Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2941
Írta 2009. június 10. - 12:27
én csak egy zöld fekete speci mez gatya kombót szeretnék....és nem sokára lesz a névanpom...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2942
Írta 2009. június 10. - 01:44
no de terjunk vissza a temahoz
akarok egy tarmac-ot az allez helyett most! [ez rob-nak szol, penteken van a szulinapom ]
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2943
Írta 2009. június 10. - 00:41
jó anyagból, jól méretezett, nem AS tûréssel készített nyeregvázcsõben nem nagyon tehet kárt a megtépett bilincs (karbon nem ér, bár nekem az is meg van tépve, és abba had ne szórjak homokot)....ja és el lehet hinni 100 kiló alá meg kell tépni
Alapból nem, de ezért írtam, hogy szerintem nem szabad zsírozni a nyeregcsövet, mert akkor viszont jóval limiten túl kell feszíteni a dolgokat. Homok meg költõi túlzás volt, báááár volt már, akinek volt ilyen problémája (Dante)
No, de tényleg, ki ahogy jónak látja
#2944
Írta 2009. június 10. - 00:15
#2945
Írta 2009. június 09. - 23:44
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2946
Írta 2009. június 09. - 23:20
Hát akkor én vagy szerencsés voltam az elmúlt sok évben, vagy jól csinálom! Anno még bilincs sem volt a vázakon csak két szem a vázra hegesztve és azt sem téptem le. Elvileg a megfelelõ méretû nyeregcsövet használva nem tudod a váz csövét a bilincsel deformálni mert ahoz az üléscsövet kellene összeroppantani. Anno a 2007-es Szilváson láttam egy GT (talán Avalanch) vázat így eltörni, illetve inkább kiszakadni az üléscsõ hátulját, anyaghibának tûnt, fõleg mert egy hónapon belül a második vázzal járt így a tulaj, garizták is neki. És biztos ami-fiksz nem szoktam spórolni az ülés csõ hosszával, nem 350-es hanem 400-as van a 19" vázban, én bízom a Speciben!Ok, nem is vitáznék rajta, végülis mindenki úgy szerel ahogy akar, én is alkalmazok a bringáimon olyan megoldást, amitõl más szívrohamot kap, de egy kis kiegészítést még engedj meg;
nem azért probléma, ha túl szorosan kell meghúznod a bilincset, mert az a bilincsre veszélyes
hanem mert a vázra az; fõleg a vékonyabb anyagú/mélyebben bemetszett vázaknál elindulhat körbe egy repedés, és kukázhatod a vázat... (tapasztalat...) Azt mondanám, inkább stiftes ragasztóval összekenem a nyeregcsövet és homokot szórok rá, és hagyom karistolódni, hogy nagyobb legyen a súrlódás, mintsem a fenti, mivel idáig minden vázam drágább volt, mint bármelyik nyeregcsövem...
Bocs az OFFért.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ezt csak elrettentésképpen... Kár volt azért a szép kékért
#2947
Írta 2009. június 09. - 22:42
nem azért probléma, ha túl szorosan kell meghúznod a bilincset, mert az a bilincsre veszélyes
hanem mert a vázra az; fõleg a vékonyabb anyagú/mélyebben bemetszett vázaknál elindulhat körbe egy repedés, és kukázhatod a vázat... (tapasztalat...) Azt mondanám, inkább stiftes ragasztóval összekenem a nyeregcsövet és homokot szórok rá, és hagyom karistolódni, hogy nagyobb legyen a súrlódás, mintsem a fenti, mivel idáig minden vázam drágább volt, mint bármelyik nyeregcsövem...
Bocs az OFFért.
http://www.kepfeltoltes.hu
Ezt csak elrettentésképpen... Kár volt azért a szép kékért
#2948
Írta 2009. június 09. - 22:30
Ha jól emlékszem 1986 óta minden bicajomon mindig bezsíroz, soha nem forgott el soha nem csúszott be egyetlen tekerés alkalmával sem, emellett soha nem tettem tönkre nyeregcsõbilincset sem, és soha nem is nyöszörgött a nyeregcsövem, pedálom, hajtómûvem pedig nem vagyok papírhuszár alkat. De természetesen ez is ízlés dolga, mint oly sok más dolog, és hát ízlés dolgában mint tudjuk nincsen vita.És aztán csodálkozik, hogy miért forog és csúszik el a nyeregcsõ minden tekerés alkalmával!
Majd lassan eszmél, nyeregcsõ kihúz újra, zsíroldóval alaposan áttöröl, nyeregcsõ visszadug! Így rendbe tett váznál nyeregcsõbilincset sem annyira meghúz, mint korábban!
#2949
Írta 2009. június 09. - 22:18
Megjavult a kecske, vagy még mindig nyikorog?
Jónak tûnik, bár az utóbbi idõben nem mentem vele sokat, inkább outiztam... Holnap megyek vele egy kört, de úgy tûnik ez volt a gond.
#2950
Írta 2009. június 09. - 21:51
#2951
Írta 2009. június 09. - 19:40
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2952
Írta 2009. június 09. - 19:35
És még így is kimaradt egy lépés, nyeregcsövet bezsíroz!
És aztán csodálkozik, hogy miért forog és csúszik el a nyeregcsõ minden tekerés alkalmával!
Majd lassan eszmél, nyeregcsõ kihúz újra, zsíroldóval alaposan áttöröl, nyeregcsõ visszadug! Így rendbe tett váznál nyeregcsõbilincset sem annyira meghúz, mint korábban!
#2953
Írta 2009. június 09. - 19:34
Háháát az egy katasztrófa...Az se pudva, hogy az új bikemag címlapon a specialized.hu-t hirdetik, hát ha egy reménybeli vásárló rákattint...
#2954
Írta 2009. június 09. - 19:27
És még így is kimaradt egy lépés, nyeregcsövet bezsíroz!Engem az Epic vitt már majdnem a sírba, de a végén meglett a "gyilkos" nyeregcsõ. Persze ezért teljesen szét kellett szedtem minden forgáspontot (hamár így jártam, azért minden csapágyat újrazsíroztam is egyben).
Tehát nyikorgás esetén akciós teendõk:
- nyeregcsõ old, majd nyereggel kihúz
- bilincs leszed
- ruhával tisztít
- majd mindent összerak
Az akciót minden nyikorgás esetén újra kell futtatni...
#2955
Írta 2009. június 09. - 17:50
Nna ma megérkezett debrecenbe is az"Új" Specialized katalógus ami alig néhány oldaltól eltekintve ugyanaz mint a tavalyi. Nem egészen értem a koncepciót, már ha ebben van.....
Az se pudva, hogy az új bikemag címlapon a specialized.hu-t hirdetik, hát ha egy reménybeli vásárló rákattint...
#2956
Írta 2009. június 09. - 17:11
Engem az Epic vitt már majdnem a sírba, de a végén meglett a "gyilkos" nyeregcsõ. Persze ezért teljesen szét kellett szedtem minden forgáspontot (hamár így jártam, azért minden csapágyat újrazsíroztam is egyben).
Tehát nyikorgás esetén akciós teendõk:
- nyeregcsõ old, majd nyereggel kihúz
- bilincs leszed
- ruhával tisztít
- majd mindent összerak
Az akciót minden nyikorgás esetén újra kell futtatni...
Szerintem Geoff van annyira rutinos, hogy azzal kezdte. Remélem.
#2957
Írta 2009. június 09. - 15:41
Megjavult a kecske, vagy még mindig nyikorog?
Engem az Epic vitt már majdnem a sírba, de a végén meglett a "gyilkos" nyeregcsõ. Persze ezért teljesen szét kellett szedtem minden forgáspontot (hamár így jártam, azért minden csapágyat újrazsíroztam is egyben).
Tehát nyikorgás esetén akciós teendõk:
- nyeregcsõ old, majd nyereggel kihúz
- bilincs leszed
- ruhával tisztít
- majd mindent összerak
Az akciót minden nyikorgás esetén újra kell futtatni...
#2958
Írta 2009. június 08. - 21:47
Elképzelhetõ, hogy forgáspont, menet közben ezt nehéz megállapítani. De az ötlet jó, kap egy kis olajat, aztán meglátjuk
Megjavult a kecske, vagy még mindig nyikorog?
#2959
Írta 2009. június 08. - 21:16
#2960
Írta 2009. június 08. - 17:28
Németországban hol kapható Specialized bicaj?Elakadtam a keresésben a nyelvi nehézségek miatt.
http://www.specializ...BCDealerLoc.jsp
Majd itt kiválasztod Germany-t esetleg tovább szûkíted a kört...
Én Bécsben a mountainbiker.at-nál jártam már, õk teljesen korrektek voltak és volt mindenük...