én egy normál alu vázra amin semmi extra nincs (tehát nem nicolai) pl: Kona megy ilyenek... azokra 200.000 at adnék... persze a legjobb fajtára... Kona Stab Primo -ra én max 210-220.000 adnék... arra a mongoosra meg max 140-150 et ami amugy 229000 mármint a váz NX DH ra pedig 160
szerintem egy Konára 3 kilo fölött nem éri meg költeni.. mondjuk már 3 kilot sem..
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere (archív #1)
Started by
Andix
, 2001. October 26. 23:11
#12701
Posted 2003. January 12. - 12:16
#12702
Posted 2003. January 12. - 11:57
#12703
Posted 2003. January 12. - 10:17
A riportban azt mondta, hogy valami Norbié lett a gép, de 18 kiló volt a srác meg 70, ami sztem reális lenne, de neki nehéz volt.
#12704
Posted 2003. January 12. - 02:45
Namost en ugy tudom hogy egy komloi sracnal volt a gep, aztan valamiert nem tetszett neki /asszem a sarferohely miatt/.
Az egesz szerintem nagyon jol ki lett otolve, annak ellenere hogy kisse bonyolult volt.
Az egesz a shimano nexus agyvalton bukott meg, ami megadta magat. Ugy tudom a nicolai rohloffot hasznal.... hasonlo megoldassal, ami lehet hogy tobbet bir :)
Azota Karcsinal figyel a cucc visszavasarolta.
Ha lesz lovem - es ideadja- megveszem ;)!!! En ugyis utalom a sarat
Nem tudok rola hogy most ossztelost fejlesztene, ezen is nagyon sokat szoszmotolt... Es most nagyon elvan megint a munkakkal ki tudja? Hatha :>>>
Egyebkent marha korrekt a srac. Ha a rad szabott vaz nem jon be, akkor visszaadja a lovet, nincs harag. Ha megbiz benned, meg ingyen is odaadja!
Az egesz szerintem nagyon jol ki lett otolve, annak ellenere hogy kisse bonyolult volt.
Az egesz a shimano nexus agyvalton bukott meg, ami megadta magat. Ugy tudom a nicolai rohloffot hasznal.... hasonlo megoldassal, ami lehet hogy tobbet bir :)
Azota Karcsinal figyel a cucc visszavasarolta.
Ha lesz lovem - es ideadja- megveszem ;)!!! En ugyis utalom a sarat
Nem tudok rola hogy most ossztelost fejlesztene, ezen is nagyon sokat szoszmotolt... Es most nagyon elvan megint a munkakkal ki tudja? Hatha :>>>
Egyebkent marha korrekt a srac. Ha a rad szabott vaz nem jon be, akkor visszaadja a lovet, nincs harag. Ha megbiz benned, meg ingyen is odaadja!
#12705
Posted 2003. January 12. - 00:51
egy regebbi bike magazinban is udvozoltek, hogy veger visszatert a magyar mester!!! ezekkel a szavakkal!!!
tenyleg nincs vkinek fotoja a dh agyvaltos brinyojarol???
tenyleg nincs vkinek fotoja a dh agyvaltos brinyojarol???
#12706
Posted 2003. January 12. - 00:48
Yasecbol már láttam képen nagyon szépet(össztelosat) valamelyik német vagy osztrák honlapon...
#12707
Posted 2003. January 12. - 00:41
Yasec sztem csak merevben van otthon..."Sufniban" nem lehet könnyû össztelósat csinálni,max egy tankot DH-ra.
#12708
Posted 2003. January 12. - 00:38
én ugy vennék Konát, de valahogy nincs kedvem egy anyám szavaival élve:"aluminium darabra" 400-450.000 hufot költeni...
inkább veszek egy authort és az csak 150-160 és a Kona árábol egy király gépet lehet összerakni... nem is akármilyet...
meghát ennyiböl szerintem a Yasec is csinál neked olyan vázat, hogy csak na... és az nem akármi
inkább veszek egy authort és az csak 150-160 és a Kona árábol egy király gépet lehet összerakni... nem is akármilyet...
meghát ennyiböl szerintem a Yasec is csinál neked olyan vázat, hogy csak na... és az nem akármi
#12709
Posted 2003. January 11. - 23:39
#12710
Posted 2003. January 11. - 23:15
#12711
Posted 2003. January 11. - 00:47
#12712
Posted 2003. January 10. - 23:19
TOM
én írtam, de kicsit más jelentéssel, de akkor rosszul fogalmaztam :
Tehát arra gondoltam, hogy sztem nem érdemes pl. a Wheeler 9000-es vázát venni a 7000-es helyett, mert a különbség csak a súlyban van, azaz a 9000-es sorozatot kikönnyítették ott, ahol "nem kell annyi anyag". Kinek nem kell? A versenyzõknek, akiknél ha törik/horpad/reped, a szponzor tolja alá a vadi újat. ;D
Ezek valszeg azért drágábbak csak, mint vaskosabb testvéreik, mert a változó anyagvastagságot nehezebb (?) kivitelezni, ki is kellett találni, hogy hol legyen véknyabb és kisebb rá a kereslet.
Amit te mondasz 100%osan igaz! Ha azért drágább, mert erõsebb anyagból van, ergo kevesebb is elég belõle, ezért még könnyebb is lesz.
De ez más lapra tartozik. 'Kikönnyítés' alatt azt értettem, amit az elõbb leírtam. 8)
én írtam, de kicsit más jelentéssel, de akkor rosszul fogalmaztam :
Tehát arra gondoltam, hogy sztem nem érdemes pl. a Wheeler 9000-es vázát venni a 7000-es helyett, mert a különbség csak a súlyban van, azaz a 9000-es sorozatot kikönnyítették ott, ahol "nem kell annyi anyag". Kinek nem kell? A versenyzõknek, akiknél ha törik/horpad/reped, a szponzor tolja alá a vadi újat. ;D
Ezek valszeg azért drágábbak csak, mint vaskosabb testvéreik, mert a változó anyagvastagságot nehezebb (?) kivitelezni, ki is kellett találni, hogy hol legyen véknyabb és kisebb rá a kereslet.
Amit te mondasz 100%osan igaz! Ha azért drágább, mert erõsebb anyagból van, ergo kevesebb is elég belõle, ezért még könnyebb is lesz.
De ez más lapra tartozik. 'Kikönnyítés' alatt azt értettem, amit az elõbb leírtam. 8)
#12713
Posted 2003. January 10. - 21:56
Irta valaki hogy a dragabb vaz az konnyebb es talan nem olyan tartos /eros/
En nem tudom a kona milyen csovekbol epitkezik, de anno mikor Karcsival beszeltem, akkor CrMo bol is + alubol is /legalabb/ 2 fele csovet ajanlott. Az ar ugye ezek fuggvenye volt. A dragabb nem csak konnyebb volt, hanem a szakitoszilardsaguk is mas volt... /a dragabb javara/
Tehat lehet hogy ami dragabb nem feltetlen gyengebb...
Persze en is azert jobban bizok egy normal sulyu cuccban, persze kombinalva egy jo minoseggel.. es nalam se az a 200g visz fel /vagy nem/ a hegyre.
Velemenyem szerint ha mar te is eljutottal arra a szintre hogy nem csak egy fellangolas az egesz, ill. meg is veheted, akkor erdemes olyat venni /normalis kategoriabol valogatva/ ami valamiert a szived csucske, es nem csak azert mert 0,2 ponnttal tobbet irtak rola az mtbr -en. Persze ha igen az se gond
Persze a legjobb ha kiprobalod. Akkor ugyis erzed mi a jo neked... Termeszetesen pontosan be kell loni elotte mindent /nycso, stucni stb/
Ami meg tampontot adhat a meretben, ha kiszamolod /na nem csak magassag alapjan ;)/ keplettel. Ha egy ilyen bicajra raulsz, az olyan mint amikor a szabo radvarrja a ruhat. Eszmeletlen kiray!!! Nincs hatfajas, labfajas, csak a feeling )) Nem hulyeseg!
En nem tudom a kona milyen csovekbol epitkezik, de anno mikor Karcsival beszeltem, akkor CrMo bol is + alubol is /legalabb/ 2 fele csovet ajanlott. Az ar ugye ezek fuggvenye volt. A dragabb nem csak konnyebb volt, hanem a szakitoszilardsaguk is mas volt... /a dragabb javara/
Tehat lehet hogy ami dragabb nem feltetlen gyengebb...
Persze en is azert jobban bizok egy normal sulyu cuccban, persze kombinalva egy jo minoseggel.. es nalam se az a 200g visz fel /vagy nem/ a hegyre.
Velemenyem szerint ha mar te is eljutottal arra a szintre hogy nem csak egy fellangolas az egesz, ill. meg is veheted, akkor erdemes olyat venni /normalis kategoriabol valogatva/ ami valamiert a szived csucske, es nem csak azert mert 0,2 ponnttal tobbet irtak rola az mtbr -en. Persze ha igen az se gond
Persze a legjobb ha kiprobalod. Akkor ugyis erzed mi a jo neked... Termeszetesen pontosan be kell loni elotte mindent /nycso, stucni stb/
Ami meg tampontot adhat a meretben, ha kiszamolod /na nem csak magassag alapjan ;)/ keplettel. Ha egy ilyen bicajra raulsz, az olyan mint amikor a szabo radvarrja a ruhat. Eszmeletlen kiray!!! Nincs hatfajas, labfajas, csak a feeling )) Nem hulyeseg!
#12714
Posted 2003. January 10. - 21:20
Üdv!
Szerintem is a Kona lesz, mert akkor itt Veszprémben egy komplett kis Kona csapat kezd kialakulni. És csak a váz lesz cserélve, mivel a jelenlegi Trekre már egy komplett '98-as LX szettet sikerült összeszednem. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy igényesség, ami az évek tapasztalata alapján kialakult bennem.
Szerintem is a Kona lesz, mert akkor itt Veszprémben egy komplett kis Kona csapat kezd kialakulni. És csak a váz lesz cserélve, mivel a jelenlegi Trekre már egy komplett '98-as LX szettet sikerült összeszednem. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy igényesség, ami az évek tapasztalata alapján kialakult bennem.
#12715
Posted 2003. January 10. - 21:00
Szerintem Copilot, ha sznob vagy, azt fel kell vállalni! ;D
És én a Konára szavazok, bár messze áll stílusom a cc-tõl.
Azt nem tisztáztuk, hogy vázról, vagy egész biciklirõl beszélünk, de szvsz vázról. No mármost akkor ha nem rettent vissza a garancia NEM léte, akkor egy nem magyarországi vázvásárláson is törhetnéd a fejed. Akad majd jelentkezõ bõven, aki házhozszállítással bármilyen vázat szerez...
Most ez nem a reklám helye, de D-fox a német, Bombrider meg az amerikai piacon van nagyon otthon. És azért már egybõl nem azzal a szegényes magyar választékkal találod szemben magad...
És én a Konára szavazok, bár messze áll stílusom a cc-tõl.
Azt nem tisztáztuk, hogy vázról, vagy egész biciklirõl beszélünk, de szvsz vázról. No mármost akkor ha nem rettent vissza a garancia NEM léte, akkor egy nem magyarországi vázvásárláson is törhetnéd a fejed. Akad majd jelentkezõ bõven, aki házhozszállítással bármilyen vázat szerez...
Most ez nem a reklám helye, de D-fox a német, Bombrider meg az amerikai piacon van nagyon otthon. És azért már egybõl nem azzal a szegényes magyar választékkal találod szemben magad...
#12716
Posted 2003. January 09. - 20:46
#12717
Posted 2003. January 09. - 18:17
#12718
Posted 2003. January 09. - 16:12
Hali!
Elöl IGNITOR. Legalábbis a Maxxis honlapon a felirat kb ehhez hasonlít legjobban.
Hátul DY-NO-MITE.
Elöl IGNITOR. Legalábbis a Maxxis honlapon a felirat kb ehhez hasonlít legjobban.
Hátul DY-NO-MITE.