Jelentkezz be Regisztrálj

Autók - Hírek, Vágyak, és-a-többi
#4541
Írta 2005. január 02. - 19:21

Itt nincs már hely több milliomosnak.
#4542
Írta 2005. január 02. - 19:04

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4543
Írta 2005. január 02. - 19:00

családi autó. volt jogsi és autó is a családban, de mostanra csak nekem van papirom.
így kénytelen vagyok én intézni a dolgokat, és a diákhitelt erre a célra felvenni. hogy valamibõl ki tudjam fizetni a felmerülõ költségeket.
mind1.
nem mondtam hogy milliomoscsemete vagy, csak azt hogy ha tényleg tudnád menniy pénz amit egy jobb biciklire el kell költeni, akkor nem néznél le egy olcsó, áruházi biciklit ilyen mértékben.
énis azzal kezdtem, jó kis 1x ezer forintos velolux v mi a fene biciklivel, és emiatt szerettem meg a sportot. pedig folyton javítanom kellett, bár annyit nem kellett rákölteni, mint most csak az elsõ kerekem...(arányosan olcsóbb is minden hozzá)
mind1
on
#4544
Írta 2005. január 02. - 18:56

#4545
Írta 2005. január 02. - 18:50


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4546
Írta 2005. január 02. - 18:49

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4547
Írta 2005. január 02. - 18:48

az autó ereje meg.
lehet ésszel is vezetni, nem csak a gázt nyomni. szal olyan autóval is lehet normálisan közlekedni, amiben van erõ. (pl egy gyorsasági motorra fel sem mernék ülni szerintem:-) )
#4548
Írta 2005. január 02. - 18:36

nekünk 11 évig kiválóan elég volt 60 lóerõ egy egynégyes astrában, pedig voltunk vele full csomaggal 4 személlyel át az alpokon franciaországban, stb. oké, többet kell váltani vele, de elsõ autónak nem való 100 lóerõ felett szerintem semmi.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4549
Írta 2005. január 02. - 18:26

de az 55 lóerõtõl idegenkedtem...
utána jött a nagyverda nagy motorral, de elsõ autónak azért ugye... hátsókerekes, lehet hogy hirtelen mutatványokat csináltam volna vele, ami valakinek az egészségére tuti káros lett volna...
ezért végülis kis autó nagy motorral lesz ha minden igaz.
csak a vizsgaidõszakot éljem túl...
#4550
Írta 2005. január 02. - 18:24

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4551
Írta 2005. január 02. - 17:42

#4552
Írta 2005. január 02. - 17:40

látszólag viszont újra golf...:-)
fõ a határozottság.
#4553
Írta 2005. január 02. - 17:32


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4554
Írta 2005. január 02. - 15:58




I`m as fast as nobody!
#4555
Írta 2005. január 02. - 12:46



ad kettõ: már közben is volt másik autó mellette a családban (clio, astra). szóval sose csak azt hajtottam.
mindenesetre köszi az aggódást

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4556
Írta 2005. január 02. - 10:56


A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#4557
Írta 2005. január 02. - 09:41

õ a trabit és a kamiont váltogatja.. azis laza lehet
Ezért látni olyan vicces embereket akik a személygépkocsit is úgy alászedik beforduláskor mintha lenne még mögötte 20 méter pótkocsi !

Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#4558
Írta 2005. január 02. - 07:56

De a srác akkor már kb 1 éve csak a f.sza kis trabijával közlekedett.
#4559
Írta 2005. január 02. - 03:52

(nem aztmondom hogy hülye)
Bátyám sokszor van hogy 1 nap alatt váltogat saját autó (Xantia) autómentõ, Subaru Legacy, és emiatt egy percig sincs gondja. (nemtudnám megszámolni hány fajta autó volt már a segge alatt) szal szerintem ez a rutin, ha fejben is át tud állni az ember.
Trabantál meg ott van unokabátyám példának, (bár öszintén szólva még nem nagyon láttam vezetni) de õ a trabit és a kamiont váltogatja.. azis laza lehet

#4560
Írta 2005. január 02. - 02:06

Megszokod, hogy padlógázon üzemel, aztán jön a baj, mint 1ik ismerõsnél...
Kipróbálta barátja carrera2 esét ami kb sokszor több lóerõs, hátsókerekes verda. Majdnem ott volt a baj, szerencse, hogy apja hivatásos sofõr (állami) és jár vele rendszeresen a Berger tanpályára.
Kanyarból kigyorsított, aztán egy kisebb drift bemutatót tartott (nem direktbe), nem ment gyorsan, de lehetett volna baj, ha nem lenne elég nagy rutinja.
Elmondása szerint >70% ban a városi trabija lehetett az ok, belerögzült, hogy bármi van nyomni kell.