Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

- - - - -

  • Lezárt topik Lezárt topik
3129 hozzászólás a témában

#2241
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Coyote:Ez érthetõ, bár ha valaki nagyon akar valamit és szépen apránként elrakja a pénzét és spórol ahol tud akkor azért össze lehet hozni egy jó gépre pénzt. Engem csak 1 dolog bosszant, ha valaki tanul, akkor nem nagyon tud mellette dolgozni, hogy gyûjtsön, de viszonylag sok ideje van edzeni, ha valaki "normál" munkaidõben dolgozik akkor meg viszonylagosan pénze van, de edzésre fordítható ideje egyre kevesebb. Ördögi kör. :(

Once: Ott "csak" a fõszponzor szállt ki, Sainz úréknak nehéz volt tõkeerõs szponzort szereznie, de Liberty Seguros néven tovább versenyeznek, csak eléggé meggyengült a csapat Beloki és még néhány versenyzõ távozásával, jönni a nagy nevek közül pedig csak Heras jött.

Én leginkább a Phonak-ra leszek kíváncsi, nagyon megerõsödtek (Hamilton, Sevilla, kis Jaja, Gutierrez, Valjevic), de nekik tavasszal sok pontot kell gyûjteniük, mert nem biztos, hogy indulhatnak a TDF-en. Azt viszont sajnálom, hogy Martinez visszament montizni, szimpatikus volt.

#2242
vito

vito

    vendég

  • fórumtag
  • 108 hozzászólás
van új, de 2002-es modell, full tiagra vmelyik helyen 250-rõl 170-re árazva.

szerintem 130 körül már össze lehet dobni egy hajtható bicót - szigorúan amatõröknek :-)

11 munkanapot megér :-)

#2243
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Én is örülnék a Meridának.
Csak a 903-as jön ki, Tiagrával.

Egy tényleg jó gépért simán elkérnek 3kilót.


A Cervelo Soloistet néztem. 105-ös szettel, pont olyasmi vázzal, ami tetszetõs, 1500 dolcsiért.


Az ONCE is feloszlott, vagy 'csak' a fõszponzor állt arrébb?

#2244
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Már elnézést, de szerintem nagyon sokan boldogok lennének egy 105-el szerelt Meridának. (Amúgy az se nagyon jönne ki 250-bõl).

Cervelo: ha egy profi csapat használja azért annyira nem lehet rossz kategória, viszonylag fiatal gyár, de azért nem rossz gépeket csinálnak. Nézd meg a honlapjukat elég sokmindent leírnak.

A Tiscali 2002 év végén kiszállt a CSC-bõl.

#2245
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Na igen, 250-ért outiban mit kapni?
Talán 105-ös szettes Meridát....


A Tiscaliról jut eszembe: szerintetek milyenek a Cérvelo gépek?
Elõször, hogy hol gyártják, milyen kategória, stb.

#2246
Coyote

Coyote

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 294 hozzászólás

Coyote: Mire gondolsz, hogy nem az árakkal van a probléma? Szerintem egy méretre gyártott Easton Scandium megéri az árát az árlista alapján.


En ugy ertettem, hogy egyes hozzank kozel eso orszagok atlagemberei nem vagodnanak foldhoz ha ki kene fizetniuk 200e-250e Ft-ot bringara :))

Ennyi... es bocs, hogy nincsenek ekezeteim :)

#2247
NoFear

NoFear

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
Hát a karbonra azért nem feltétlenül mondanám, hogy tartósabb mint az alu.

Coyote: Mire gondolsz, hogy nem az árakkal van a probléma? Szerintem egy méretre gyártott Easton Scandium megéri az árát az árlista alapján.

Ha valaki esetleg lát valahol 2003-as Team CSC mezt azt megkérném, hogy szóljon nekem. Köszönöm.

#2248
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Az M-esre írták. Ezen azért én is csodálkoztam.
http://www.giant-bicycles.com
Természetesen az utcai változat nem azonos a versenygéppel. Ezért vannak a replikák, hogy a halandók is közel érezhessék maguknak a versenyhangulatot.

Ha sok pénzem lesz, úgyis karbon, vagy acélvázat fogok venni. Ezek azért tartósabbak, mint az alu. Vagy nem? ???

#2249
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Az a TCR csak a váz 1150 gr (és milyen méret mellett?)! (de így is nagyon könnyû) Az Agresti váz 280gr-os villájával együtt lenne ennyi. Ez a világ jelenlegi legkönnyebb váza, németben gyártják, magyar utakra, pénztárcáknak nem ajánlott ;D.

#2250
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
A Telekom valószínûleg nem azzal a Giant-tel megy, mint amit te vennél a boltban! Nekik külön gyártják le méretre stb. Azért van némi különbség egy igényes, kézzel gyártó olasz vagy akármilyen nemzetiségû gyártó és egy igénytelen, futószalagon üzemelõ, minõségre keveset adó szintén akármilyen nemzetiségû gyartó között. Bár az nem véletlen, hogy a legjobb vázakat pl. olaszban gyártják még ma is, a többi elszórva mindenfelé: USA, UK, Német...
De az is igaz, hogy aki nem túl háklis meg nem megy sokat versenyen egy jóval egyszerûbb váz is megteszi.

#2251
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Mi nem? ;)

Egyébként az a Tajvan nem az, mint aminek sokan hiszik. Több milliós gépek, robotok dolgoznak, szupermodern gyárakban.

Néhány embernek számít, honnan jön a cucc, vagy mi van ráírva. Nekem személy szerint tökmindegy. A lényeg, hogy jó minõségû, és megbízható legyen.

Ja, hogy a Giantné maradjunk: Idén a Telekom csapat is ezzel a bringával megy, Shimano szettel.
A TCR vázuk, villával 1150 gramm! (m-es)

#2252
vito

vito

    vendég

  • fórumtag
  • 108 hozzászólás
miért baj az ha tajvanban készül? mindent ott csinálnak mert - többek között a munkaerõ - olcsó. szerintem az egy vázra esõ munkaerõköltség tajvanban bõven egyszámjegyû százalék, az olaszoknál pl tuti hogy sokszorosa. sõt inkább azt tudom elképzelni hogy az európai gyártók inkább kényszerülnek arra hogy a minõségen spóroljanak (mert a munkaerõ + rezsi költségeken nem tudnak), hogy valamennyire (árban) versenyképesek maradhassanak. persze itt nem az olyan szintrõl beszélek, ami mondjuk egy saeco team-nek készülõ széria...

mi is készül még tajvan környékén? sportruházat, hifi cuccok stb

#2253
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
És, ha nem kapsz olyat, amilyen tetszik?

Mert nincs épp kedvem 100-ért Giantet venni, ami ugye Tajvanban készül.

#2254
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Hát vannak olyanok, akiknek az ár nem probléma, de az nem nagyon vesz oúti bicajt.

#2255
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Ha méretre készül, és tényleg olyan jók azok a vázak, akkor egyszer érdemes lenne építeni egy ilyen gépet.

Itt az egyedi lehetõségeken van a hangsúly.

#2256
Coyote

Coyote

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 294 hozzászólás

Vannak vegyes vázak is alu-karbon, titán-karbon stb. csak hát az árak... ::)


szerintem nem az árakkal van a probléma :(

#2257
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Vannak vegyes vázak is alu-karbon, titán-karbon stb. csak hát az árak... ::)

#2258
Coyote

Coyote

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 294 hozzászólás
HA jol latom es a tipus elso szava a csovet jeloli akkor ezek mind deda alu csovek (persze a karbon az nem :)) ) a deda honlapjan szerintem megtalalhatoak.


#2259
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
A Biondo szinte kizárólag outikkal foglalkozik, és ez dícsérendõ.

Ezek a vázak mibõl készülnek? Ami nem karbon, alumínium?

#2260
Coyote

Coyote

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 294 hozzászólás
hm ha megnezed az arait amit ossze lehet hasonlitani (campa) akkor ugyanannyiert adja mint barki mas a tobbirol meg mivel nincs osszehasonlitasi alapon nem tudok nyilatkozni... szerintem csak a draga dolgok dragak naluk de az meg ugye mashol nincs....