Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
                    Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
		 Started by 
	Andix
, 2001. October 26. 23:11
	
    
				
                    
                    #12581
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 25. - 19:53
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12582
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 25. - 17:04
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12583
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 25. - 13:25
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
??? ??? ..egykezzel hogy lehet maszni ..??? ???
				
                    
                    #12584
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 24. - 07:47
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Isukim!
LOR igazat szólt, a hajtómû a hátsó háromszögön van, a forgáspont a hajtómû fölött és 4 csapágy található benne.
ROB!
Nem kéne leszólni a másik vázát csak azért, mert nem egy kategóriában tekerünk!
 
 
Egyébként volt acélrúgós tagom a Leopardban,(SCOTT EXcom) és nem volt rossz, de ez valahogy jobban bejött.
Hiába a hiba bennem van :'(: Nem DH-zok, hanem inkáb CC és túra. Hiába: nem vagyok tökéletes!
Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
					
				
				
				
				LOR igazat szólt, a hajtómû a hátsó háromszögön van, a forgáspont a hajtómû fölött és 4 csapágy található benne.
ROB!
Nem kéne leszólni a másik vázát csak azért, mert nem egy kategóriában tekerünk!
Egyébként volt acélrúgós tagom a Leopardban,(SCOTT EXcom) és nem volt rossz, de ez valahogy jobban bejött.
Hiába a hiba bennem van :'(: Nem DH-zok, hanem inkáb CC és túra. Hiába: nem vagyok tökéletes!
Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
				
                    
                    #12585
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 24. - 02:27
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				link=board=5;threadid=2275;start=600#86532 date=1043331222]
Na úgy látom, mindenki félreértett, kivéve Ras-t.
mert SOHA nem mászok....
rob kösz a bókot
hát én láttalak mászni... szerintem is jobb ha hanyagolod a témát... nem a te világod ;D
				
                    
                    #12586
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 24. - 01:36
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					a kozepcsapagy a hatso haromszogon talalhato!
tehat a hmu egyutt fordul a a hatso haromszoggel, mivel a forgaspont elotte talalhato!
					
				
				
				
				tehat a hmu egyutt fordul a a hatso haromszoggel, mivel a forgaspont elotte talalhato!
				
                    
                    #12587
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 24. - 01:03
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Lovas_Gabi!
Ha jól emléxem,neked van Author Sovereign Pro-d?Ha igen,ugyanmár,áruld el,hol van a fóforgáspont a vázadon?
Author weblapján nem látni a hajtókartól...
					
					
					
				
				
				
				Ha jól emléxem,neked van Author Sovereign Pro-d?Ha igen,ugyanmár,áruld el,hol van a fóforgáspont a vázadon?
Author weblapján nem látni a hajtókartól...
				
                    
                    #12588
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 22:16
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12589
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 21:40
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Mint a Giant NRS-en?
jaaaaaaa, okéééééé
csak itt olyan picinek tûnt a találkozás, hogy oda már mertem csuklót képzelni
					
				
				
				
				jaaaaaaa, okéééééé
csak itt olyan picinek tûnt a találkozás, hogy oda már mertem csuklót képzelni
				
                    
                    #12590
			
                    
                
                
				
				
				
					
	vendég__*
				
				
					Posted 2003. January 23. - 21:37
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
	vendég__*
				
				
                    
                    #12591
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 20:23
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
akkor hol a 4. forg.p. ???
1. közp.cs.h.
2. támvilla és felsõ lengõkar csatlakozása
3. felsõ lengõkar és váz csatlakozása
4. ?
				
                    
                    #12592
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 19:28
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					en ugy neveznem a feher izet hogy felso lengokar
a feliraos darabot also lengokarnak (vagy lancvilla)
es ami a kettot oszze koti tamvilla (mast nem tudok ra kapcsibol!)
nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
					
				
				
				
				a feliraos darabot also lengokarnak (vagy lancvilla)
es ami a kettot oszze koti tamvilla (mast nem tudok ra kapcsibol!)
nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
				
                    
                    #12593
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 19:13
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					ezt hogy kell számolni?
1. középcsapágyház
2. merevített izé egyik vége
3. merevített izé másik vége
4. merevített izé közepe, a rugóstagnál
???
azért írok merevített izét, mer nem tudom, melyik egységet híjják pontosan lengõkarnak vagy minek :-[
szóval ez alatt én arra a fehér cuccosra gondoltam, ami a a rugóstag végén csücsül (nem a váz 8) )
					
				
				
				
				1. középcsapágyház
2. merevített izé egyik vége
3. merevített izé másik vége
4. merevített izé közepe, a rugóstagnál
???
azért írok merevített izét, mer nem tudom, melyik egységet híjják pontosan lengõkarnak vagy minek :-[
szóval ez alatt én arra a fehér cuccosra gondoltam, ami a a rugóstag végén csücsül (nem a váz 8) )
				
                    
                    #12594
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 18:54
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12595
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 17:08
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #12596
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 17:01
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Azt a pontot, ami körül a tengely elmozdul felfelé. Négy forgáspontos váz esetében a föforgáspont a monoblokkház mögött/alatt/felett van.
Képet szúrjak be?
					
				
				
				
				Képet szúrjak be?
				
                    
                    #12597
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 16:58
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Na most akkor felteszek egy nagyon ostoba kérdést. Egész pontosan mit értünk forgáspont alatt? Eddig azt hittem tudom, de most kezdek meginogni.....
					
					
					
				
				
				
				
				
                    
                    #12598
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 16:13
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Na úgy látom, mindenki félreértett, kivéve Ras-t. Lovas Gabival az élen, aki azt hitte, hogy az Ö gépét dícsérem, közben meg egy kalap szar! 
  ;D ;D 
Na jó, elég a hülyeségböl. Szóval a "sima egyforgáspontos"-on azt értettem, hogy a váz része, és ne a lengökar része legyen a forgáspont. Én ezt ajánlom. Sokkal kisebb a szervizigénye, és olcsóbb is a rendszer felépítése miatt. Elég jó bicikliket lehet csinálni belöle. Ha konkrét árakra, és vázakra terelnénk a témát, okosabb lennék.
Lovas Gabinak meg üzenem, hogy vegyen egy acélrugós tagot, és meglátja, hogy mi a feeling!
 Nem rossz az a váz, csak a nyeregben kell ülni lefelé, ha érezni akarod, hogy össztelósod van, nem merev vázad. Felfelé viszont nem kell kompromisszumot kötni. Énnekem épp ezért nem a szívem csücske, mert SOHA nem mászok.... 
 De attól elfogadom, hogy jó az is, bár nem a technika mai állását képviseli. (nem tudni miért, de egyre több gyártó hagy fel ezzel a témával. Talán, mert az emberek is szeretik a kényelmet? passz)
					
					
					
				
				
				
				Na jó, elég a hülyeségböl. Szóval a "sima egyforgáspontos"-on azt értettem, hogy a váz része, és ne a lengökar része legyen a forgáspont. Én ezt ajánlom. Sokkal kisebb a szervizigénye, és olcsóbb is a rendszer felépítése miatt. Elég jó bicikliket lehet csinálni belöle. Ha konkrét árakra, és vázakra terelnénk a témát, okosabb lennék.
Lovas Gabinak meg üzenem, hogy vegyen egy acélrugós tagot, és meglátja, hogy mi a feeling!
				
                    
                    #12599
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 10:26
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
					Rob:
Az általad leírtakat figyelembevéve magamba fordulok, végigtúrom a kínálatot, és egy ideig (1-2 nap :-) ) nem zaklatlak benneteket láma kérdéseimmel.
					
				
				
				
				Az általad leírtakat figyelembevéve magamba fordulok, végigtúrom a kínálatot, és egy ideig (1-2 nap :-) ) nem zaklatlak benneteket láma kérdéseimmel.
				
                    
                    #12600
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Posted 2003. January 23. - 02:38
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				link=board=5;threadid=2275;start=600#86210 date=1043242914]
nickjames
Én szvsz nem ajánlom a vázon levö forgáspontot, csak abban az egy esetben, ha a versenyzés a lényeg. Ha kényelmet részesíted elönyben, akkor egy sima egyforgáspontos a tuti. Ha a súly sem olyan lényeg, akkor acélrugós taggal.
ez alapján az elsõ háromszögben legyen a monoblokk, de rob javíts ki ha tévedek... :

 Sign In
 Create Account
			
			
			
				
 This topic is locked
				
				
			
 Back to top
				
				
			





