Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Specialized

- - - - -

  • Please log in to reply
6564 replies to this topic

#161
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

õõõõ, bár minden idegszálam tiltakozik, de mégis furdal a kíváncsiság. a stumpy-k brain-es tagjával mennyire lehet megszívni? használt lenne, nemegész ezer km/ két generálozás, az eladó szerint karbantartás volt.


szerintem (ha az az amire gondolok, bár az kicsi neked) azzal már nincs gond, azon kívûl hogy szarul mozog. mikor kiábrándulsz belõle sokat fogsz rajta bukni.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#162
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,026 posts
õõõõ, bár minden idegszálam tiltakozik, de mégis furdal a kíváncsiság. a stumpy-k brain-es tagjával mennyire lehet megszívni? használt lenne, nemegész ezer km/ két generálozás, az eladó szerint karbantartás volt.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#163
kenguru

kenguru

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 472 posts
Láttam élõben, nem ronda annyira, de ha jól emlékszem 20kg körül van, teljesen értelmetlen azok számára akik kicsit is komolyabban bringáznak. Mint egy elektromos robogó a tescóból, csak nem 80e, hanem egy misi

#164
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Specialized Turbo - Fast - YouTube
Kiábrándító. :(

munkaba jarni en is elfogadnam, megadja annak a lehetoseget, hogy ne izzadj le, de megis mozogj... sportolasra meg ott a masik bringa.

#165
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
Specialized Turbo - Fast - YouTube
Kiábrándító. :(


#166
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2,348 posts
hiába na, tudnak ezek a meridáék...:)[/QUOTE]

Jó munkás emberek, ha megmondják nekik mit és hogyan, milyen anyagból akkor le tudják gyártani, de amit maguktól csinálnak...

#167
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9,190 posts
Akit érdekel piros Speci szilikonos karkötõ, az szóljon, van még a helyi üzletben pár darab.

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#168
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

karbonnal meg tudjak csinalni, hogy ott legyen merev ahol kell, es csillapitson is emelett. .


ezt mondom
csak ez ránézére nem látszik
ha szerencséd van akkor van korrekt teszt vagy tapasztalat, ha nincs akkor meg lutri. csak ahoz meg drága
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#169
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs
karbonnal meg tudjak csinalni, hogy ott legyen merev ahol kell, es csillapitson is emelett. ezt alubol joval nehezebb. persze szart mindenbol lehet csinalni, de a normalisabb vazgyartok erre figyelnek altalaban.

#170
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

viszont lehet nem razza szet a segged, es nem esel ki a tekeresi ritmusbol :) addig ezt a plusz par g nem hiszem, hogy befolyasolja.


vagy pedig olyan iszonyú durván merev, hogy a nem létezõ vesekövet is kirázza. (pl kellys, régebbi ktm montivázak) s ez ránézésre nem derül ki.

A hétvégén elhoztam a párom 29"-os matt fekete Spec bringáját, valami hihetetlen szép kidolgozású és megmunkálású a váz,


hiába na, tudnak ezek a meridáék...:)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#171
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7,205 posts
  • LocationBécs

Amire jutottam még, hogy a belépõ karbon vázak általában nehezebbek, mint az aluk.
Focus-t is néztem, szép, jó (cycloban különösen), árban is rendben van, de nem volt szerelem. A Spec nagyon az...
Ennyit tudtam segíteni, a többit pü-ben ha van még valami.
On


viszont lehet nem razza szet a segged, es nem esel ki a tekeresi ritmusbol :) addig ezt a plusz par g nem hiszem, hogy befolyasolja.

#172
Röfike

Röfike

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,950 posts
Feltöltött kép

No comment...


#173
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts

Ha ez igaz akkor teljesen készen vagyok. Honnan akasszak le egy normális cyclo cross bringát?


Elnézést ha off, de lesz benne Specialized dicséret is :D
A Cube-ot néztem ki elsõre, sajnos igaz.
Utána jött a Ridley, ami van, elérhetõ, és jó is (ezek a nagyon tradicionális geometriák viszont nem nagyon jönnek be). A proathlon árulja a Ridley vázakat, az X-Ride (ami súlyban nem rossz) váz 850 € körül van.
Konkrétan 3 órával zárás elõtt kiugrottam a bringakiállításra, akkor merült fel bennem a Specialized. A kiállítást követõ elsõ munkanapon meg is rendeltem, várok, nem adom fel. Komplett bringát már nem tudok venni, mert minden alkatrész itt áll dobozban hozzá. A hétvégén elhoztam a párom 29"-os matt fekete Spec bringáját, valami hihetetlen szép kidolgozású és megmunkálású a váz, tehát valahogy maradok most ennél a márkánál. Itt van 2011-es váz 54 és 56-os méretben is: Bikesport München
Ez a fajta: Specialized CruX 2011 Cyclocross Bike | Bike Reviews
A Giant is van még, de egy kicsit nehéz.
Amire jutottam még, hogy a belépõ karbon vázak általában nehezebbek, mint az aluk.
Focus-t is néztem, szép, jó (cycloban különösen), árban is rendben van, de nem volt szerelem. A Spec nagyon az...
Ennyit tudtam segíteni, a többit pü-ben ha van még valami.
On

#174
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts

Azért az elég feltûnõ, amikor a csapágy ellenére a forgáspont lötyög ide-oda, meg szétszedve a cuccot darabokban esik ki a csapágy középsõ része majd a félbe törött golyók. :) De persze lehet, hogy csak túl igényes a tulaj. :) Mondjuk az érdekes az egészben, hogy a többi csapággyal nem volt gond, de a támvilla-himba csatlakozásánál meg szétment teljesen.


A félreértések elkerülése végett: a vázzal semmi baj nincs, csapágycsere után tökéletes.

#175
matej84

matej84

    vendég

  • fórumtag
  • 58 posts
Ha ez igaz akkor teljesen készen vagyok. Honnan akasszak le egy normális cyclo cross bringát?

#176
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts
Igazán nincs mit!
Érdekesen kicsi a világ. Februárban még kompletten én is a Cube cross race pro bringát szerettem volna, de nekem már akkor azt az információt mondták róla, hogy beszerezhetetlen, elfogyott.

#177
matej84

matej84

    vendég

  • fórumtag
  • 58 posts

matej84:

Nem teljesen volt pontos amit írtam. A fekete/piros/fehér az úgy tûnik teljesen elfogyott, nem is lesz többet. Ezt az ausztriai roadbiker.at üzlet is megerõsítette (nagyon komoly bringáik vannak, kint van a McLaren-es Venge is), és több német üzlet is. A kék/neonzöld még elérhetõ talán itthon is (halványabb neozöld Cannondale-t hajtottam 7-8 évig, olyat színt most nem fogok venni megint :D), a németeknél a pink is van. A dealer keresõn fent vannak a boltok, nagyon jól használható.
Az a gondom, hogy ebben a súlyban/aluból nem nagyon van alternatíva. A Ridley felé kacsingatok még...


Köszi a segítséget!
Írtam közel 200 kereskedésnek és jönnek vissza a válaszok, hogy nincsen és nem is lesz már. Kicsit el vagyok szomorodva, hogy nem lehet felhajtani a 2012-es vázat áprilisban.
Lehet, hogy maradok a CUBE cross race pro-nál.

#178
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,558 posts
matej84:

Nem teljesen volt pontos amit írtam. A fekete/piros/fehér az úgy tûnik teljesen elfogyott, nem is lesz többet. Ezt az ausztriai roadbiker.at üzlet is megerõsítette (nagyon komoly bringáik vannak, kint van a McLaren-es Venge is), és több német üzlet is. A kék/neonzöld még elérhetõ talán itthon is (halványabb neozöld Cannondale-t hajtottam 7-8 évig, olyat színt most nem fogok venni megint :D), a németeknél a pink is van. A dealer keresõn fent vannak a boltok, nagyon jól használható.
Az a gondom, hogy ebben a súlyban/aluból nem nagyon van alternatíva. A Ridley felé kacsingatok még...

#179
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

Csapágy: Igen nagy az erõkar és menet közben nem is érezni, hogy gond lenne vele. Errõl egy autós cikk jutott az eszembe.
Van mondjuk egy Skoda tulaj, meg van elégedve az autóval, nem vár sopkat, jól fogyasszon, és megbízható legyen. Ellenben van a Toyota, vagy BMW tulaj aki ha kell hetente jár a szalonba, hogy most mintha itt, vagy ott hallana zörgést. Ami persze a Skodánál bõven belefér a tulaj elvárásaiba, de egy felsõbb kategóriánál már nem. Szerintem itt is ez a helyzet.


nem.
csak nem tudom eldönteni
-direkt szar hogy jó drágán vegyen a lúzer minél gyakrabban
-költségcsökkentés miatt szutyok van benne
-tervezési hiba
-alulméretezett mert mindig nekik kell a zöld szám a súlytáblázatban

de 08-as stumpi fsr-eket pl(ami vázként jött,) "0 revizíóban" szét kellett szedni kipucolni rendesen összerakni

enyémeb nis fél év után kellett cserélni, taggal 1ütt
és akkor most jöhet a sortûz :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#180
venember83

venember83

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,152 posts

Specim nem volt még eddig és túl sok össztelósom sem, ellenben furcsának találom, hogy ennyi a gond a csapágyazásokkal. Egyetlen hosszú távú tapasztalatomra nem tudok alapozni ugyan; nekem a régi fully-ban 11e km után tökéletes volt a csapágyazás, ami ráadásul valami régebbi fajta, nem teljesen zárt típus volt (szervizes srác mondta, hogy az újabb bicajokban ennél jobb csapágyakat tesznek már).
Eladás elõtt megnézettem a szervizben, ahová cipeltem mindig a bicajt és se kotyogás, se bemaródás nem volt egyik csapágynál sem. Sõt, általában nem hallani, olvasni sokat csapágyproblémákról, kivéve talán a Specit. Speciéknél feláldozzák a súlycsökkentés oltárán a csapágyak minõséget? Vagy csak a vevõk kényesebbek, akik Specit vesznek és mindenképp csapágyat akarnak cserélni, ha kell, ha nem? :-)


Azért az elég feltûnõ, amikor a csapágy ellenére a forgáspont lötyög ide-oda, meg szétszedve a cuccot darabokban esik ki a csapágy középsõ része majd a félbe törött golyók. :) De persze lehet, hogy csak túl igényes a tulaj. :) Mondjuk az érdekes az egészben, hogy a többi csapággyal nem volt gond, de a támvilla-himba csatlakozásánál meg szétment teljesen.