Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#121
Posted 2006. January 07. - 00:24
csak úgylátszik ez a balkánon összefolyik csöppet..
salának meg saját boltja van, még éjjel is örzi
#122
Posted 2006. January 07. - 00:19
nem a cécósókellen volt beszélve.
szimplán hogy ritkábban húzzák a féket, és ha húzzák is akkor 30ról kell lassítani 20ra, egy aliglejtõs úton, vagy nagyon lejtõs úton.
aminél bevallhatod te is hogy nem kopik annyira a fékpofa, mint 40rõl satura tépve 3 ujjal egy kerítés elött, vagy manualozva éjjelnappal....
minek? hogy egy hozzánk hasonló ember véleményét elolvassuk?
gondold végig józanul egy kóla mellett
melyik koszolódik etc.
180-as tárcsával egy 60-65 kg rider alól a marzocchi exr telóról úgy letépi a tárcsafékszemet, mint a szél.
bowdenkoszolódásal, szakadással semmi problémám nem adódott.
1: akkor lehet nem erre valü az a villa
2: ezt minden más rendes fék is megtette volna ebben az esetben.
3: senki se mondta hogy nem fog jól a fék
4: saját tapasztalat, és aki ide ír szinte mind ezt tapasztalta - > extrémekldésre nem a legjobb, a hülés és a bowden tényezõ miatt
5: mint most megtudtuk cc-re meg nehezecske
jól fog, ezt vallom továbbra is. de nekem nem tetszett, mert sokkal több hibalehetõsége van mint egy olajos féknek. akkor hol az elõnye? nem is olcsóbb...
csak tessék már befejezni.
vicces hogy a lüktetésbõl ide jött az egész:D
#123
Posted 2006. January 07. - 00:19
akkor most is
mivel nem hül, és a bowdenes rész miatt idegenkedek tõle, mivel koszolódik, nyúlik, szakad.
és nem mind ugyanarra való
ez extrémre csak erõs szájhúzással való max 60 kilós ember alá aki nem emgy gyorsan, de nem is húzza sokáig a féket.
180-as tárcsával egy 60-65 kg rider alól a marzocchi exr telóról úgy letépi a tárcsafékszemet, mint a szél.
bowdenkoszolódásal, szakadással semmi problémám nem adódott.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#124
Posted 2006. January 07. - 00:18
Valaki felüthetné vmelyik régi Bikmakkot h bekopizza ide h mi szól melyik mellett s ellen (olaj/drót)
Nekem sosenem vót gondom a dróttal.Mondjuk az olajjal is csak 1 v 2x.
Ha akkora gáz lenne a bowden,akkor tuti lenne más megoldás is pl. váltásra mondjuk Airlines v akármilyen hidrós módi.
#125
Posted 2006. January 07. - 00:17
ehhez fûznéd hozzá de ez pozitív v negatív? hány másik tárcsaféket próbáltál, aminél jobban kopott? vagy kevésbbé? vagy azóta is csak ugyanannyit fékezel? cc-nél amúgy sem mérvadó a fékpofa kopása, mivel... az nem az a sportág.ehhez fûzném hozzá, ha nem bántok meg vele senkit
szal nehari, de pozitív dolog azóta sem sok hangzott el, csak sok fujjolás általunk, pár vergõdõ kisérlet magyarázni hogy a legjobb, de azóta sincs ez fizikailag bizonyítva(tényleg jó, de közel nincs az élvonalban) mégcsak nem is olcsó, és akár macerásnak is mondhatom(nekem az volt)
asszem ennyi
ebben a tapasztalt boltos szövegben nem hiszek:)
tapasztaltan mondjon véleméynt egy boltban a pulton látott fékrõl?
inkább egy nem szponzorlt versenyen résztvevõ embertõl kell, aki már többet is használt.
#126
Posted 2006. January 07. - 00:16
Biztos jó. Csak annyit összehasonlításképp, a bringa-motor-auto viszonylatban, hogy valami tv mûsorban láttam, hogy mutatják egy rali auto "rugostagját" ami valljuk be biztosan a legmodernebb, aztán az volt a buszkeség tárgya, hogy villáskulccsal állítható a csillapítás oda és vissza is 1milláért darabján.
Evvel csak azt akartam mondani, hogy nem feltétlenül jó egy cég mert motorra meg kocsira jo cuccokat gyárt. A bringa teljesen más... izé... igényesebb (tömeg, teljesítmény, tartósság... stb...). Sokkatl több szempontnak kell megfeleljen, mint egy raliauto fékje.
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#127
Posted 2006. January 07. - 00:16
pl sala?egy tapasztalt arccal beszélni (szerelõ mondjuk, aki bringázik is)
#128
Posted 2006. January 07. - 00:16
Acsi. En nem mondottam, hogy kulfoldon nem jon jol valamelyik csucs fek. Meg azt sem, hogy ne vegyen senki. Csak a vitanak nincs tul sok ertelme eg yilyen domborzati viszonyokkal rendelkezo orszagban. Akik jarnak kulfoldre nyilvan olyat vesznek ami jo nekik. Erre irtam, hogy ott van Gracia gepe, ami azon van, az jo lesz itt minden pajtasnak. Es akkor nincs vita, hogy melyik a jobb. Es persze aki meg tudja es akarja is fizetni a legjobbat, az tegye. Es mivel en nem tudom melyik a legjobb, van nehany vilagbajnok, meg kell nezni adott stilus vilagbajnokai mivel jarkalnak es abbol valasztani. Ez teljesen egyszeru.
nem bírod ki, hogy ne a tied legyen az utlosó szó? az még nem is lenne baj, ha nem lenne ilyen kurva hosszú
vitatkozni, álmodozni mindig érdemes, még az alföldön is, errõl kár beszélni, az ember már csak ember marad... mindig jobbat akar, még ha értelme sok nincs, akkor is
a világbajnokokat meg inkább ne kérdezgessük
ki kell próbálni egy rendes pályán vagy egy tapasztalt arccal beszélni (szerelõ mondjuk, aki bringázik is)
#129
Posted 2006. January 07. - 00:15
. avid egyikben sem van vezetõ helyen, sõt.
ne felejtsük ki az ellenállóságot, és h mennyit kell foglalkozni vele. ezekben sem van a legjobbak között.
sõt, árérték arányban elég buta helyen szerepel.
ehhez fûzném hozzá, ha nem bántok meg vele senkit
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#130
Posted 2006. January 07. - 00:14
jelen
sok tárcsaféket kipróbáltam, és mondhatom használtam is több ideig.
az avid továbbra is jó fék, de kialakításából adódoan nem dh-ra való
mivel nem hül, és a bowdenes rész miatt idegenkedek tõle, mivel koszolódik, nyúlik, szakad.
ez mind megtörtént már az avidommal, el is adtam a vérbe.
ennyi
és nem mind ugyanarra való
ez extrémre csak erõs szájhúzással való max 60 kilós ember alá aki nem emgy gyorsan, de nem is húzza sokáig a féket.
cc-re meg mint megtudtunk, nehéz, szal arra sem aktuális ahogy itt a fórumon olvastam.
nem is olcsó,egy olyan féket lehet kapni az árából, ami foglalkozásigénytelen, szóval nem kell foglalkozni vele, max évente egy olajcsere.
#131
Posted 2006. January 07. - 00:12
és? ez nem jelent semmit
jó fékhez annyit kell csinálni hogy nézni kell az aprót
és ha látsz ócsóér egy féket (nem avid) akkó megveszed
pl 20-25ér XT-t kapsz (most akarom eladni) és az nem egy avid kategória...
#132
Posted 2006. January 07. - 00:12
#133
Posted 2006. January 07. - 00:11
mire írod? én a hayessal csináltam így, csak mivel én dh-zom ezért fékezek sokat. lejtõn avid is jobban kopna.nekem 2 éves pofák vannak az Avid tárcsafékben. 8000-10000km-t futottak.
Ez akkor most rossznak számít?
mi a kérdés?
#134
Posted 2006. January 07. - 00:09
Ez akkor most rossznak számít?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#135
Posted 2006. January 07. - 00:08
al: néha azért elmennek hazánki fia külföldre is kerékpározni, ott nem árt a jó fék
meg ártani sehol nem árt, ami azt illeti
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#136
Posted 2006. January 07. - 00:06
ne felejtsük ki az ellenállóságot, és h mennyit kell foglalkozni vele. ezekben sem van a legjobbak között.
sõt, árérték arányban elég buta helyen szerepel.
dh-ra nem való(nem az a felhasználási terület cc-re meg nehéz ahogy most megtudtuk)
hehe
#137
Posted 2006. January 07. - 00:05
#138
Posted 2006. January 07. - 00:04
meg dzsúszit is (jajj, de az avid )
az avidról nem írok semmit, mert már röhögõgörcsöt kapok a név hallatán is
al: néha azért elmennek hazánki fia külföldre is kerékpározni, ott nem árt a jó fék
meg ártani sehol nem árt, ami azt illeti
de arról vitázni, hogy avid (kala+az aktuális szekta) vs mindenki, nah, ennél nincs is jobb péntek esti program..
#139
Posted 2006. January 07. - 00:03
#140
Posted 2006. January 07. - 00:01
aztán sorba a HFX9eket, hogy lássik mien egy tárcsafék