Jelentkezz be Regisztrálj
Váltók, váltókarok
#2041
Posted 2011. March 07. - 20:46
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2042
Posted 2011. March 07. - 20:36
Ma reggel csomagot vett át nekem:
A GS változat, a 2 görgö tengelytávolsága 8cm. 15-20Gr a külömbség a tönkrement XT javára (közepes 10cm azthiszem), de a Saint nagyon pornó igy kézben.
Na megyek a pincébe
amugy a 10-7-6 alkatrész kellene és ha már javitok a 2 görgö is ajánlatos....
#2043
Posted 2011. March 07. - 20:07
#2044
Posted 2011. March 07. - 20:02
Rúgót, ami a láncot fesziti (a shimanó felirat alatti)
és komplett ketrecet, görgöházat, alut vagymiaz? A másik váltó holnap érkezik, de érdekel, hogy érdemes e javitani.
#2045
Posted 2011. March 06. - 21:59
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#2046
Posted 2011. March 06. - 20:45
De neked nincs is rendesen beállítva a váltód.
A 770-es xt kar érzékenyebb, mint a régiek.
az be volt
meg a dawg is
és igazából amúgyis a sram-ot szeretem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2047
Posted 2011. March 06. - 19:52
1x7-ben gondolkodtam, nem ss paripán
Akkor valóban sztem is ledobálná a nem egyenes láncvonal miatt.
#2048
Posted 2011. March 06. - 19:47
én semmivel nem éreztem jobbnak a full xt setup-ot a mostani full deore xt hátsó váltó kombónál...
De neked nincs is rendesen beállítva a váltód.
A 770-es xt kar érzékenyebb, mint a régiek.
A sebesség mindent megold.
#2049
Posted 2011. March 06. - 19:30
Az ss bringámon egy váltós 44-es lánckerék van fenn elõl, eddig 1,5 év alatt 2x dobta le a láncot, de akkor is azért, mert nem volt elég feszes.Sajna a kerekem mindig elõremászik pár mm-t (csúszópapucsos a váz, de elõre felé), így a lánc fellazul, ezért mindig ellenõrzöm indulás elõtt.Az egyik láncleesésbõl bukás lett, ezért ha tutira akarsz menni szvsz vegyél ss lánckereket.
1x7-ben gondolkodtam, nem ss paripán
#2050
Posted 2011. March 06. - 18:00
ha terelõnek is maradnia kell, akkor így hagyom, mert fékváltókarom van, szóval elveszne az elõnye teljesen
Az ss bringámon egy váltós 44-es lánckerék van fenn elõl, eddig 1,5 év alatt 2x dobta le a láncot, de akkor is azért, mert nem volt elég feszes.Sajna a kerekem mindig elõremászik pár mm-t (csúszópapucsos a váz, de elõre felé), így a lánc fellazul, ezért mindig ellenõrzöm indulás elõtt.Az egyik láncleesésbõl bukás lett, ezért ha tutira akarsz menni szvsz vegyél ss lánckereket.
#2051
Posted 2011. March 06. - 11:01
Elsõváltót hagyd fel, mint terelõt. Tálakat és a váltókart leszedheted.
ha terelõnek is maradnia kell, akkor így hagyom, mert fékváltókarom van, szóval elveszne az elõnye teljesen
#2052
Posted 2011. March 06. - 10:55
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2053
Posted 2011. March 06. - 01:02
Így ahogy mondod.xt váltók deore karokkal a jelenlegi konfigom. egy esetleges upgrade xt karokra hozna észrevehetõ változást (gyorsabb, finomabb váltás vagy akármi...) vagy csak kidobott pénz?
A sebesség mindent megold.
#2054
Posted 2011. March 06. - 00:46
ritchey p29er custom
#2055
Posted 2011. February 23. - 13:11
Az mennyire mûködne, hogy a tripla hajtómûrõl simán ledobom az elsõ váltót, meg a 44-es, és 22-es lánckereket, a többi meg maradna?
Nem extrém durva terepen ez a felállás használható egyáltalán?És városban? Lánckerék csere nem nagyon játszik, mert itthon van a vadi új 32-es shimano lánctányér, és még a mostanival is lehet menni.
Igazából szinte sosem nem használom se a kicsit, se a nagyot, így totál felesleges az egész hóbelevanc, de csak akkor veszem le, ha nem kell hozzá venni semmit.
Elsõváltót hagyd fel, mint terelõt. Tálakat és a váltókart leszedheted.
#2056
Posted 2011. February 22. - 22:43
Mikroindexeset vettél (remélem igy hivják).Ez a jobbik fajta mert kicsit tudsz keresztbe is váltani anélkül hogy a lánc hozzá érne a váltókanálhoz,tehát nem csak három fokozatod van.
értem, akkor asszem most jó nekem :-)
Bár így elsõre idegennek érzem a dolgot, mert ha csak szimplán váltani akarok akkor nagyon oda kell figyelnem hogy mennyit húzok rajta
#2057
Posted 2011. February 22. - 22:34
Vettem egy pár X0 markolatváltót. Az normális hogy a baloldali kb annyit kattan mint a jobb?
Mikroindexeset vettél (remélem igy hivják).Ez a jobbik fajta mert kicsit tudsz keresztbe is váltani anélkül hogy a lánc hozzá érne a váltókanálhoz,tehát nem csak három fokozatod van.
#2058
Posted 2011. February 22. - 22:20
#2059
Posted 2011. February 22. - 21:18
yep!
#2060
Posted 2011. February 22. - 19:52
Lenne egy kis problémám! Le akarom kapni a hátsó váltómat eladásra és ilyet még nem csináltam, mindig vittem szervizbe én hülye mikor biztos egyszerû dolog csak hát elsõre most nem megy. Annyit már csináltam, hogy csak pár csavart lazítottam meg, hogy megtisztítsam de full még nem volt leszedve. Na ez egy Deore és ott akadtam el, hogy a láncot bontani kell, hogy lejöjjön a váltóról (mert olyan mintha be lenne 'fûzve')? Vagyis azok a láncterelõ féleségek nem engedik azt hogy le tudjam szedni... Csináltam egy ábrát, hogy meg lehessen érteni milyen pöckökre gondolok, mert lehet annak nem szakszerû megnevezése, hogy láncterelõ. Két kicsi fém lapocska ami be van hajtva, gondolom hogy ne tudjon a lánc leesni a görgõkrõl. Szóval a nagy kérdés: bontsam a láncot vagy valahogy ki lehet fûzni?
A képen majdnem a nyíl hegyénél lévõ csavart vedd ki. Lazítsd ki a felsõ görgõt tartó csavart is. Eztán a váltó kanalának a két felét legyezõszerûen szét tudod húzni egymástól. Vedd ki az alsó görgõt, mert az van a láncon "belül". Ezután, ha a bowdent kikötötted, és a váltót a papucshoz tartó csavart is kitekerted, a váltó levehetõ. Pucold meg a kanalat belülrõl, meg a görgõket is, mielõtt összerakod, könnyebb lesz eladni...