Rúgót, ami a láncot fesziti (a shimanó felirat alatti)
és komplett ketrecet, görgöházat, alut vagymiaz? A másik váltó holnap érkezik, de érdekel, hogy érdemes e javitani.

De neked nincs is rendesen beállítva a váltód.
![]()
A 770-es xt kar érzékenyebb, mint a régiek.
1x7-ben gondolkodtam, nem ss paripán
én semmivel nem éreztem jobbnak a full xt setup-ot a mostani full deore xt hátsó váltó kombónál...
A sebesség mindent megold.
Az ss bringámon egy váltós 44-es lánckerék van fenn elõl, eddig 1,5 év alatt 2x dobta le a láncot, de akkor is azért, mert nem volt elég feszes.Sajna a kerekem mindig elõremászik pár mm-t (csúszópapucsos a váz, de elõre felé), így a lánc fellazul, ezért mindig ellenõrzöm indulás elõtt.Az egyik láncleesésbõl bukás lett, ezért ha tutira akarsz menni szvsz vegyél ss lánckereket.
ha terelõnek is maradnia kell, akkor így hagyom, mert fékváltókarom van, szóval elveszne az elõnye teljesen
Elsõváltót hagyd fel, mint terelõt. Tálakat és a váltókart leszedheted.
Így ahogy mondod.xt váltók deore karokkal a jelenlegi konfigom. egy esetleges upgrade xt karokra hozna észrevehetõ változást (gyorsabb, finomabb váltás vagy akármi...) vagy csak kidobott pénz?
A sebesség mindent megold.
ritchey p29er custom
Az mennyire mûködne, hogy a tripla hajtómûrõl simán ledobom az elsõ váltót, meg a 44-es, és 22-es lánckereket, a többi meg maradna?
Nem extrém durva terepen ez a felállás használható egyáltalán?És városban? Lánckerék csere nem nagyon játszik, mert itthon van a vadi új 32-es shimano lánctányér, és még a mostanival is lehet menni.
Igazából szinte sosem nem használom se a kicsit, se a nagyot, így totál felesleges az egész hóbelevanc, de csak akkor veszem le, ha nem kell hozzá venni semmit.
Mikroindexeset vettél (remélem igy hivják).Ez a jobbik fajta mert kicsit tudsz keresztbe is váltani anélkül hogy a lánc hozzá érne a váltókanálhoz,tehát nem csak három fokozatod van.
Vettem egy pár X0 markolatváltót. Az normális hogy a baloldali kb annyit kattan mint a jobb?
yep!
Lenne egy kis problémám! Le akarom kapni a hátsó váltómat eladásra és ilyet még nem csináltam, mindig vittem szervizbe én hülye mikor biztos egyszerû dolog csak hát elsõre most nem megy. Annyit már csináltam, hogy csak pár csavart lazítottam meg, hogy megtisztítsam de full még nem volt leszedve. Na ez egy Deore és ott akadtam el, hogy a láncot bontani kell, hogy lejöjjön a váltóról (mert olyan mintha be lenne 'fûzve')? Vagyis azok a láncterelõ féleségek nem engedik azt hogy le tudjam szedni... Csináltam egy ábrát, hogy meg lehessen érteni milyen pöckökre gondolok, mert lehet annak nem szakszerû megnevezése, hogy láncterelõ. Két kicsi fém lapocska ami be van hajtva, gondolom hogy ne tudjon a lánc leesni a görgõkrõl.
Szóval a nagy kérdés: bontsam a láncot vagy valahogy ki lehet fûzni?
yep!
yep!