Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#1521
Posted 2010. June 22. - 23:20
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1522
Posted 2010. June 22. - 23:10
a brain a legjobb kompromisszum, de nem kis kompromisszum
stumpin a brain remekül pogomentesít, viszont elég szarul mozog. szal ami az epicen (mint verseny cc váz) remek megoldás, egy 12-14 et mozgó xc trail/ am vázon nem igazán életképes dolog. az egyik ok pont a brain amiért eladom a stumpi vázat.
a menetközbeni állítgatás meg. akkor már egyszerûbb egy kis kék kart a rugõstagon elforgatni, mint menetközben leszállni és trekergetni a brain "tetejét"
Már írtam itt valahol korábban, hogy az elõzetes félelmeim a brainnel kapcsolatban nem igazolódtak be. Nekem 2009-es modell van, és nem tudom, hogy ezen fejlesztettek-e az elõzõ éviekhez képest, de abszolút nem érzem szarnak a mozgását. Ha a braint full firm-re tekerem, a pogózás teljesen megszûnik, és a kisebb(nél egy kcsit nagyobb) egyenetlenségeket valóban nem mozogja ki, de most másfél fordulatnyira van visszaterkerve és minimális pogó mellett tökéletesen rugózik. Lehet, h egy rp23-at kipróbálva fognám a fejem, h mit hittem eddig tökéletesnek, de az elõtte használt triádot véve összehasonlítási alapnak, a speci tag jobb.
#1523
Posted 2010. June 22. - 21:46
pitchben elferne - de a slickel es ezzel a "propedalos" taggal majd ki tudok mindent probalni, amit akarok. ha igy sem vergodok zoldagra, akkor kuka. de erzem, hogy jonak kell lennie
#1524
Posted 2010. June 22. - 21:44
tehat nincs, "optimalis" beallitas? ugy eleg gaz gyanitom nem eleg gyorsan "kapcsol". az xfusionon is probaltam mindig olyat keresni, ami a legtobb helyre jo, de total remenytelen volt - mindenhova mas volt az optimalis. mas hosszu felfele tekeresnel, mas hirtelen emelkedon, mas aszfalton es mas egy lightos terepen.
a csillapitast es nyomast nem szoktam bazirgalni, miutan megvan a megfelelo beallitas.
igy az lenne a legszebb, ha ezt kormanyrol csinalhatnam - de ott max lockot lattam. a scott rugoutallitasa sem hulyeseg a lockal. igaz ott valtozik a geo is.
a scottnal az a baj hogy pont fordítva van a geó változás mint logikus lenne (mászásnál magas középcsapágy és lapos fejcsõ és fordítva) meg ugye az mindennel kompatibilis rugóstag.
"iker" poplock karja volt a rock shoxnak
amúgy a legjobb rugóstag a dhx air (az újabb 2 állású pp kapcsolós) egy jól eltalált vázzal.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1525
Posted 2010. June 22. - 21:34
a brain a legjobb kompromisszum, de nem kis kompromisszum
stumpin a brain remekül pogomentesít, viszont elég szarul mozog. szal ami az epicen (mint verseny cc váz) remek megoldás, egy 12-14 et mozgó xc trail/ am vázon nem igazán életképes dolog. az egyik ok pont a brain amiért eladom a stumpi vázat.
a menetközbeni állítgatás meg. akkor már egyszerûbb egy kis kék kart a rugõstagon elforgatni, mint menetközben leszállni és trekergetni a brain "tetejét"
tehat nincs, "optimalis" beallitas? ugy eleg gaz gyanitom nem eleg gyorsan "kapcsol". az xfusionon is probaltam mindig olyat keresni, ami a legtobb helyre jo, de total remenytelen volt - mindenhova mas volt az optimalis. mas hosszu felfele tekeresnel, mas hirtelen emelkedon, mas aszfalton es mas egy lightos terepen.
a csillapitast es nyomast nem szoktam bazirgalni, miutan megvan a megfelelo beallitas.
igy az lenne a legszebb, ha ezt kormanyrol csinalhatnam - de ott max lockot lattam. a scott rugoutallitasa sem hulyeseg a lockal. igaz ott valtozik a geo is.
#1526
Posted 2010. June 22. - 21:15
az, hogy nem nevedre szol a szamla, az mind1, csak legyen hozza, hogy mikortol szamit a gar... vegulis igy a szo szoros ertelmeben nem uj, csak nem volt hasznalva.
***
jo ez a braines video - sose tudtam hogy mukodik...
YouTube - Brain Explained
a gyakorlatban amugy mennyire hatekony? jobb, mint a manualis kapcsolgatas (propedal es tsi)? az xfusionon asszem 4 szinten lehet allitani, azt nagyon szerettem a masik cangan, kivancsi vagyok, hogy a pitchen milyen lesz egyedul az nem szimpi, hogyha valtozik a terepviszony, mar annyi mindent kell kapcsolgatni egy cangan, mint lassan egy urhajon. elonye esetleg, hogy menet kozben is tudom az erzekenyseget allitani.
a brain a legjobb kompromisszum, de nem kis kompromisszum
stumpin a brain remekül pogomentesít, viszont elég szarul mozog. szal ami az epicen (mint verseny cc váz) remek megoldás, egy 12-14 et mozgó xc trail/ am vázon nem igazán életképes dolog. az egyik ok pont a brain amiért eladom a stumpi vázat.
a menetközbeni állítgatás meg. akkor már egyszerûbb egy kis kék kart a rugõstagon elforgatni, mint menetközben leszállni és trekergetni a brain "tetejét"
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1527
Posted 2010. June 22. - 21:04
Újnak van hirdetve, garanciával. (errõl lenne szó: Ker )
az, hogy nem nevedre szol a szamla, az mind1, csak legyen hozza, hogy mikortol szamit a gar... vegulis igy a szo szoros ertelmeben nem uj, csak nem volt hasznalva.
***
jo ez a braines video - sose tudtam hogy mukodik...
YouTube - Brain Explained
a gyakorlatban amugy mennyire hatekony? jobb, mint a manualis kapcsolgatas (propedal es tsi)? az xfusionon asszem 4 szinten lehet allitani, azt nagyon szerettem a masik cangan, kivancsi vagyok, hogy a pitchen milyen lesz egyedul az nem szimpi, hogyha valtozik a terepviszony, mar annyi mindent kell kapcsolgatni egy cangan, mint lassan egy urhajon. elonye esetleg, hogy menet kozben is tudom az erzekenyseget allitani.
#1529
Posted 2010. June 22. - 19:41
#1530
Posted 2010. June 22. - 17:52
#1531
Posted 2010. June 22. - 17:38
Vennék egy FSR XC-t (innen az apróból) amire az eladó azt mondja, hogy a névre írható garanciapapír kitöltése rám vár, le van pecsételve csak vissza kell küldeni, de számlát nem tud adni, szerinte arra nincs is szükség a gari érvényesítéséhez.
Ez elfogadható így? Késõbb nem fogok lukra futni garanciaérvényesítéskor , ha valami gebasz lesz a bicóval? Ez lenne a lényeg, a vásárlás feltétele számomra! Köszönöm a segítséget!
#1532
Posted 2010. June 22. - 11:18
van nekik készleten?Nekem a kulacstartóm 3 hónapja nem jön meg...
Kulacs, kulacstart
ha van, akkor lehet a kereskedõd a hibás
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1533
Posted 2010. June 22. - 11:00
#1534
Posted 2010. June 21. - 20:25
a megrendelt cucc belátható idõn belül (3hét) itt volt, nevetséges áron
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1535
Posted 2010. June 21. - 19:03
fontos, hogy egy adott nyomatekkal huzzam meg a rugostag csavarjait? ha igen, mekkoraval? pitchnel.
ill mire figyeljek meg cserenel? sose csinaltam.
én konákon cseréltem párszor
úgy ésszel érzésre.soha nem voolt gond
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1536
Posted 2010. June 21. - 18:42
ill mire figyeljek meg cserenel? sose csinaltam.
#1537
Posted 2010. June 21. - 07:56
off
svábli maraton racer x asszem. már nem gyártják hajtoagtosban
de terepre gondokodom ehez hasonló minta. 1,6-os (42-es)
Schwalbe - Professional Bikes Tires
vagy 47-es smart sem
vagy racig ralp 35-ös
vagy vmui csirke 29-es . tán a speci fast track beférne.
ezert tartok a 29ertol. akarhany ballonosabb gumit neztem, mind dog nehez... 35osben meg a proligumi is csak 400g volt. vekony gumin meg gyk nem nagyon tobb egy crossnal.
#1538
Posted 2010. June 21. - 00:28
#1539
Posted 2010. June 20. - 22:34
offmilyen gumikat hasznalsz a crosson?
svábli maraton racer x asszem. már nem gyártják hajtoagtosban
de terepre gondokodom ehez hasonló minta. 1,6-os (42-es)
http://www.schwalbe....&ID_Produkt=130
vagy 47-es smart sem
vagy racig ralp 35-ös
vagy vmui csirke 29-es . tán a speci fast track beférne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való