Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Online bringásboltot keresek!

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6016 hozzászólás a témában

#5821
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás

viszont amikor megrendeled, a címet lehet változtatni, nem?


A kiszállítás elõtt még igen...
Ma reggel írtam egy ilyen témájú levelet, de csak a múlt heti levelemre jött válasz tõlük, amiben közölték, hogy ma megkapom a csomagot. Aztán próbálkoztam még, de semmi reakció :-(

Szóval ilyenkor érzõdik igazán a telefonos ügyfélszolgálat szükségessége, amely náluk jelenleg szünetel. De holnap felhívom a Ridebike-ot, mert az õ blokkjuk volt a pakkban. Az ügy fejleményei a továbbiakban itt lesznek olvashatók. :-)

#5822
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
jaja, sraméknál a cd tok a mexokott!:-)

#5823
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
CD-tok normális;)

viszont amikor megrendeled, a címet lehet változtatni, nem?

majd írd meg mit válszoltak, kiváncsi vagyok
Autist Team:)



#5824
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás
sajnos a szomszéd vette át, mert nem tudtam már jelezni az ebike-nak a szállítási cím változását.

Egyébként a csomagban nem volt semmi papír, amin rajta lett volna a csomag tartalma, az csak az emailes visszaigazolásban volt, úgyhogy a futár elõtt sem bizonyítható, hogy a csomag hiányos. :-( Szóval bonyolult...
Másnak nem volt még ilyen kellemetlenségben része?

Egy kis odafigyeléssel megelõzhették volna ezt a problémát, de bízok a becsületességben (remélem van nekik ilyen). Esetleg ha pontosan vezetik a készlet nyilvántartást, abból is kiderülhet, hogy hoppá eggyel több lánc van :-)

Amúgy elég érdekes csomagolása volt a láncnak: egy CD tokba volt elhelyezve :-)))

Remélem megoldják a dolgot, mert azért nem mindegy mennyit fizet és kap az ember...

#5825
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 hozzászólás
korábban azonnal válaszoltak minden levélre,
újabban viszont ez nem nagyon megy.

egyébként az ilyen félreértések elkerülése végett
én meg szoktam kérni a futárt, hogy hadd bontsam ki a csomagot, mielõtt kifizetném.
Ez a Royal Sprintnél mûködött is, viszont a GLS-nél az a módja,
hogy elõbb fizetsz, aztán lehet bontogatni.
Igazából tök mindegy, a lényeg, hogy mindig a futár jelenlétében bontsátok ki, akinek gondolom kötelessége ilyen esetben felvenni egy jegyzõkönyvet. Ha mégsem, akkor meg írtok egyet ti,
amit aláirattok vele, és tiszta sor:
bontatlanul vetted át + hiányos volt a tartalma =
az ebikeosok kifelejtettek valamit belõle.

#5826
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás

akkor benézték.
beszélj velük hamar.


hát rájukférne egy láncszámláló gyorsokítás...

"hamar"??! Telefonon nem lehet õket elérni, fenn is van a weboldalon... Bízok benne, hogy az e-mailjeikkel foglalkoznak.

A csomagban Ridebike Kft-s blokk volt. Na majd holnap felhívom az õ számukat, hátha megértõ fülekre találok ott.

Egyébként tök érdekes ez az eset, mert a faterom is múlt héten kapott kézhez egy másfajta (nem bringás) csomagot, és nála szintén ez a szitu volt. Egy darab termék volt a kettõ helyett. Ez valami családi átok lehet?!

#5827
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás

Alacsony áraik vannak...de ez messze sem jelenti azt, hogy korrektek azok... :icon_conf


hát lehet, hogy valóban nem a korrekt a helyes kifejezés:)

#5828
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
akkor benézték.
beszélj velük hamar.

#5829
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás

és 1-et, vagy 2-t fizettél?
lehet mert elfogyott azért volt 1 a csomiban?


2 árát fizettem :-(
nem kaptam semmi tájékoztatást arról, hogy elfogyott volna...

#5830
fityisz

fityisz

    kapitány

  • fórumtag
  • 993 hozzászólás

Egyébként nagyon korrekt áraik vannak, ezért is választottam õket.


Alacsony áraik vannak...de ez messze sem jelenti azt, hogy korrektek azok... :icon_conf

#5831
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
és 1-et, vagy 2-t fizettél?
lehet mert elfogyott azért volt 1 a csomiban?

#5832
flow

flow

    vendég

  • fórumtag
  • 156 hozzászólás
Ma megérkezett elsõ rendelésem az ebike-tól! Tapasztalatok:

Sajnos elég rugalmatlanná vált a kapcsolattartás az ebike-osokkal, mert egyik e-mailemre sem válaszoltak, pedig sürgõs és fontos dolgot közöltem volna benne velük, mégpedig a szállítási cím változását. Telefonon pedig nem lehet õket elérni. Ez fasza!
Szerencsére szomszéd átvette a csomit.

Másik negatívum:

Két SRAM láncot is rendeltem, erre a csomagban csak 1 db volt. A többi cucc rendben volt. Picit ideg lettem! :blowup:Telefonálni próbáltam, de ismét semmi reakció. Most írtam mailt nekik, REMÉLEM a héten még megkapom a választ és sikerül elintézniük az ügyet. Különben::rocketman


Egyébként nagyon korrekt áraik vannak, ezért is választottam õket.

Remélem legközelebb azt írhatom róluk, hogy sikeresen elintézték a dolgot.
:(

#5833
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 hozzászólás
persze, tök jogos,
meg már írtam korábban is,
hogy fura egy megoldást választottak.
ennél "igazságosabban" is meg lehetett volna oldani.

#5834
tom_mirra

tom_mirra

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.889 hozzászólás
megnéztem. igazad van.
de azért valami visszajelzés lehetett volna.
Szegény Charon is idegesíti magát és emileket küld meg telefonál mire valaki nagy nehezen benyögi: " ja bocs nincs majd küldjük" meg "jaj elfelejettünk szólni neked".
még néha mindíg a balkánon vagyunk.
2010.09.22. CM

néha kerékpáros.


#5835
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 hozzászólás
Tom,

az 48 óra a GLS-re vonatkozik,
õk meg szerintem ki is hozzák annyi idõ alatt,
ha törik, ha szakad.
Viszont ha a ridebike még át sem adta a futárszolgálatnak
(márpedig Charon esetében ez a helyzet),
akkor nem hivatkozhat az ember a 2 napos kézbesítési határidõre.

#5836
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Március 31, reggel 7 órakor rendeltem. Ma április 8 van. 7. munkanap. Most a ridebikeon keresztül sikerült elérnem valakit hosszas (melóhelyi ;) ) telefonálgatás révén, és kiderült, hogy az egyik dolog, amit rendeltem, nincs mégsem raktáron nekik, és nem is tudják, hogy mikor lesz, de ezt elfelejtették megmondani nekem. Gy.k. szólhattak volna, és akkor anélkül hozatom ki, vagy mást kérek.
Pár nap múlva kiderül, hogy ténylegesen hozzák-e, vagy nem a maradékot.
Nagy káosz van náluk most, annyi tuti.

#5837
tom_mirra

tom_mirra

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.889 hozzászólás

Most majdnem sírok. :cry:


kérj tõlük a késésért x% kedvezményt...
egy próbát megér...
mennyit késnek a 2 naphoz képest?
2010.09.22. CM

néha kerékpáros.


#5838
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Most majdnem sírok. :cry:

#5839
karakoram

karakoram

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.558 hozzászólás
Én Március 31-én rendeltem éjszaka, április elsején, (pénteken) feladták, és hétfõn már meg is jött a cumóm. Most szerdán is rendeltem valamit, remélem ma kihozzák, mert addig nem tudok tekerni.

#5840
bwoay

bwoay

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 336 hozzászólás

kiderült, hogy a régi rendelésekkel vannak csak elmaradva. Az újakat eléjük veszik... :-/
Értem én a logikát. Így kevesebb elégedetlen vevõ lesz.
Tök jó, hogy ajándéknak szántam volna.... Pár nap és itt állok megfürödve egy szülinapos elõtt. Fák.


hát így már nem olyan felhõtlen az örömöm!
Álmomban sem gondoltam volna,
hogy a megrendelt cuccaimat
más kárára kapom meg idõben.
Fura egy logika ez... én tudtam volna várni,
pláne, hogy a kiírás miatt erre fel is készültem.