Jelentkezz be Regisztrálj
Specialized
#2361
Írta 2009. október 27. - 18:23
#2362
Írta 2009. október 27. - 11:20
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2363
Írta 2009. október 27. - 10:34
még valami: kijelenthetõ hogy mondjuk 2006-tól az összes L-es epic viszszintes felsõ csõhossza 615mm? sajna csak az idei modell geometriájára vontakozó táblázatot találtam meg
A hivatalos honlapon is megtalálható minden adat: specialized.com (menüben: bikes/archive)
A 600$ irreálisnak tûnik azért a vázért.
#2364
Írta 2009. október 26. - 19:40
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2365
Írta 2009. október 26. - 18:18
Az apróban most is árulnak jópár epic vázat. Tavalyi modelleket is. Azok egyszerûen jobb vételek: jobb a váz, jobb a tag stb., a geometria is változott az évek során (2003: 80mm-es teló, most 100) (persze nem tudom, hogy a linkelt vázért mennyit kérnek)
folyamatosan csekkolgatom az aprót is, de L-es, NEM carbon epic-et sajnos nem látok.
nem titok az ár: ~600$-on (+posta) áll a licit, ami nem vész, azonban az évjárata miatt asszem kihagyom, mert tényleg nem mai gyerek még ha jó állapotban van is...
köszi az infókat még1x!
még valami: kijelenthetõ hogy mondjuk 2006-tól az összes L-es epic viszszintes felsõ csõhossza 615mm? sajna csak az idei modell geometriájára vontakozó táblázatot találtam meg
#2366
Írta 2009. október 26. - 15:56
#2367
Írta 2009. október 26. - 13:06
2006 karbon váz
2005 karbon link
tehát 2004 vagy régebbi.
A 2003-as (ez az elsõ epic szeria?) s-works epic katalógusban szerepel egyébként a linkelt váz:
http://www.specializ...ic_brochure.pdf
Én nem venném meg, de ez csak egy vélemény.
Kösz a linket!
Megkérdezhetem, hogy te miért nem vennéd meg?
#2368
Írta 2009. október 26. - 12:27
2005 karbon link
tehát 2004 vagy régebbi.
A 2003-as (ez az elsõ epic szeria?) s-works epic katalógusban szerepel egyébként a linkelt váz:
http://www.specializ...ic_brochure.pdf
Én nem venném meg, de ez csak egy vélemény.
#2370
Írta 2009. október 22. - 17:26
Ismét köszi!
Ezekszerint, akkor nem is kell neki semmi spéci bowden... azért megártani nem fog... :-)
Ha mostani bowdennel nem mûködik, akkor a speci bowdennel sem fog, csak a pénzt dobod ki az ablakon. Nem a bowdennél lesz a hiba sajnos.
Ha mégis "spéci" bowden szeretnél, használd a hozzá javasolt shimano sp-41-et, annál spécibb felesleges.
(Én fordított gs xt használok gond nélkül, pedig talán ez a shimano rendszer a legháklisabb)
#2371
Írta 2009. október 22. - 15:11
Ezekszerint, akkor nem is kell neki semmi spéci bowden... azért megártani nem fog... :-)
#2372
Írta 2009. október 22. - 13:57
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2373
Írta 2009. október 22. - 13:29
olcsó gagyit, és teljesen jól mûködõtt mind a 2 speckómon....Köszi a válaszokat, megerõsítettetek, hogy az a ménkû hosszú zárt bowdenház is mûködhet egy shadow váltóval... :-)
Rendeltem egy Jagwire CAS34-es bowdenszettet, azzal már remélem jól esz.
Amúgy, ti milyen bowdent/házat használtok a hátsó váltóhoz?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2374
Írta 2009. október 22. - 13:24
Rendeltem egy Jagwire CAS34-es bowdenszettet, azzal már remélem jól esz.
Amúgy, ti milyen bowdent/házat használtok a hátsó váltóhoz?
#2375
Írta 2009. október 22. - 12:53
shadow erõsebbKöszi!
Minden vadi új, a váltó, a bovden, a hüvelye, és mehettem vele eddig kb. 40km-t.
Nem lehet, hogy a Shadow váltóknak gyengébb a rugója, mint egy hagyományos XT-nek?
(A lánc LX, a sor pedig SLX, de azok is újak.)
Amúgy van valami elõnye is, hogy ilyen hosszan zártan vezetik a bovdent? Különösen hogy, mint az elsõ váltóba menõ bovdennél, itt is lehetett volna a drótot pucéran vezetni.
valószínû a bovdenház végénél nem tökéletes a kapcsolat, vagy csak be kell állítani rendesen.
#2376
Írta 2009. október 22. - 12:48
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#2377
Írta 2009. október 22. - 12:27
Tökéletesen mûködik a Deore fogaskoszorúval és XT karral!!!
Sziasztok!
Vettem egy Speci FSR XC Pro vázat (aszem 2007-es), és összeraktam a bringát.
Kicsit furcsa volt, hogy az alsócsövön fut a hátsóváltóhoz a bowden egy hosszú megszakítatlan hüvelyben.
Úgy vezettem a vázon ahogy kell, elszúrni nem lehet, lévén nincs nagy variációs lehetõség...
Szerintem ezért nem vált rendesen a váltó (XT Shadow).
Mit csináljak? Be fog kopni? Valami speciális bowdenhüvely kell hozzá?
Köszi,
ZsZs.
#2378
Írta 2009. október 21. - 19:00
szerintem erõsebb neki
Köszi!
tavol tartja a koszt, es egyszerubb elvezetni.
#2379
Írta 2009. október 21. - 18:52
Amúgy van valami elõnye is, hogy ilyen hosszan zártan vezetik a bovdent? Különösen hogy, mint az elsõ váltóba menõ bovdennél, itt is lehetett volna a drótot pucéran vezetni.
tavol tartja a koszt, es egyszerubb elvezetni.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2380
Írta 2009. október 21. - 18:49
szerintem erõsebb nekiKöszi!
Minden vadi új, a váltó, a bovden, a hüvelye, és mehettem vele eddig kb. 40km-t.
Nem lehet, hogy a Shadow váltóknak gyengébb a rugója, mint egy hagyományos XT-nek?
.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való