ezek biztos tök jó vázak, de inkább már középkategóriásak, árban legalábbis. aki ilyen vázakból válogat az kb 200-250-ért rak össze bringát.
a biondo nem arról híres hogy a legdrágább pesten?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#2261
Írta 2004. január 13. - 12:15
#2262
Írta 2004. január 13. - 10:14
Sziasztok!
A vazarak miatt ha valakit erdekel. Ezt most talaltam es szerintem egesz jo arban lehet mar venni vazakat itt: (lehet, hogy mar lattatok, de en csak most fedeztem fel)
vazak arai
A vazarak miatt ha valakit erdekel. Ezt most talaltam es szerintem egesz jo arban lehet mar venni vazakat itt: (lehet, hogy mar lattatok, de en csak most fedeztem fel)
vazak arai
#2263
Írta 2004. január 13. - 10:02
A gyári adatokban nincs benne sok kiegészítõ meg egyéb: bandázs, kulacstartó, bowdenek, óra, a belsõben lévõ levegõ, pedál stb. ez is összead min. 60 dkg.-t + a vázak tömegadatai nagyon kicsi méretre adják (52) Meg egyébként sem pontosak, mindig lefele csalnak. A kerekeket is gyorszár nélkül mérik. :-\
#2264
Írta 2004. január 12. - 23:29
melyik jobb? u6 vagy 6061?
konyhamérleg: szerintem akár fél kg eltérést is eredményezhet, én is mértem ilyenen bringát, állítva. figyeld meg ahogy a kereket ide oda görgeted, úgy változik a súly.
az igazi mérõeszközök a jók amik az üzletekben vannak. én pl tökre meglepõdtem amikor a kerékvárban csak úgy lemérettem egy full 105-ös + FSA hajtómûvel szerelt corratec outit. nagyon künnyûnek tûnt és pedál nélkül volt 9,5 kg.
konyhamérleg: szerintem akár fél kg eltérést is eredményezhet, én is mértem ilyenen bringát, állítva. figyeld meg ahogy a kereket ide oda görgeted, úgy változik a súly.
az igazi mérõeszközök a jók amik az üzletekben vannak. én pl tökre meglepõdtem amikor a kerékvárban csak úgy lemérettem egy full 105-ös + FSA hajtómûvel szerelt corratec outit. nagyon künnyûnek tûnt és pedál nélkül volt 9,5 kg.
#2265
Írta 2004. január 12. - 22:09
Az RS váza haszög keresztmetszetû.->U6
A 6061, meg az ötvözése. 6,1% cink van benne (ha jól tudom)
Szerintetek egy konyhai mérleg mennyire megbízható? (5gr-os beosztása van)
A 6061, meg az ötvözése. 6,1% cink van benne (ha jól tudom)
Szerintetek egy konyhai mérleg mennyire megbízható? (5gr-os beosztása van)
#2266
Írta 2004. január 12. - 15:24
#2267
Írta 2004. január 12. - 11:19
a válasz a www.neuser-bike.hu oldalon van. a 105-ös súlyra jónak tûnik de még nem lehet kapni. furcsasága hogy a felsõcsõ nem ovális vagy kör keresztmetszetû, hanem sokszögû. érdekes. nem tudom ez mire jó. nem láttam még ilyesmit. a whirlwind 1.0 váz 2 kg, ami elég nehéz, alsócsöve pedig olyan vastag mint egy trakorkerék :-)
#2268
Írta 2004. január 11. - 20:20
Igen, most van ilyen akció, hogy ha kéred szinre fúllyák a vázad schwinnék, de szerintem erre senki ne nagyon alapozzon, ha szerencséd van megcsinálják, ha nem várhatsz hónapokat.
A bike mag ban csak a kissebb vázról volt kép Race mûvésznévvel, én eddig a nagyot csak boltban láttam. (Békéscsabán) Még a honlapon sem láttam róla képet csak a kicsirõl!
A Malinál kétségtelenül szebb a heggesztése, meg az egész megjelenése. Súlyban egal lehet, de az acélhoz képest fix jobb!
Apropo, mennyibe kerülek az altrix whirlwind rs vázak? az aerot tudom, az sc és a 105 érdekelne, meghogy mi a különbség köztük?
A bike mag ban csak a kissebb vázról volt kép Race mûvésznévvel, én eddig a nagyot csak boltban láttam. (Békéscsabán) Még a honlapon sem láttam róla képet csak a kicsirõl!
A Malinál kétségtelenül szebb a heggesztése, meg az egész megjelenése. Súlyban egal lehet, de az acélhoz képest fix jobb!
Apropo, mennyibe kerülek az altrix whirlwind rs vázak? az aerot tudom, az sc és a 105 érdekelne, meghogy mi a különbség köztük?
#2269
Írta 2004. január 10. - 15:39
sanyi:
Schwinn-váz ügyben nézz be a Pap Kerékpárba (Pesti út nemtommennyi) náluk van mindkét féle. Én tavaly rakattam össze náluk egy brinyót a "nagy" vázra, nagyon korrektek (pl. felár nélkül a kívánt színre fújták!).
Egyébként szerintem az olcsóbbik gagyi, de ez nagy aerodinamikus, elég komolyan néz ki. A Malinál mindenképp jobb!!
Schwinn-váz ügyben nézz be a Pap Kerékpárba (Pesti út nemtommennyi) náluk van mindkét féle. Én tavaly rakattam össze náluk egy brinyót a "nagy" vázra, nagyon korrektek (pl. felár nélkül a kívánt színre fújták!).
Egyébként szerintem az olcsóbbik gagyi, de ez nagy aerodinamikus, elég komolyan néz ki. A Malinál mindenképp jobb!!
#2270
Írta 2004. január 10. - 14:14
HI
egy barátomnak volt Mali váza és nagyon nem tetszett neki, sürgõsen eladta. A Schwinn sem az a csúcskategória, de akkor már valszeg jobb. Bár a Caprine forgalmaz/gyárt már országúti vázat. De a magam részérõl abban gondolkodom, hogy veszek Meridát kormánycsapágyastul- karbonvillástul 69 ezerért... szerintem most ez a best buy
egy barátomnak volt Mali váza és nagyon nem tetszett neki, sürgõsen eladta. A Schwinn sem az a csúcskategória, de akkor már valszeg jobb. Bár a Caprine forgalmaz/gyárt már országúti vázat. De a magam részérõl abban gondolkodom, hogy veszek Meridát kormánycsapágyastul- karbonvillástul 69 ezerért... szerintem most ez a best buy
#2271
Írta 2004. január 10. - 13:26
valószínûleg így csinálják, de teljesen nem tudják lekoppintani, mert szerintem nincs meg a technológiájuk, hogy detto azt legyártsák...
#2272
Írta 2004. január 10. - 12:50
nehezek. súlyra a 2 nagyjából hasonló, 1800-1900 g. a Malit többen fikázzák aerodinamikailag. ha én tajvani vázkészítõ szaki lennék figyelnék az aerodinamikára is: vennék egy Colnago-t és egy az egyben lekoppintanám.
#2273
Írta 2004. január 09. - 22:50
Kicsit beleszólnék:
http://www.schwinncsepel.hu
Termékek között a szabadidõnél keresd, mint Adrenalin Race
http://www.schwinncsepel.hu
Termékek között a szabadidõnél keresd, mint Adrenalin Race
#2274
Írta 2004. január 09. - 22:29
vBalu!
Hol lehetne közelebbrõl is megtekinteni az átalad, hétfõn említett schwinn vázakat, mondjuk a "nagyobbat"?
Ez az a váz amit - asszem 1 éve - hirdettek a bikemag-ban?
Vajon melyik lehet a "jobb" a Schwinn vagy a MALI?
Elõre is Köszi!
Hol lehetne közelebbrõl is megtekinteni az átalad, hétfõn említett schwinn vázakat, mondjuk a "nagyobbat"?
Ez az a váz amit - asszem 1 éve - hirdettek a bikemag-ban?
Vajon melyik lehet a "jobb" a Schwinn vagy a MALI?
Elõre is Köszi!
#2275
Írta 2004. január 09. - 21:06
Most éppen nincs itt a gép, de biztosan nem négyszögtengelyes a hajtómû, és ha jól emlékszem, csavaros is.
#2276
Írta 2004. január 09. - 17:00
Henger nézd meg a ride bike hajtómû árlistáját, rsx 9990, vagy a klasszis truvativ elita 11900-ért ! ( persze lehet hogy hajtómûcsapágy is kell majd, errõl ne feletkezz meg! )Viszont a régi hajtómû tányérjait átrakhatod, ha csavaros , valszeg 130mm -es lyukkör átmérõjû.
ÜDV:G.Pityu
ÜDV:G.Pityu
#2277
Írta 2004. január 09. - 15:45
rá is szokták vésni/gravírozni a hajtókarra a méretet. legalábbis láttam már több ilyet.
a 105-ös nem biztos hogy passzol, a középrész miatt. octalinkesek a 105-ösök, szóval nem mennek bármilyen középrészhez. attól függ mennyire régi 105-öst akarsz.
szerintem jobb ár/értékben egy rsx, ami 10 körül beszerezhetõ újonnan, a '99-es szériából.
a 105-ös nem biztos hogy passzol, a középrész miatt. octalinkesek a 105-ösök, szóval nem mennek bármilyen középrészhez. attól függ mennyire régi 105-öst akarsz.
szerintem jobb ár/értékben egy rsx, ami 10 körül beszerezhetõ újonnan, a '99-es szériából.
#2278
Írta 2004. január 09. - 15:02
Egy Trinity hármas hajtómû. 30-39-52-vel.
165-öt mértem tengelytõl pedáltengelyig.
Cserélni max. egy használt 105-ösre tudnám.
Akkor nem variálok a montisokkal.
165-öt mértem tengelytõl pedáltengelyig.
Cserélni max. egy használt 105-ösre tudnám.
Akkor nem variálok a montisokkal.
#2279
Írta 2004. január 09. - 10:01
Henger: Milyen az a hajtómû? Mert még nem láttam 170 alatti oútit ilyen méretben. A monti hajtómû nem egészen oútira kompatibilis, de jó lehet, ha a (leg)alsó tárcsa nem túl kis fokszámú. (ne legyen 14-tõl nagyobb a különbség, mert melléesik váltásnál) Ki kell próbálni ha lehet, de ha veszed, akkor ne kockáztasd.
#2280
Írta 2004. január 08. - 11:57
Köszi, akkor megnyugodtam. Így sokkal egyszerûbb lesz a dolog.
Még egy kérdés: monti hajtómûvet is fel tudok szerelni outi áttétellel?
A boltosok már csak ilyenek. Azért van pár hely, ahol fizezés után is kedvesek. Oda kell járni.
A hajtókarhosszhoz még annyit, hogy max. visszakapcsolok egyet, ha nehezebbnek érzem, de mindenképpen van valami anatómiai oka, hogy miért kell valakinek adott méretû.
Még egy kérdés: monti hajtómûvet is fel tudok szerelni outi áttétellel?
A boltosok már csak ilyenek. Azért van pár hely, ahol fizezés után is kedvesek. Oda kell járni.
A hajtókarhosszhoz még annyit, hogy max. visszakapcsolok egyet, ha nehezebbnek érzem, de mindenképpen van valami anatómiai oka, hogy miért kell valakinek adott méretû.

Belépés
Felhasználó létrehozása
Lezárt topik
Ugrás az oldal tetejére





