Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#12581
Írta 2003. január 25. - 19:53
#12582
Írta 2003. január 25. - 17:04
Ezen most mit nem ertesz??
Hol irta, hogy csak egy kezzel fogja a kormanyt??
Hol irta, hogy csak egy kezzel fogja a kormanyt??
#12583
Írta 2003. január 25. - 13:25
Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
??? ??? ..egykezzel hogy lehet maszni ..??? ???
#12584
Írta 2003. január 24. - 07:47
Isukim!
LOR igazat szólt, a hajtómû a hátsó háromszögön van, a forgáspont a hajtómû fölött és 4 csapágy található benne.
ROB!
Nem kéne leszólni a másik vázát csak azért, mert nem egy kategóriában tekerünk!
Egyébként volt acélrúgós tagom a Leopardban,(SCOTT EXcom) és nem volt rossz, de ez valahogy jobban bejött.
Hiába a hiba bennem van :'(: Nem DH-zok, hanem inkáb CC és túra. Hiába: nem vagyok tökéletes!
Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
LOR igazat szólt, a hajtómû a hátsó háromszögön van, a forgáspont a hajtómû fölött és 4 csapágy található benne.
ROB!
Nem kéne leszólni a másik vázát csak azért, mert nem egy kategóriában tekerünk!
Egyébként volt acélrúgós tagom a Leopardban,(SCOTT EXcom) és nem volt rossz, de ez valahogy jobban bejött.
Hiába a hiba bennem van :'(: Nem DH-zok, hanem inkáb CC és túra. Hiába: nem vagyok tökéletes!
Szóval éljen a mászásokkal egybekötött hegyi örömködés!!!
#12585
Írta 2003. január 24. - 02:27
link=board=5;threadid=2275;start=600#86532 date=1043331222]
Na úgy látom, mindenki félreértett, kivéve Ras-t.
mert SOHA nem mászok....
rob kösz a bókot kezdem azt hinni hogy értek lassan a kerékpárokhoz ezt mind nektek köszönhetem és a fórumnak
hát én láttalak mászni... szerintem is jobb ha hanyagolod a témát... nem a te világod ;D
#12586
Írta 2003. január 24. - 01:36
a kozepcsapagy a hatso haromszogon talalhato!
tehat a hmu egyutt fordul a a hatso haromszoggel, mivel a forgaspont elotte talalhato!
tehat a hmu egyutt fordul a a hatso haromszoggel, mivel a forgaspont elotte talalhato!
#12587
Írta 2003. január 24. - 01:03
Lovas_Gabi!
Ha jól emléxem,neked van Author Sovereign Pro-d?Ha igen,ugyanmár,áruld el,hol van a fóforgáspont a vázadon?
Author weblapján nem látni a hajtókartól...
Ha jól emléxem,neked van Author Sovereign Pro-d?Ha igen,ugyanmár,áruld el,hol van a fóforgáspont a vázadon?
Author weblapján nem látni a hajtókartól...
#12588
Írta 2003. január 23. - 22:16
#12589
Írta 2003. január 23. - 21:40
Mint a Giant NRS-en?
jaaaaaaa, okéééééé
csak itt olyan picinek tûnt a találkozás, hogy oda már mertem csuklót képzelni
jaaaaaaa, okéééééé
csak itt olyan picinek tûnt a találkozás, hogy oda már mertem csuklót képzelni
#12590
vendég__*
Írta 2003. január 23. - 21:37
#12591
Írta 2003. január 23. - 20:23
nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
akkor hol a 4. forg.p. ???
1. közp.cs.h.
2. támvilla és felsõ lengõkar csatlakozása
3. felsõ lengõkar és váz csatlakozása
4. ?
#12592
Írta 2003. január 23. - 19:28
en ugy neveznem a feher izet hogy felso lengokar
a feliraos darabot also lengokarnak (vagy lancvilla)
es ami a kettot oszze koti tamvilla (mast nem tudok ra kapcsibol!)
nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
a feliraos darabot also lengokarnak (vagy lancvilla)
es ami a kettot oszze koti tamvilla (mast nem tudok ra kapcsibol!)
nagyjabol egyenes tagok vegen forgaspont!
#12593
Írta 2003. január 23. - 19:13
ezt hogy kell számolni?
1. középcsapágyház
2. merevített izé egyik vége
3. merevített izé másik vége
4. merevített izé közepe, a rugóstagnál
???
azért írok merevített izét, mer nem tudom, melyik egységet híjják pontosan lengõkarnak vagy minek :-[
szóval ez alatt én arra a fehér cuccosra gondoltam, ami a a rugóstag végén csücsül (nem a váz 8) )
1. középcsapágyház
2. merevített izé egyik vége
3. merevített izé másik vége
4. merevített izé közepe, a rugóstagnál
???
azért írok merevített izét, mer nem tudom, melyik egységet híjják pontosan lengõkarnak vagy minek :-[
szóval ez alatt én arra a fehér cuccosra gondoltam, ami a a rugóstag végén csücsül (nem a váz 8) )
#12594
Írta 2003. január 23. - 18:54
#12595
Írta 2003. január 23. - 17:08
#12596
Írta 2003. január 23. - 17:01
Azt a pontot, ami körül a tengely elmozdul felfelé. Négy forgáspontos váz esetében a föforgáspont a monoblokkház mögött/alatt/felett van.
Képet szúrjak be?
Képet szúrjak be?
#12597
Írta 2003. január 23. - 16:58
Na most akkor felteszek egy nagyon ostoba kérdést. Egész pontosan mit értünk forgáspont alatt? Eddig azt hittem tudom, de most kezdek meginogni.....
#12598
Írta 2003. január 23. - 16:13
Na úgy látom, mindenki félreértett, kivéve Ras-t. Lovas Gabival az élen, aki azt hitte, hogy az Ö gépét dícsérem, közben meg egy kalap szar! ;D ;D
Na jó, elég a hülyeségböl. Szóval a "sima egyforgáspontos"-on azt értettem, hogy a váz része, és ne a lengökar része legyen a forgáspont. Én ezt ajánlom. Sokkal kisebb a szervizigénye, és olcsóbb is a rendszer felépítése miatt. Elég jó bicikliket lehet csinálni belöle. Ha konkrét árakra, és vázakra terelnénk a témát, okosabb lennék.
Lovas Gabinak meg üzenem, hogy vegyen egy acélrugós tagot, és meglátja, hogy mi a feeling! Nem rossz az a váz, csak a nyeregben kell ülni lefelé, ha érezni akarod, hogy össztelósod van, nem merev vázad. Felfelé viszont nem kell kompromisszumot kötni. Énnekem épp ezért nem a szívem csücske, mert SOHA nem mászok.... De attól elfogadom, hogy jó az is, bár nem a technika mai állását képviseli. (nem tudni miért, de egyre több gyártó hagy fel ezzel a témával. Talán, mert az emberek is szeretik a kényelmet? passz)
Na jó, elég a hülyeségböl. Szóval a "sima egyforgáspontos"-on azt értettem, hogy a váz része, és ne a lengökar része legyen a forgáspont. Én ezt ajánlom. Sokkal kisebb a szervizigénye, és olcsóbb is a rendszer felépítése miatt. Elég jó bicikliket lehet csinálni belöle. Ha konkrét árakra, és vázakra terelnénk a témát, okosabb lennék.
Lovas Gabinak meg üzenem, hogy vegyen egy acélrugós tagot, és meglátja, hogy mi a feeling! Nem rossz az a váz, csak a nyeregben kell ülni lefelé, ha érezni akarod, hogy össztelósod van, nem merev vázad. Felfelé viszont nem kell kompromisszumot kötni. Énnekem épp ezért nem a szívem csücske, mert SOHA nem mászok.... De attól elfogadom, hogy jó az is, bár nem a technika mai állását képviseli. (nem tudni miért, de egyre több gyártó hagy fel ezzel a témával. Talán, mert az emberek is szeretik a kényelmet? passz)
#12599
Írta 2003. január 23. - 10:26
Rob:
Az általad leírtakat figyelembevéve magamba fordulok, végigtúrom a kínálatot, és egy ideig (1-2 nap :-) ) nem zaklatlak benneteket láma kérdéseimmel.
Az általad leírtakat figyelembevéve magamba fordulok, végigtúrom a kínálatot, és egy ideig (1-2 nap :-) ) nem zaklatlak benneteket láma kérdéseimmel.
#12600
Írta 2003. január 23. - 02:38
link=board=5;threadid=2275;start=600#86210 date=1043242914]
nickjames
Én szvsz nem ajánlom a vázon levö forgáspontot, csak abban az egy esetben, ha a versenyzés a lényeg. Ha kényelmet részesíted elönyben, akkor egy sima egyforgáspontos a tuti. Ha a súly sem olyan lényeg, akkor acélrugós taggal.
ez alapján az elsõ háromszögben legyen a monoblokk, de rob javíts ki ha tévedek... :