Jelentkezz be Regisztrálj

Váltók, váltókarok
#3141
Írta 2009. június 07. - 18:07

Szóval: Alivio---->Deore---->Deore LX---->Deore SLX---->Deore XT---->Deore XTR ez így yo?
Ezen kívül milyen említésre érdemes váltó márkák vannak és annak mi a rangsora?
#3142
Írta 2009. június 07. - 18:01

#3143
Írta 2009. június 07. - 17:57

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3144
Írta 2009. június 07. - 17:23

#3145
Írta 2009. június 07. - 17:05

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3146
Írta 2009. június 07. - 16:36

Merida TFS-300Dmben jelenleg Shimao Deore XT váltó van, 3x8.
Kérdés, hogy ki tudom cserélni a fogaskoszorút 9esre?
Ha igen, mit kell még cserélni?
köszii
#3147
Írta 2009. június 03. - 20:18

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3148
Írta 2009. június 03. - 19:41

nem lehet, hogy túl feszes a bovden?
Hát a bowden állításával szórakoztam, de ha feszesre állítom, nem megy rá legnagyobbra, ha lazára, akkor a legnagyobbra nem megy fel. Ha köztesre rakom, akkor meg felrakja néha a legkisebbre és a legnagyobbra, de a köztes fokozatok össze vissza vannak

#3149
Írta 2009. június 03. - 19:35

#3150
Írta 2009. június 03. - 19:25

Tanácsot szeretnék kérni a hátsó váltó beállításához. Deore váltóm van, deore lx váltókarral, 8 sebesség. Neten találtam beállításhoz több leírást is. Sikerült úgy beállítanom, hogy 1-7 ig elmegy, de 8-ba már nem tud elmenni. A csavarokat hiába csavartam ki... vagy pedig 2-8 ig megy, 1-esbe nem tudja már berakni. A csavarokat szintén hiába állítom... Gondolom nem a váltóval, váltókarral van a gond, hanem velem, mert ezelõtt 1-8 ig elment, azért nyúltam hozzá, mert a fokozatok nem ott voltak, ahol a váltókar mutatta, és valamelyiknél adta a hangokat is...
#3151
Írta 2009. június 02. - 12:08

#3152
Írta 2009. június 02. - 12:07

sziasztok, 97-es Deore Lx váltókarjaim alsó mûanyag borítása egy "szakértõ" miatt régebben megsérültek (szintetikus olajat adott a telóba, gyors kiöntés közben rácseppent 1-2 csepp, repedezik), hol van esély a pótlásukra?, az is elég, ha rossz váltókarokról leszerelhetõ lenne, vagy 8-as XT is érdekel, nem nagyon találok..
P.S.:a 8-as rendszer egyébként bevállt, eddig nem nagyon kellett hozzányúlni, igaz nem is mentem sokat 14K Km, de most lessz az elsõ lánccsere, az is mûkösik még, vált is szépen, de megérett a cserére, HG91-est kap gyári PC58 helyett (Sachs) és és HG91-es fogassort (XT, 8-as)..
Apróban láttam a napokban eladó 8-as xt karokat
#3153
Írta 2009. június 02. - 11:24

P.S.:a 8-as rendszer egyébként bevállt, eddig nem nagyon kellett hozzányúlni, igaz nem is mentem sokat 14K Km, de most lessz az elsõ lánccsere, az is mûkösik még, vált is szépen, de megérett a cserére, HG91-est kap gyári PC58 helyett (Sachs) és és HG91-es fogassort (XT, 8-as)..
#3154
Írta 2009. május 28. - 19:41

a rocket megegyezik a kb két évvel ezelõtti x.9-es karral, csak shimano-hoz való a bovdenhúzása;)Bevallom nem használtam még rocketet, de sztem xt szinten az x9es van, talán kicsit fölötte is, nem a rocket a mûanyag karjaival. Ha tényleg xt szintû, akkor miért nem azzal megy mindenki, ha fele annyiból megvan?
#3155
Írta 2009. május 28. - 18:03

RAUH-Welt
B E G R I F F
#3156
Írta 2009. május 28. - 14:05

Azért kérdezem, mert nekem a mûködése teljesen megfelelõ ebben az állapotában is, azzal nincs bajom, vált rendesen, de azt nem szeretném, hogy valahol útközben megadja magát.
#3157
Írta 2009. május 28. - 12:21

#3158
Írta 2009. május 28. - 12:12



Asszem ez nem lesz könnyû döntés.

#3160
Írta 2009. május 28. - 10:40


