elméletileg igen. próbálkozz.Ha ráfújok, akkor jobban fel fog keményedni az út vége felé?
Jelentkezz be Regisztrálj

Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#3521
Írta 2006. április 20. - 15:40

#3522
Írta 2006. április 20. - 09:45

#3523
Írta 2006. április 20. - 09:03

Hali Sala!
Nem, a nagy kék tekerentyüre. Fullra be van tekerve (a csíkig), de igy is könnyen elszalad az út a gumibakig, a 600-as rugóval is. Bár ez lehet nem gond; mondjuk a kamrába is lehetne még fújni egy keveset.
Bottom-out resistance affects the final part of the compression stroke. Bottom-out should be adjusted with a maximum of 125 psi in the Boost Valve. The knob can be turned by hand or with a 4mm hex key inserted into one of the holes around the perimeter...
A DHXet személyesen még nem próbáltam, de a Cv/T - SPV rendszerû tagoknál a blow-off szelep ugye sebességérzékeny csillapító, azaz csak bizonyos sebességû összenyomódásnál kapcsol be, így csak a hirtelen ütéseket csillapítja.
Aktuális civil
#3524
Írta 2006. április 20. - 08:56

#3525
Írta 2006. április 19. - 19:04

Volt valakinek METEL rp tapasztalata,én most újitottam a gépembe,és valahogy nem az igazi,szuszog ha csak az ülésre ránehezkedem,meg hiába állitom a csilit nem igazán történik semmi....létezik hogy sz**t vettem pedig bóti,zsir új.
köszke
#3526
Írta 2006. április 19. - 10:13

Nem, a nagy kék tekerentyüre. Fullra be van tekerve (a csíkig), de igy is könnyen elszalad az út a gumibakig, a 600-as rugóval is. Bár ez lehet nem gond; mondjuk a kamrába is lehetne még fújni egy keveset.
Bottom-out resistance affects the final part of the compression stroke. Bottom-out should be adjusted with a maximum of 125 psi in the Boost Valve. The knob can be turned by hand or with a 4mm hex key inserted into one of the holes around the perimeter...
#3527
Írta 2006. április 19. - 09:57

Iljics: elolvastad egyáltalán?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3528
Írta 2006. április 19. - 09:30

#3529
Írta 2006. április 18. - 22:22

két napja vettem egy 650-eset, és megrendeltem a 700asat és a 750eset.igen
ha jól tudom a legkeményebb kapható manitou rugó az 550es
ennyit a rugókról:)
#3530
Írta 2006. április 18. - 21:18

a giant hv shock rugósatag az mit takar ??? tudom h sokan azt mondják rá h puha meg minden pedig nekem nem az és nincs a rugó maxra "felcsavarva rajta" h minnél keményebb legyen....
szóval érdekelne h mit tud ez a tag meg hogy végülis ki gyártja... meg minden...
#3531
Írta 2006. április 18. - 21:13

ha jól tudom a legkeményebb kapható manitou rugó az 550es
#3532
Írta 2006. április 18. - 20:57

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3533
Írta 2006. április 18. - 09:58

#3534
Írta 2006. április 18. - 09:21

kiküszöböltek aprobb hibákat amikok bosszantóak lehetnek a dhx tulajoknak
Mint pl. ?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3535
Írta 2006. április 18. - 00:17

I`m as fast as nobody!
#3536
Írta 2006. április 18. - 00:13

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3537
Írta 2006. április 18. - 00:05


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3538
Írta 2006. április 17. - 23:55

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3539
Írta 2006. április 17. - 23:35

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3540
Írta 2006. április 07. - 13:25

Aztan egyre tobb lett, kiderult hogy a valosagban mar nem annyira jo, aztan jott a tobbi gyarto hasonlo ( hasonloan szar ) agyonallithato tagja, es szepen lassan kiderult azert a Swinger 6 -rol is hogy egy kalap fos.
A Fox talan az egyetlen gyarto aki eddig szinte mindig kifogastalan tagot gyartott.
Ezek a tagok egyáltalán nem "szarok". A gond, hogy az agyonállíthatóság miatt mindenki azt hiszi, hogy ezzel kompenzálni lehet a rugókeménységet és a vázkarakterisztikát telyes mértékben. Ez egy nagy tévedés. A tagok sokkal nagyobb sávban állíthatóak, mint a hagyományos rendszerek, de a különbözõ áttételezések telyesen megváltoztatják a tagok mûködését. Így pl. a v10 akkor is inkább dh váz marad, ha minden bizgentyût becsavarunk, és max légnyomást rakunk bele, mert a compressziós karakterisztika a rugóút végére ellaposodik. Egy karpiel meg akkor is "dropmachine" marad, ha full dh-ra akarnánk beállítani a tagot. Úgyhogy a tag lehet 5th element, fox vagy manitou, a rugózást elsõsorban a váz határozza meg...
The life is short, ride more!