ezek biztos tök jó vázak, de inkább már középkategóriásak, árban legalábbis. aki ilyen vázakból válogat az kb 200-250-ért rak össze bringát.
a biondo nem arról híres hogy a legdrágább pesten?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
isukim
, 2002. szeptember 05. 11:55
#2261
Írta 2004. január 13. - 12:15

#2262
Írta 2004. január 13. - 10:14

Sziasztok!
A vazarak miatt ha valakit erdekel. Ezt most talaltam es szerintem egesz jo arban lehet mar venni vazakat itt: (lehet, hogy mar lattatok, de en csak most fedeztem fel)
vazak arai
A vazarak miatt ha valakit erdekel. Ezt most talaltam es szerintem egesz jo arban lehet mar venni vazakat itt: (lehet, hogy mar lattatok, de en csak most fedeztem fel)
vazak arai
#2263
Írta 2004. január 13. - 10:02

A gyári adatokban nincs benne sok kiegészítõ meg egyéb: bandázs, kulacstartó, bowdenek, óra, a belsõben lévõ levegõ, pedál stb. ez is összead min. 60 dkg.-t + a vázak tömegadatai nagyon kicsi méretre adják (52) Meg egyébként sem pontosak, mindig lefele csalnak. A kerekeket is gyorszár nélkül mérik. :-\
#2264
Írta 2004. január 12. - 23:29

melyik jobb? u6 vagy 6061?
konyhamérleg: szerintem akár fél kg eltérést is eredményezhet, én is mértem ilyenen bringát, állítva. figyeld meg ahogy a kereket ide oda görgeted, úgy változik a súly.
az igazi mérõeszközök a jók amik az üzletekben vannak. én pl tökre meglepõdtem amikor a kerékvárban csak úgy lemérettem egy full 105-ös + FSA hajtómûvel szerelt corratec outit. nagyon künnyûnek tûnt és pedál nélkül volt 9,5 kg.
konyhamérleg: szerintem akár fél kg eltérést is eredményezhet, én is mértem ilyenen bringát, állítva. figyeld meg ahogy a kereket ide oda görgeted, úgy változik a súly.
az igazi mérõeszközök a jók amik az üzletekben vannak. én pl tökre meglepõdtem amikor a kerékvárban csak úgy lemérettem egy full 105-ös + FSA hajtómûvel szerelt corratec outit. nagyon künnyûnek tûnt és pedál nélkül volt 9,5 kg.
#2265
Írta 2004. január 12. - 22:09

Az RS váza haszög keresztmetszetû.->U6
A 6061, meg az ötvözése. 6,1% cink van benne (ha jól tudom)
Szerintetek egy konyhai mérleg mennyire megbízható? (5gr-os beosztása van)
A 6061, meg az ötvözése. 6,1% cink van benne (ha jól tudom)
Szerintetek egy konyhai mérleg mennyire megbízható? (5gr-os beosztása van)
#2266
Írta 2004. január 12. - 15:24

#2267
Írta 2004. január 12. - 11:19

a válasz a www.neuser-bike.hu oldalon van. a 105-ös súlyra jónak tûnik de még nem lehet kapni. furcsasága hogy a felsõcsõ nem ovális vagy kör keresztmetszetû, hanem sokszögû. érdekes. nem tudom ez mire jó. nem láttam még ilyesmit. a whirlwind 1.0 váz 2 kg, ami elég nehéz, alsócsöve pedig olyan vastag mint egy trakorkerék :-)
#2268
Írta 2004. január 11. - 20:20

Igen, most van ilyen akció, hogy ha kéred szinre fúllyák a vázad schwinnék, de szerintem erre senki ne nagyon alapozzon, ha szerencséd van megcsinálják, ha nem várhatsz hónapokat.
A bike mag ban csak a kissebb vázról volt kép Race mûvésznévvel, én eddig a nagyot csak boltban láttam. (Békéscsabán) Még a honlapon sem láttam róla képet csak a kicsirõl!
A Malinál kétségtelenül szebb a heggesztése, meg az egész megjelenése. Súlyban egal lehet, de az acélhoz képest fix jobb!
Apropo, mennyibe kerülek az altrix whirlwind rs vázak? az aerot tudom, az sc és a 105 érdekelne, meghogy mi a különbség köztük?
A bike mag ban csak a kissebb vázról volt kép Race mûvésznévvel, én eddig a nagyot csak boltban láttam. (Békéscsabán) Még a honlapon sem láttam róla képet csak a kicsirõl!
A Malinál kétségtelenül szebb a heggesztése, meg az egész megjelenése. Súlyban egal lehet, de az acélhoz képest fix jobb!
Apropo, mennyibe kerülek az altrix whirlwind rs vázak? az aerot tudom, az sc és a 105 érdekelne, meghogy mi a különbség köztük?
#2269
Írta 2004. január 10. - 15:39

sanyi:
Schwinn-váz ügyben nézz be a Pap Kerékpárba (Pesti út nemtommennyi) náluk van mindkét féle. Én tavaly rakattam össze náluk egy brinyót a "nagy" vázra, nagyon korrektek (pl. felár nélkül a kívánt színre fújták!).
Egyébként szerintem az olcsóbbik gagyi, de ez nagy aerodinamikus, elég komolyan néz ki. A Malinál mindenképp jobb!!
Schwinn-váz ügyben nézz be a Pap Kerékpárba (Pesti út nemtommennyi) náluk van mindkét féle. Én tavaly rakattam össze náluk egy brinyót a "nagy" vázra, nagyon korrektek (pl. felár nélkül a kívánt színre fújták!).
Egyébként szerintem az olcsóbbik gagyi, de ez nagy aerodinamikus, elég komolyan néz ki. A Malinál mindenképp jobb!!
#2270
Írta 2004. január 10. - 14:14

HI
egy barátomnak volt Mali váza és nagyon nem tetszett neki, sürgõsen eladta. A Schwinn sem az a csúcskategória, de akkor már valszeg jobb. Bár a Caprine forgalmaz/gyárt már országúti vázat. De a magam részérõl abban gondolkodom, hogy veszek Meridát kormánycsapágyastul- karbonvillástul 69 ezerért... szerintem most ez a best buy
egy barátomnak volt Mali váza és nagyon nem tetszett neki, sürgõsen eladta. A Schwinn sem az a csúcskategória, de akkor már valszeg jobb. Bár a Caprine forgalmaz/gyárt már országúti vázat. De a magam részérõl abban gondolkodom, hogy veszek Meridát kormánycsapágyastul- karbonvillástul 69 ezerért... szerintem most ez a best buy
#2271
Írta 2004. január 10. - 13:26

valószínûleg így csinálják, de teljesen nem tudják lekoppintani, mert szerintem nincs meg a technológiájuk, hogy detto azt legyártsák...
#2272
Írta 2004. január 10. - 12:50

nehezek. súlyra a 2 nagyjából hasonló, 1800-1900 g. a Malit többen fikázzák aerodinamikailag. ha én tajvani vázkészítõ szaki lennék figyelnék az aerodinamikára is: vennék egy Colnago-t és egy az egyben lekoppintanám.
#2273
Írta 2004. január 09. - 22:50

Kicsit beleszólnék:
http://www.schwinncsepel.hu
Termékek között a szabadidõnél keresd, mint Adrenalin Race
http://www.schwinncsepel.hu
Termékek között a szabadidõnél keresd, mint Adrenalin Race
#2274
Írta 2004. január 09. - 22:29

vBalu!
Hol lehetne közelebbrõl is megtekinteni az átalad, hétfõn említett schwinn vázakat, mondjuk a "nagyobbat"?
Ez az a váz amit - asszem 1 éve - hirdettek a bikemag-ban?
Vajon melyik lehet a "jobb" a Schwinn vagy a MALI?
Elõre is Köszi!
Hol lehetne közelebbrõl is megtekinteni az átalad, hétfõn említett schwinn vázakat, mondjuk a "nagyobbat"?
Ez az a váz amit - asszem 1 éve - hirdettek a bikemag-ban?
Vajon melyik lehet a "jobb" a Schwinn vagy a MALI?
Elõre is Köszi!
#2275
Írta 2004. január 09. - 21:06

Most éppen nincs itt a gép, de biztosan nem négyszögtengelyes a hajtómû, és ha jól emlékszem, csavaros is.
#2276
Írta 2004. január 09. - 17:00

Henger nézd meg a ride bike hajtómû árlistáját, rsx 9990, vagy a klasszis truvativ elita 11900-ért ! ( persze lehet hogy hajtómûcsapágy is kell majd, errõl ne feletkezz meg! )Viszont a régi hajtómû tányérjait átrakhatod, ha csavaros , valszeg 130mm -es lyukkör átmérõjû.
ÜDV:G.Pityu
ÜDV:G.Pityu
#2277
Írta 2004. január 09. - 15:45

rá is szokták vésni/gravírozni a hajtókarra a méretet. legalábbis láttam már több ilyet.
a 105-ös nem biztos hogy passzol, a középrész miatt. octalinkesek a 105-ösök, szóval nem mennek bármilyen középrészhez. attól függ mennyire régi 105-öst akarsz.
szerintem jobb ár/értékben egy rsx, ami 10 körül beszerezhetõ újonnan, a '99-es szériából.
a 105-ös nem biztos hogy passzol, a középrész miatt. octalinkesek a 105-ösök, szóval nem mennek bármilyen középrészhez. attól függ mennyire régi 105-öst akarsz.
szerintem jobb ár/értékben egy rsx, ami 10 körül beszerezhetõ újonnan, a '99-es szériából.
#2278
Írta 2004. január 09. - 15:02

Egy Trinity hármas hajtómû. 30-39-52-vel.
165-öt mértem tengelytõl pedáltengelyig.
Cserélni max. egy használt 105-ösre tudnám.
Akkor nem variálok a montisokkal.
165-öt mértem tengelytõl pedáltengelyig.
Cserélni max. egy használt 105-ösre tudnám.
Akkor nem variálok a montisokkal.
#2279
Írta 2004. január 09. - 10:01

Henger: Milyen az a hajtómû? Mert még nem láttam 170 alatti oútit ilyen méretben. A monti hajtómû nem egészen oútira kompatibilis, de jó lehet, ha a (leg)alsó tárcsa nem túl kis fokszámú. (ne legyen 14-tõl nagyobb a különbség, mert melléesik váltásnál) Ki kell próbálni ha lehet, de ha veszed, akkor ne kockáztasd.
#2280
Írta 2004. január 08. - 11:57

Köszi, akkor megnyugodtam. Így sokkal egyszerûbb lesz a dolog.
Még egy kérdés: monti hajtómûvet is fel tudok szerelni outi áttétellel?
A boltosok már csak ilyenek. Azért van pár hely, ahol fizezés után is kedvesek. Oda kell járni.
A hajtókarhosszhoz még annyit, hogy max. visszakapcsolok egyet, ha nehezebbnek érzem, de mindenképpen van valami anatómiai oka, hogy miért kell valakinek adott méretû.
Még egy kérdés: monti hajtómûvet is fel tudok szerelni outi áttétellel?
A boltosok már csak ilyenek. Azért van pár hely, ahol fizezés után is kedvesek. Oda kell járni.
A hajtókarhosszhoz még annyit, hogy max. visszakapcsolok egyet, ha nehezebbnek érzem, de mindenképpen van valami anatómiai oka, hogy miért kell valakinek adott méretû.