Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek
#181
Posted 2006. January 06. - 22:57
#182
Posted 2006. January 06. - 22:56
Te beszélsz? Karácsony elõtt lett kész a picinyem és eddig csak kétszer tudtam elmenni vele gurulni.
mi tart vissza?
befog a fék?
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#183
Posted 2006. January 06. - 22:54
Jóvan bocsi kicsit fáradt vagyok meg egyéb dolog , majd holnap kérdezek még hülyeséget inkább. Legyen már jó idõ, mert megõrülök, annyira szar nézni a bicót és szegénynek itt kell rohadnia a lakásban.
Te beszélsz? Karácsony elõtt lett kész a picinyem és eddig csak kétszer tudtam elmenni vele gurulni.
#184
Posted 2006. January 06. - 22:53
#185
Posted 2006. January 06. - 22:52
#186
Posted 2006. January 06. - 22:52
#187
Posted 2006. January 06. - 22:50
Hogy érted, hogy elgyengül? nehezebb húzni?
nem, csak itt mintha olvastam volna h felforrósodik a bowden meg a tárcsa és romlik a hatásfok, mivel nyúlik
de javítsatok ki ha tévednék, mert az a gyanum h most hülyeséget írtam:)
#188
Posted 2006. January 06. - 22:48
most ezt tényleg komolyan kérdezed? szerinted minek kell légteleníteni a féket? bár megvárhatod amikor már beesik a fékkar és reménykedsz, hogy fel tudod pumpálni a kanyar elött
#189
Posted 2006. January 06. - 22:47
én megmondtam, hogy a mag városi tötymörgés közben szarul fog fogni
pályán mész 2-3at és jó lesz
persze ilyenkor mindig mindenki hülyének néz, csak nyugodtan, de ~ 1,5 éve van magom és ez a tapasztalat...
az a fék nem volt levegõs, amikor felraktuk.. a mag elég nyúlós, ezt meg kell szokni és/vagy túltölteni (igen, már én is ezt mondom )
#190
Posted 2006. January 06. - 22:44
Bocsi, megint elméletben szerelek......
#191
Posted 2006. January 06. - 22:41
na már várom, hogy végre a kockás papíron is kijöjjön hogy az avid a világ legjobb féke. kala meg elélvez
#192
Posted 2006. January 06. - 22:40
#193
Posted 2006. January 06. - 22:39
A szar Porsche is csuszkal a kanyarban tesco gazdasagos gumikkal
I`m as fast as nobody!
#194
Posted 2006. January 06. - 22:39
#195
Posted 2006. January 06. - 22:37
akkor a hullámos tárcsa a jobb? a sok hülye meg nem olyat használ. akkor a gothic rotor a legjobb?
karcsi: szerintem te vagy az egyetlen a földön, akinek szar a mag
#196
Posted 2006. January 06. - 22:36
Gyakorlatban kihagytad a fekkar nyulasat, a kabel rugalmassagat, a fektest rugalmassagat, a fellepo hohatas kovetkezmenyeit, a fekpofa pillanatnyi kopasat, a feluletre kerulo szennyezodeseket valamint a palyabol adodo razkodast.
De ha te erzed, akkor jelentkezz a Ferrarinal teszpilotanak. Ott varjak a zseniket
I`m as fast as nobody!
#197
Posted 2006. January 06. - 22:35
#198
Posted 2006. January 06. - 22:35
légyszíves fejezd már abba ezt az agymenést, mert nem vezet sehová..
ez nem a filozófia tanszék
nem lüktetk a kibaszott lyukak meg vastagságingadozás miatt (LOL), max a melegedéstõl/levegõtõl, de az meg bovdenesnél nem jelent gondot.. szimplán szétég
Ok. De azért egyszer kipróbálhatnánk, összehasonlíthatnánk.
#199
Posted 2006. January 06. - 22:33
nem úgy van h a bowdenes hidegen közel úgy fog mint az olajos, de intenvívebb, huzamosabb fékhasználatnál elgyengül?
Hogy érted, hogy elgyengül? nehezebb húzni?
#200
Posted 2006. January 06. - 22:32
Na persze ez csak az alap, amibõl ki kell indulni. Hogy mennyire lüktet a kar függ, hogy milyen kesztyû van rajtad (esetleg mennyire vagy józan), mennyire rugalmas a fékkar, a bowdentok, a bowden, a féknyereg mennyire akar szétnyílni, a fékpofa mennyire rugalmas, milyen a mechanika súrlódása stb. De az alapkoncepció ugyanaz, mindegyik féknél.
légyszíves fejezd már abba ezt az agymenést, mert nem vezet sehová..
ez nem a filozófia tanszék
nem lüktetk a kibaszott lyukak meg vastagságingadozás miatt (LOL), max a melegedéstõl/levegõtõl, de az meg bovdenesnél nem jelent gondot.. szimplán szétég