02
Xt'08 rf karok 258g, levehetõ kijelzõ, állítható bilincs. A kijelzõt 2 csavar fogja, ezek kitekerésével levehetõ a kijelzõ, és a kijelzõ hátoldalán ügyesen elrejtették a fedõlapot és ezt csavarral lehet rögzíteni. A bilincset 2 csavar fogja és többféle pozicióba lehet beállítani.
a bilincset hogy fogja 2 csavar? ugy mint a flip flopos hayes fékkarokat?
vagy simán van 1 csavar meg van 1 másik mint az uj XTR en h tologatni lehessen?
#4410
Posted 2007. December 08. - 17:43
írtam az ebiknak,a bm-nek valószínû hétfõre küldik a választ hogy van -e raktáron.
nemtud valaki egy olyan üzletet ahol tutira lehet kapni?
#4411
Posted 2007. December 08. - 13:15
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4412
Posted 2007. December 08. - 12:23
Ha a váltó le van szabályozva 2 tányérra (akár azért mert tripla, akár azért mert nicns is) akkor a váltókart sem tudod továbbnyomni, a bowden ezt megakadályozza.
Tehát nyugodtan feldobhatod, úgy gondolom.
#4413
Posted 2007. December 08. - 12:18
Egyenes kormányos 3 fokozatú országúti váltókar mennyire kompatibilis egy 2 tányéros hajtómûvel? A középsõ fokozat korrigálós.
Nem használom ki a legkisebb lánckereket
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#4414
Posted 2007. December 06. - 23:24
Xt'08 rf karok 258g, levehetõ kijelzõ, állítható bilincs. A kijelzõt 2 csavar fogja, ezek kitekerésével levehetõ a kijelzõ, és a kijelzõ hátoldalán ügyesen elrejtették a fedõlapot és ezt csavarral lehet rögzíteni. A bilincset 2 csavar fogja és többféle pozicióba lehet beállítani.
A sebesség mindent megold.
#4415
Posted 2007. December 04. - 00:19
A sebesség mindent megold.
#4416
Posted 2007. December 03. - 23:41
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4417
Posted 2007. December 03. - 22:41
#4418
Posted 2007. December 03. - 22:26
#4419
Posted 2007. December 03. - 22:01
#4420
Posted 2007. December 03. - 21:42
2. ha kilences rendszerre akarsz átállni és ha cseréled a váltókart, akkor hátsó váltót nem kell, elsõt sem(ha csak nem egy õs simanó van rajta... ) de kell cserélni fogsort, láncot lánctányért.mert a kilences rendszer vékonyabb lánccal megy.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960