Trabanttól a Ferrariig elég széles a skála.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
Started by
isukim
, 2002. September 05. 11:55
#2221
Posted 2004. January 18. - 10:58
Na igen. Ez olyan, mint hogy segítsünk, milyen autót vegyél.
Trabanttól a Ferrariig elég széles a skála.
Trabanttól a Ferrariig elég széles a skála.
#2222
vendég__*
Posted 2004. January 18. - 10:58
vendég__*
Hello NoFear!
Jogos... Egy kicsit este volt már.... Kb 150-200 k-t, még nem öntöttem el, lehet1 kicsit több! Nagyon koimoly versenyzõi ambícióim egyenlõre nincsenek. használt vagy új: attól függ mit lehet kihozni a pénzbõl (jobbat). Lehet használt is, ha korrekt! Arról, hogy milyen alkatrészek legyenek nagyon-nagy oútis tapasztalataim nincsenek, ezért kösz a segítséget!
Jogos... Egy kicsit este volt már.... Kb 150-200 k-t, még nem öntöttem el, lehet1 kicsit több! Nagyon koimoly versenyzõi ambícióim egyenlõre nincsenek. használt vagy új: attól függ mit lehet kihozni a pénzbõl (jobbat). Lehet használt is, ha korrekt! Arról, hogy milyen alkatrészek legyenek nagyon-nagy oútis tapasztalataim nincsenek, ezért kösz a segítséget!
#2223
Posted 2004. January 18. - 08:37
Subee:Elõször azt kell eldöntened, hogy mennyit szánsz a dologra, használtat szeretnél vagy újat, versenyzõi ambicióid vannak-e esetleg, meg ehez hasonló kérdések. Enélkül szerintem nem nagyon fogunk tudni segíteni.
#2224
vendég__*
Posted 2004. January 18. - 00:47
vendég__*
Hello! Szeretnék országútit venni, de fogalmem sincs, hogy milyet! segítsetek, esetleg egyedit. Köszönök minden hozzászólást, akár alkatrészekben is!

( egy éleendõ oÚtis)
( egy éleendõ oÚtis)
#2225
Posted 2004. January 17. - 01:09
#2226
Posted 2004. January 17. - 00:49
Hi
Heras 2 Vueltát nyert meg eddig, és szerintem - most, hogy már nem köti a pártfegyelem, tényleg csak az idõfutam tarthatja vissza egy tour- gyõzelemtõl. Csakhát testalkatilag az ilyen figurák, mint Beloki és Heras - nem rendelkezvén kellõ izomtömeggel - általában itt maradnak alul. Belokiban egyébként én nem érzem azt az isteni szikrát, amit Armstrong, Ulrich, Hamilton, Heras kisugároznak.
Heras 2 Vueltát nyert meg eddig, és szerintem - most, hogy már nem köti a pártfegyelem, tényleg csak az idõfutam tarthatja vissza egy tour- gyõzelemtõl. Csakhát testalkatilag az ilyen figurák, mint Beloki és Heras - nem rendelkezvén kellõ izomtömeggel - általában itt maradnak alul. Belokiban egyébként én nem érzem azt az isteni szikrát, amit Armstrong, Ulrich, Hamilton, Heras kisugároznak.
#2227
Posted 2004. January 16. - 16:06
Igen, kicsit jobban utánanéztem és igazad van, a 2:30 csak a csapatidõfutamra vonatkozik. Nem tudom, majd meglátjuk, de megvallom õszintén én nem nagyon hiszek benne. (Talán az is egy picit ellene szól, hogy a hosszú idõfutam pont a befutó elõtti napon lesz).
#2228
Posted 2004. January 16. - 15:57
lcs:Heras szerintem sosem fog Tour-t nyeri, mert a sima "hagyományos" hosszú idõfutamokon nem tud jól menni (bár az új max 2:30-as idõhátrány kedvez majd neki, de én akkor sem fûzök hozzá sok reményt).
Idén egy sík idõfutam lesz. A két és fél perc a csapatidõfutamra érvényes, de ott egyébként is nagyon erõsek lesznek. És a hegyi idõfutamon se fogják sokan megelõzni.
Azért nyert már pár Vueltát, a TDF-re is esélyes.
#2229
Posted 2004. January 16. - 14:11
nem országutis de kapcsolodik
pcycle:
1 srác Zalaegerszegen most árulya (it az aproban)
a 2003as full XTRes KTM team racing-yet 360ezerért s csak versenyre használta a srác.(s csak a nyáron vette)
eredeti ár:: kb. 550 -600 ezer volt..
Szoval eléggé amortizálodnak a bicayok az autokhoz képest....
De az tényleg yo hog pl. 9ezerért én vettem 1 Atala o.utit....aminek a h.kerék toyáson kivül semmi baya nem volt.
S havernak adtam el, aki szintén sokalya(sokalta bvolana, s nem is volt pénze) kiadni egy alap o.utiert a min 90-100ezret....igaz lehet az fékváltokaros lett volna...de 3x árért...
Szoval amit én gondolnék: Az uy bicayok igenis viszonylag drágák (az alkatrészek + fõleg )
de ha nem vagy "sznob"v. nincs pénzed néha érdemes használt cuccokab befektetni.
....
huu miket nem mondtam
8)
pcycle:
1 srác Zalaegerszegen most árulya (it az aproban)
a 2003as full XTRes KTM team racing-yet 360ezerért s csak versenyre használta a srác.(s csak a nyáron vette)
eredeti ár:: kb. 550 -600 ezer volt..
Szoval eléggé amortizálodnak a bicayok az autokhoz képest....
De az tényleg yo hog pl. 9ezerért én vettem 1 Atala o.utit....aminek a h.kerék toyáson kivül semmi baya nem volt.
S havernak adtam el, aki szintén sokalya(sokalta bvolana, s nem is volt pénze) kiadni egy alap o.utiert a min 90-100ezret....igaz lehet az fékváltokaros lett volna...de 3x árért...
Szoval amit én gondolnék: Az uy bicayok igenis viszonylag drágák (az alkatrészek + fõleg )
de ha nem vagy "sznob"v. nincs pénzed néha érdemes használt cuccokab befektetni.
....
huu miket nem mondtam
#2230
Posted 2004. January 16. - 14:01
Én meg nem vennék 5m kocsit vagy 2.5m-ért annak nevezett suzukit. A bicajok ára sem magasabb arányában, mint a kocsiké, sõt... mert egy 105-ös nem suzukinak felel meg. Vito, lehet kapni biciklit 14e-ért is, az sokkal olcsóbb!
#2231
Posted 2004. January 16. - 10:46
én akkor sem vennék 260-ért kerékpárt ha ennyi lenne egyhavi nettó fizetésem. pedig nincs messze tõle szerencsére
#2232
Posted 2004. January 16. - 10:03
Akinek még nincs azt a Meridát 105-tel vegye meg nagyon jó ár, mert már két éve is általában 300 fölött volt a 105-ös szettel szerelt kerók (Trek 400!). Bár jól meg kell nézni, hogy milyen egyéb alkatrészek vannak rajta: kerék, gumi, stucni, kormány meg ilyenek, mert ezeken spórolnak. Tavaly pl. Ike-val vagy mivel volt, a stucni nagyon gyengének látszott...
Amerikában minden cucc eleve olcsóbb + erre még jön a folytonos 20-50% leéértékelések! Továbbá tízszeres bérek. Így csak az nem vesz full karbon Dura-ace-s bicót aki nem akar, mert ilyen is van, hogy valaki direkt nem ilyet vesz, pedig megtehetné. Nálunk az egész oútizás azért is nem megy, mert nagyon gyenge a kereslet, jobb cuccokat alig néhány ember vesz, fejbõl számon tarthatná a nagyker. Aki még akarna is, annak meg nem szerzik meg...
Amerikában minden cucc eleve olcsóbb + erre még jön a folytonos 20-50% leéértékelések! Továbbá tízszeres bérek. Így csak az nem vesz full karbon Dura-ace-s bicót aki nem akar, mert ilyen is van, hogy valaki direkt nem ilyet vesz, pedig megtehetné. Nálunk az egész oútizás azért is nem megy, mert nagyon gyenge a kereslet, jobb cuccokat alig néhány ember vesz, fejbõl számon tarthatná a nagyker. Aki még akarna is, annak meg nem szerzik meg...
#2233
Posted 2004. January 16. - 08:47
Outi 250-ért téma. Stornózva egy korábbi hozzászólásom. Kijött az új Merida 2004-es árlista, benne Road 904 259e komplett 105-ös szettel, szerintem ez így már elég "baráti" csak valahogy ez a vázszín ... 
lcs:Heras szerintem sosem fog Tour-t nyeri, mert a sima "hagyományos" hosszú idõfutamokon nem tud jól menni (bár az új max 2:30-as idõhátrány kedvez majd neki, de én akkor sem fûzök hozzá sok reményt).
lcs:Heras szerintem sosem fog Tour-t nyeri, mert a sima "hagyományos" hosszú idõfutamokon nem tud jól menni (bár az új max 2:30-as idõhátrány kedvez majd neki, de én akkor sem fûzök hozzá sok reményt).
#2234
Posted 2004. January 15. - 23:06
"Nálunk szerencsésebb történelmi fejlõdésû országokban"
Igaz, hogy van meló, de abból rendesen meg lehet élni. Ott a 105 a normál felszereltség, itt a Sora, meg Tiagra.
Nem is kesergek tovább.
Ha Beloki jól fel készül, õ is esélyes. Tavaly a 2. helyrõl esett ki, még az idõfutam elõtt. Vagy Vinokurov...
Igaz, hogy van meló, de abból rendesen meg lehet élni. Ott a 105 a normál felszereltség, itt a Sora, meg Tiagra.
Nem is kesergek tovább.
Ha Beloki jól fel készül, õ is esélyes. Tavaly a 2. helyrõl esett ki, még az idõfutam elõtt. Vagy Vinokurov...
#2235
Posted 2004. January 15. - 20:43
Hi
Figurák, nem csak Heras hagyta ott az US POstalt. De Õ kimondottan azért, mert meg akarja nyerni az idei Tourt !!!!!! Úgyhogy több mint érdekes lesz, mi fog történni: Az USPostalban egy jóval gyengébb csapat fogja kiszolgálni Armstrongot, aki egyébként azt mondja, sokkal motiváltabb, mint valaha (hmm, épen csak a két fõ emberét vesztette el....). Heras is, Ullrich is nyerni akar, és az utóbbi már novemberben megkezdte Svájcban a felkészülést. És persze Hamilton is megérdemelne már egy trófeát, és esélyes is rá.
Ja a másik elhagyó Vandevelde volt.
Olvasgasátok az Eurosport teletextet vagy veblapot szorgalmasan országútis hírekért
Henger: én itt Egerben a legalaposabban, legkövetkezetesebben mûködõ futók közül felülreprezentált arányban látok nyugdíjasokat. Eshet esõ, hó, lehet fagy, nyomják rendesen. Úgyhogy errõl ennyit.
Mindenesetre engem is bosszant ez az idõ dolog. Vagy dolgozol sokat, hogy pénzed legyen, de akkor nincs idõ sportolni.
Figurák, nem csak Heras hagyta ott az US POstalt. De Õ kimondottan azért, mert meg akarja nyerni az idei Tourt !!!!!! Úgyhogy több mint érdekes lesz, mi fog történni: Az USPostalban egy jóval gyengébb csapat fogja kiszolgálni Armstrongot, aki egyébként azt mondja, sokkal motiváltabb, mint valaha (hmm, épen csak a két fõ emberét vesztette el....). Heras is, Ullrich is nyerni akar, és az utóbbi már novemberben megkezdte Svájcban a felkészülést. És persze Hamilton is megérdemelne már egy trófeát, és esélyes is rá.
Ja a másik elhagyó Vandevelde volt.
Olvasgasátok az Eurosport teletextet vagy veblapot szorgalmasan országútis hírekért
Henger: én itt Egerben a legalaposabban, legkövetkezetesebben mûködõ futók közül felülreprezentált arányban látok nyugdíjasokat. Eshet esõ, hó, lehet fagy, nyomják rendesen. Úgyhogy errõl ennyit.
Mindenesetre engem is bosszant ez az idõ dolog. Vagy dolgozol sokat, hogy pénzed legyen, de akkor nincs idõ sportolni.
#2236
Posted 2004. January 15. - 17:41
Sebaj, a fölös kapacitást a Sora, és Tiagra cuccokkal kötik le.
De néha beesik pár német, vagy amerikai megrendelés. Azzal már többet pepecselnek...
Az a röhej, hogy itt még átszámítva is drágábbak a bringák, és alkatrészeik.
Pl. milyen jó lenne, ha nem RSX, hanem Ultegra hajtómûvet vennék (az kerülne annyiba)
De ez pénzügy.
Más:
Milyen fékbetétet ajánlatok elõre?
De néha beesik pár német, vagy amerikai megrendelés. Azzal már többet pepecselnek...
Az a röhej, hogy itt még átszámítva is drágábbak a bringák, és alkatrészeik.
Pl. milyen jó lenne, ha nem RSX, hanem Ultegra hajtómûvet vennék (az kerülne annyiba)
De ez pénzügy.
Más:
Milyen fékbetétet ajánlatok elõre?
#2237
Posted 2004. January 15. - 16:07
veszélyes dolog (is) lehet ez a bicótémájú fórumozás. az amatõr userek annyi új infóhoz jutnak pl innen is, hogy annak elõbb-utóbb olyan (sokba kerülõ) fejlesztések lesznek az eredményei ami X éve meg se fordult az agyakban.
:-)
éjjen a fogyasztói társadalom :-)
azért ecccer megnéznék pár eladási statisztikát outi + alkatrészek témában. szerintem itthon amennyi DA alkatrész elfogy/év azt egy nap alatt legyártják a kis sárga szakik :-)
:-)
éjjen a fogyasztói társadalom :-)
azért ecccer megnéznék pár eladási statisztikát outi + alkatrészek témában. szerintem itthon amennyi DA alkatrész elfogy/év azt egy nap alatt legyártják a kis sárga szakik :-)
#2238
Posted 2004. January 15. - 15:57
#2239
Posted 2004. January 15. - 11:59
Engem csak 1 dolog bosszant, ha valaki tanul, akkor nem nagyon tud mellette dolgozni, hogy gyûjtsön, de viszonylag sok ideje van edzeni, ha valaki "normál" munkaidõben dolgozik akkor meg viszonylagosan pénze van, de edzésre fordítható ideje egyre kevesebb. Ördögi kör.
ez így van, tanusíthatom :-)
a példa egyetlen kivétele a bicajos futárszakma :-)
#2240
Posted 2004. January 15. - 11:07
Edzés:
Ha meg nyugdíjba vonul az ember, (feltehetõleg) elég pénze is van, ideje, mint a tenger, csak edzeni nem fog.
Az én gépem is 130-ért volt, kis segítséggel. Sora nagyrészt.
Heras megunta a Postalt? Hm, érdekes lesz az idei szezon is. Mindig ez a sok új név, csapat... Beloki hogyan épül fel, ez is kérdés.
Ha meg nyugdíjba vonul az ember, (feltehetõleg) elég pénze is van, ideje, mint a tenger, csak edzeni nem fog.
Az én gépem is 130-ért volt, kis segítséggel. Sora nagyrészt.
Heras megunta a Postalt? Hm, érdekes lesz az idei szezon is. Mindig ez a sok új név, csapat... Beloki hogyan épül fel, ez is kérdés.

Sign In
Create Account
This topic is locked
Back to top





