nem,neeeem, csak az "õsrégi" gs emlékek törtek elõ ...nekem 600as volt de naaagyon úúútáltam, azóta se birom gripkókat
amugy
slx hv-ból 22/42-12/30 hoz elég a gs karral rendelkezõ?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
Started by
zsizso
, 2005. March 04. 13:20
#3381
Posted 2008. December 20. - 17:32
#3382
Posted 2008. December 14. - 12:11
Savanyúgabi,
Márhogy?
Nem jó, amit ajánlottak nekem?
Nincsenek ezen a téren nagy igények, csak jobb legyen, mint a leharcolt, õsgripshiftem, és mûködjön a régi technikával...
Egészségügyi bicaj lesz a régi gépbõl, hogy karbantartsam magam.
Aztán ha megint elborulna az agyam, építek komolyabbat, de addig csak napi pár km. eü tekergetésre kell...
Márhogy?
Nem jó, amit ajánlottak nekem?
Nincsenek ezen a téren nagy igények, csak jobb legyen, mint a leharcolt, õsgripshiftem, és mûködjön a régi technikával...
Egészségügyi bicaj lesz a régi gépbõl, hogy karbantartsam magam.
Aztán ha megint elborulna az agyam, építek komolyabbat, de addig csak napi pár km. eü tekergetésre kell...
#3383
Posted 2008. December 14. - 07:29
#3384
Posted 2008. December 12. - 00:56
Köszi.
Elég költséghatékonynak tûnik, ráadásul a réginél pont az volt az egyik bajom, hogy nem volt pontos, úgyhogy megtaláltam, amit kerestem.
Még egyszer köszönöm.
Elég költséghatékonynak tûnik, ráadásul a réginél pont az volt az egyik bajom, hogy nem volt pontos, úgyhogy megtaláltam, amit kerestem.
Még egyszer köszönöm.
#3385
Posted 2008. December 12. - 00:33
akkor az az MRX comp lesz a nyero. mar ha uj cuccot akarsz. relative finom mozgasa van, es sokkal konkretabbak a fokozatok mint a regi GripShift-ben. sosem volt problemam beallitani, pedig felszereltem egy joparat. ja, es olcso is.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3386
Posted 2008. December 11. - 22:40
#3387
Posted 2008. December 11. - 22:31
SRAM Attack vagy Rocket gripshift kell neked. 7 vagy 8 sebesseges a hatso?
ha 7-es, akkor Sram MRX kell.
8as valtokar 7es valtokar
ha 7-es, akkor Sram MRX kell.
8as valtokar 7es valtokar
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3388
Posted 2008. December 11. - 22:04
Sziasztok.
Kb. 10 év kihagyás után újra rácuppantam a bringatémára, rendbe akarom rakni a gépemet.
A gondom az, hogy kb. 92-es Shimano Deore XT váltók vannak a gépen, és elsõ szériás Grip-Shift (akkor még nem Sram volt a neve), ami eléggé le van harcolva.
Milyen markolatváltó mûködne ezekkel az oldszkúl váltókkal? Nem szeretném lecserélni õket, ha nem muszáj, meg annó rengeteget vadásztam, mire megszereztem õket...
Kb. így néz ki a hajtáslánc (nem az enyém, talált-kép):
Elõre is köszi.
Kb. 10 év kihagyás után újra rácuppantam a bringatémára, rendbe akarom rakni a gépemet.
A gondom az, hogy kb. 92-es Shimano Deore XT váltók vannak a gépen, és elsõ szériás Grip-Shift (akkor még nem Sram volt a neve), ami eléggé le van harcolva.
Milyen markolatváltó mûködne ezekkel az oldszkúl váltókkal? Nem szeretném lecserélni õket, ha nem muszáj, meg annó rengeteget vadásztam, mire megszereztem õket...
Kb. így néz ki a hajtáslánc (nem az enyém, talált-kép):
Elõre is köszi.
#3389
Posted 2008. December 11. - 16:37
Hatalmas különbség van a kettõ között (probáltam mindkettõt), az xtr gyorsabb, érzékenyebb és k.rva drága. (és szerintem nem csapágyazott, mintha csak a régi széria lenne csak az)
A sebesség mindent megold.
#3390
Posted 2008. December 11. - 15:30
az SL-M970 váltókar miben jobb/több mint az SL-M770? tartósabb? precízebb?
könnyebb, precízebb, valamint a kis karral egyszerre többet lehet váltani lefelé(pontosan 2-t)
#3391
Posted 2008. December 11. - 15:28
az SL-M970 váltókar miben jobb/több mint az SL-M770? tartósabb? precízebb?
régen mondott itt vki olyasmit h az xtr az jobban csapágyazott. mondjuk mivel sokkal drágább ezért ez illik is
egyébként tudásra ugyannyit tud az xt is.
#3392
Posted 2008. December 11. - 15:25
#3394
Posted 2008. December 02. - 09:59
na most hogy ott álltam a szerelõ fölött, végre idõt szánt rá-nk:D.a fül volt görbe ezért nemtudta felrakni és ezért csúszott a többi, visszahajlította + 1 kis zsír a rugóknak(azt már én csináltam:)) és jó, hála istennek és persze mindenkinek aki itt segített. KÖSZÖNÖM!
#3395
Posted 2008. November 30. - 09:29
õszintén, reménykedtem benne, de nagyon pozitív meglepetés ért, hogy ennyien segítenek, és köszönöm szépen(A bringás társadalom márcsak ilyen:))!!!remélem hogy ezlesz, és hétfõn vagy kedden beszámolok, hogy mi volt a baj:)
#3396
Posted 2008. November 30. - 03:11
Hát, így nézve a beteget, tényleg a váltófül lesz a ludas. De ne aggódj, nem törik az olyan könnyen el.
Bacsesz ! Mit szólsz, mennyi távgyógyító van a fórumon !
Bacsesz ! Mit szólsz, mennyi távgyógyító van a fórumon !
Marci
#3397
Posted 2008. November 29. - 20:57
köszönöm mind 2 választ, kicsit megnyugodtam remélem tényleg csak ennyi a baj és ezután pontos lesz. : )
#3398
Posted 2008. November 29. - 20:52
Nyugodj meg, a váltóhoz hozzá ne nyúlj, annak semmi baja. Nehogy megfeszítsd a kanálnál fogva, mert akkor tönkreteszed. A célszerszám úgy néz ki, hogy egy csavart behajtanak a váltó helyére, és arra merõlegesen van egy kar, ami forgatható, és a hátsó felnihez viszonyítva le lehet ellenõrizni a fül pozicióját, és annál fogva hajlítani is lehet. Kb. 5 perces meló. Vagy veszel egy fület, ami nem drága.
Hopp, látom megelõztek.
Hopp, látom megelõztek.
#3399
Posted 2008. November 29. - 20:49
Célszerszám:
http://www.parktool....t=48&item=DAG-1
http://www.parktool....t=48&item=DAG-2
[ATTACH]575[/ATTACH]
http://www.parktool....t=48&item=DAG-1
http://www.parktool....t=48&item=DAG-2
[ATTACH]575[/ATTACH]
#3400
Posted 2008. November 29. - 20:47
aham hát eléggé látható, az elõbb feltöltött képeimrõl is......akkor vagy váltófül egyenesítés, vagy váltócsere.......egyik jobb mint a másik : - )