Jelentkezz be Regisztrálj

Rugóstagok (nem teleszkópok) - általános eszmecsere
#3501
Írta 2006. április 23. - 21:51

Manitou radium RL
Paraméterek:
tömeg: 270g
csillapítás: Platform Plus
állíthatóság: légnyomás, visszaút csillapítás, Lock-Out
Teflon felületkezelés
vagy
RS sid Lock out
Paraméterek:
Méret: 6,5”x 1,5” / 7,5”x2,0”
Súly: 250g
Szabályozhatóság: Pozitív és negatív levegõ kamra szabályzás, állítható visszaút csillapítás, Lock Out
Rúgózás: Dupla levegõ kamrás rugózás(Dual Air)
Csillapítás: Hidraulikus
vaagy ?
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#3502
Írta 2006. április 23. - 19:38

In medias res alapn : Esetleg van valakinek kölcsön egy hétre (27-étõl). egy 160-165 ös tagja? Nagyon szépen megköszönném. Nem teljesen emelkedõre tervezett tag van most a bringában, és mennék Garda tóhoz, és vszeg inkább kint vennék tagot olcsóbban.
Éva
Vigyázat! Nagyfeszültség!
evvagyokén,
#3503
Írta 2006. április 23. - 19:35

mi kell az RC röl?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#3504
Írta 2006. április 23. - 18:52

Hiló
Nem tuggya valaki hugy az X-Fusion nak ki a hazai forgalmazója, és hogy mi az internyet címe?
#3505
Írta 2006. április 22. - 12:03

*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3506
Írta 2006. április 21. - 22:02

#3507
Írta 2006. április 21. - 16:29

#3508
Írta 2006. április 21. - 15:56

Aktuális civil
#3509
Írta 2006. április 21. - 13:47

Akkor kamraméret kisebbre, légnyomás nagyobbra, sebességérzékeny tekerentyû vissza.
A kamraméret azáltal lesz kisebb, hogy ráfújok a szelepre? Merthogy a DHX-en csak egy szelep van, seb. érz. tekerõ sincs, asszem ez fix benne, illetve ha ráfújok az lehet befolyásolja.
DHX5 features
> Boost Valve / Position sensitive
> Adjustable ProPedal
> Adjustable bottom-out resistance
> Adjustable tuning range via Schrader valve
> Rebound adjust
> Coil spring preload
adjustments
> Rebound: red knob
> Bottom-out adjust: large blue dial
> ProPedal adjust: smaller blue knob
és persze a Boost Valve
#3510
Írta 2006. április 21. - 10:51

Kösz! Egyébként az a bajom, hogy már 40-50 centis padkáról koppan (kis sebességnél), viszont ha ezt gyorsan csinálom, akkor nem, illetve lejtõn nem koppan nagy sebességnél sem; bár még nagyon sokat nem mentem vele.
Akkor kamraméret kisebbre, légnyomás nagyobbra, sebességérzékeny tekerentyû vissza.
Aktuális civil
#3511
Írta 2006. április 21. - 10:27

#3512
Írta 2006. április 21. - 10:13

A telókhoz hasonlóan a tagok is szuszognak-szörcsögnek, gondolom a Metel sem kivétel. Menet közben figyelted a csilit? Próbáld ki a két végállásban, mondjuk gurulsz és hintáztatod a hátulját, akkor érezni kell a különbséget; ha sok a csili, akkor olyan lomhának, érzéketlennek tünik.
probáltam,de sajnos mind a 2 végállásban ugyanolyan gyorsan jön vissza a tag
Lehet e ezt a tagot tuningolni,sürübb olaj,vagy esetleg levegövel?
olyan érzés ha ráülök,mintha csak a rugó dolgozna,de rásem kell ülnöm,az ülésnél fogva simán összetudom nyomni a tagot....

#3513
Írta 2006. április 21. - 09:25

Szerintem a pozíció függõ kompressziót kamramérettel állítod. Tehát, ha nagyobb progresszivitás kell minden körülmény között, akkor kamraméretet kisebbre. Ha általában jó a progresszivítás, de nagy ugrásoknál/éles, nagy sebességû köveknél koppan, akkor kell a nagy sebességû kompressziót (blow off, bottom out) rátekerni. Ha fújsz bele, az egész tag keményebb lesz és nagyobb minden csillapítás. Ismét kiemelem, hogy ez a CvT/SPV tagokra igaz, de gondolom az elv hasonló a DHXnél is.
Amit idéztél, ott azt írja, hogy a Bottomout állítással csak 125 PSI max. nyomásnál babrálj. Gondolom egyébként túlterheli. De a 4mms imbusszal állítod, nem a nyomással.
Kösz! Egyébként az a bajom, hogy már 40-50 centis padkáról koppan (kis sebességnél), viszont ha ezt gyorsan csinálom, akkor nem, illetve lejtõn nem koppan nagy sebességnél sem; bár még nagyon sokat nem mentem vele.
#3514
Írta 2006. április 20. - 21:30

szerintem telj.mindegy.Az a kérdésem lenne hozzátok, hogy most szereltem be a bicajomba (teljes "tuning" mellett) egy Rock Shox Ario rugóstagot, és mindegy, hogy 45 fokban felfelé vagy lefelé áll? A kis képen látjátok a bicómról a régebbi képet. Mit mondtok?(mert most lent van a levegõs rész...)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3515
Írta 2006. április 20. - 20:52

hi
adott egy 03as BigHitDH gyári Fox Vanilla RC tag
aki már szedett szét ilyet az tudja hogy a csillapítófej mögött sok sok alátétvan, különbözõ méretû...valamint,hogy a csillapítófej egyik oldalán van perem a másikon meg nincs
valaki meg tudná mondani hogy a peremes oldalon van-e a csavar feje, és hogy az áléteteket hogyan kell varjálni?
remélem értitek mire gondolok
thx
*A tipikus trógerbringás* * HAZÁM! HAZÁM! TE MINDENEM!
#3516
Írta 2006. április 20. - 20:49

#3517
Írta 2006. április 20. - 20:22

még mindig ez a giant hv shock tag érdekelne , a neten nem találtam semmit plz. irjatok...
#3518
Írta 2006. április 20. - 18:19

Amit idéztél, ott azt írja, hogy a Bottomout állítással csak 125 PSI max. nyomásnál babrálj. Gondolom egyébként túlterheli. De a 4mms imbusszal állítod, nem a nyomással.
Aktuális civil
#3519
Írta 2006. április 20. - 17:50

Nem tud vki olcsóbban?
#3520
Írta 2006. április 20. - 15:49
