rob!
Azt tudom,h 1forgáspontos-vázaknál a monoblokk vagy az elsõ,vagy a hátsó váz3szög része; viszont személy szerint TE melyiket favorizálod?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Indította
Andix
, 2001. október 26. 23:11
#12601
Írta 2003. január 23. - 01:45

#12602
Írta 2003. január 22. - 21:05

Azt nem találom sehol, hogy mennyi a súlya Ginat DH váznak alap rugóstaggal! (Azért nem mondom, hogy Team vagy Comp ,eg hogy '02es vagy '03as mert mind ugyanaz, csak a festés más!!!) HELP!
#12603
Írta 2003. január 22. - 20:31

a forgas pontokat at lehet csapagyazni
tu gorog bele megy!
a csavarodast nem udom most kapcsibol megvalaszolni!
tu gorog bele megy!
a csavarodast nem udom most kapcsibol megvalaszolni!
#12604
Írta 2003. január 22. - 20:25

Az a kérdesem lenne h. tényleg szar e a STORMBRINGER Váz? tényleg szétkottyan a csapagyazasa és tényleg csavarodik a hátulja ???? - kérem segitsetekmielött +venném!!!
#12605
Írta 2003. január 22. - 17:37

#12606
Írta 2003. január 22. - 17:08

Hát most õszintén ez az össztelós PolarX sem valami meggyõzõ nekem.. Mikor lehet egyáltalán majd kapni?
Már kezdem azt hinni, hogy "normálisabb" fr vázat (ez nálam 15-18 centi út) nem lehet itthon kapni... A legalja is olyan 200+egynéhány ezer a Stinky, aztán meg a Bullit 300enél. Sokat törtem a fejem, de én más variációt nem találok. Az alap Bullit is, + mondjuk egy Boxxer Race már 460e...
Már kezdem azt hinni, hogy "normálisabb" fr vázat (ez nálam 15-18 centi út) nem lehet itthon kapni... A legalja is olyan 200+egynéhány ezer a Stinky, aztán meg a Bullit 300enél. Sokat törtem a fejem, de én más variációt nem találok. Az alap Bullit is, + mondjuk egy Boxxer Race már 460e...
#12607
Írta 2003. január 22. - 15:41

nickjames
Én szvsz nem ajánlom a vázon levö forgáspontot, csak abban az egy esetben, ha a versenyzés a lényeg. Ha kényelmet részesíted elönyben, akkor egy sima egyforgáspontos a tuti. Ha a súly sem olyan lényeg, akkor acélrugós taggal.
Én szvsz nem ajánlom a vázon levö forgáspontot, csak abban az egy esetben, ha a versenyzés a lényeg. Ha kényelmet részesíted elönyben, akkor egy sima egyforgáspontos a tuti. Ha a súly sem olyan lényeg, akkor acélrugós taggal.
#12608
Írta 2003. január 22. - 15:39

#12609
Írta 2003. január 22. - 14:48

az ossztelos polar x nekem jo is lesz! marmint a vaz!
endroo vegig bovdenhaz!
mi baj volt a regi magellannal, hogy reszelgetni kellett???
endroo vegig bovdenhaz!
mi baj volt a regi magellannal, hogy reszelgetni kellett???
#12610
Írta 2003. január 22. - 13:26

#12611
Írta 2003. január 22. - 11:30

Kösz Rob!
Most aztán lehet filózni, hogy mi nekem a legjobb. Vagy kössek kompromisszumot a nopogo és finom rugózás között (NRS)? Majd végiggondolom.
Most aztán lehet filózni, hogy mi nekem a legjobb. Vagy kössek kompromisszumot a nopogo és finom rugózás között (NRS)? Majd végiggondolom.
#12612
Írta 2003. január 22. - 11:14

szép fotok... föleg a DH-s! azért ez a festés igen csak dob ezen a vegán.. milyen nyereg van rajta???/rajtuk??
#12613
Írta 2003. január 22. - 11:09

Rave: és ezt még ki nem látta ?

De tény, hogy szép. Kiváncsi vagyok ez is olyan tartós lesz-e mint a merev, vagy lehet megint gányolni a támvillát, meg a forgáspontot. ;D
Lor: és a felsõcsövön hogy vezeted végig a bowdent ? A nyeregcsõre még raknék bilincset, ha muszáj, de máshova :-\



De tény, hogy szép. Kiváncsi vagyok ez is olyan tartós lesz-e mint a merev, vagy lehet megint gányolni a támvillát, meg a forgáspontot. ;D
Lor: és a felsõcsövön hogy vezeted végig a bowdent ? A nyeregcsõre még raknék bilincset, ha muszáj, de máshova :-\
#12614
Írta 2003. január 22. - 11:02

#12615
Írta 2003. január 22. - 07:10

Na nesztek G.M. Fulltelós Polarx-e:
http://www.nofear.hu.../nagyhir/41.jpg
Meg a DH gépe
http://www.nofear.hu.../nagyhir/42.jpg
És a merev:
http://www.nofear.hu.../nagyhir/40.jpg
http://www.nofear.hu.../nagyhir/41.jpg
Meg a DH gépe
http://www.nofear.hu.../nagyhir/42.jpg
És a merev:
http://www.nofear.hu.../nagyhir/40.jpg
#12616
Írta 2003. január 21. - 23:53

a Vanilla TC egy '99 model , mai utodja a tovabb fejlesztett RC .
akit erdekel kb 55-60E ft ert tudok
6,5"x1,5 , 700 , vagy 800 rugoval
akit erdekel kb 55-60E ft ert tudok
6,5"x1,5 , 700 , vagy 800 rugoval
#12617
Írta 2003. január 21. - 22:44

sziasztok!!!
nem tudtok véletlenül egy olyan magyar oldalt ahol meg lehet tudni bicikli árakat.(nagyjából dhv frteeride vázat).
csak mert nem nagyon vagyok tisztába a biciklik árába
AMC
nem tudtok véletlenül egy olyan magyar oldalt ahol meg lehet tudni bicikli árakat.(nagyjából dhv frteeride vázat).
csak mert nem nagyon vagyok tisztába a biciklik árába
AMC
#12618
Írta 2003. január 21. - 17:35

a haromon se volt es megoldottam egy bilincsel! az orszaguti atdobo rogzito bilincs kerult fel.
#12619
Írta 2003. január 21. - 15:31

Rob: rendesen elfáradtam mire végigolvastam.
Azért nem igazán jók a dual vázak, mert nincs rajtuk szem az elsõ vátlóhoz. Nagyon gányolni meg nem akarok. A Matrix 15"-os, Merida dualon nincs szem, polarx dettó.
Azért nem igazán jók a dual vázak, mert nincs rajtuk szem az elsõ vátlóhoz. Nagyon gányolni meg nem akarok. A Matrix 15"-os, Merida dualon nincs szem, polarx dettó.
#12620
Írta 2003. január 21. - 15:18

Szerintem a TC-vel is 150-et mozog a Santa Cruz, bár erröl BombrideRt kellene megkérdezni. Én nem ismerem a TC-t. Azt tudom, hogy R: rebound, C: compression, L: lockout. Tahát ha Vanilla RC-d van, abban oda-visszaút csillapítás állítható. Hogy a T mit jelöl, nem tudom.