Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Trükkök és figurák elsajátítása
Indította
blademaster
, 2004. augusztus 23. 22:25
#1761
Írta 2004. szeptember 19. - 16:42

Ja, most, hogy mondod én is tökre a te méreteddel rendelkezem és ha sokáig tekerek ülve a 15"-os bike-on kicsit kellemetlen tud leni.
Lor, milyen bringája van a srácnak?
Lor, milyen bringája van a srácnak?
#1762
Írta 2004. szeptember 19. - 16:22

v. szedd le legalább a legnagyobb lánckerekedet.
nem cserélhetõ tányéroknál lenni suxx....
az egykerék gykorlásig meg még nemjutottam el...
(mostanában a haszonkerékpár dolog van elõtérben, meg nincs kedvem horzsolgatni magam ;D)
Ááááááááá, Leslie !
Végre mégegy ember aki álva "próbál" egykerekezni. Én is próbáltam már ülve (mert a környezetemben mindenki úgy nyomja), de nekem is csak állva megy.
most jutott eszembe, hogy pölö jelenesetemben lehetne az a baj az ülve kerekezéssel, hogy rövid a váz a magam kis 193centijéhez?
#1763
Írta 2004. szeptember 19. - 16:20

szálka lenne az egyen.
de en banditatol lattam (o zuzza mar regota igy le a bringajat)
trilaos a r c
profi meg a kocsmaban hatso kereken porgesben is.
csak nem mindig tudja jol elkapni a brinyot.
nyuszihoz inkabb karton doboz
vagy diszburkolat kove ahol epp csinaljak
ujbol felepitheto es nem okoz kart semmiben
de en banditatol lattam (o zuzza mar regota igy le a bringajat)
trilaos a r c
profi meg a kocsmaban hatso kereken porgesben is.
csak nem mindig tudja jol elkapni a brinyot.
nyuszihoz inkabb karton doboz
vagy diszburkolat kove ahol epp csinaljak
ujbol felepitheto es nem okoz kart semmiben
#1764
Írta 2004. szeptember 19. - 13:21

A bunny-hoz meg csak annyit, hogy meg lehet csinálni.
1.- A területre ahova fel akarsz ugrani, de eddig még nem sikerült és éles a széle akkor rakjatok oda pulóvert és nem fogod felütni a kereket.
2.- Rakj föl Rock Ringet v. szedd le legalább a legnagyobb lánckerekedet.
3.- Ha semmiféleképpen nem mered akkor jön a drasztikus módszer
. Szedd le az elsõ és a hátsó fékedet is. És tekerj rá úgy, hogy fék nélkül tuti ne tudjál megállni, de neked is kényelmes legyen a sebesség. Így kénytelen leszel fölugrani. (Azért ezzel vigyázzál - lehetõleg a magas padka mögött ne valami nyolcsávos út legyen ha már egyszer nincs féked 8))
1.- A területre ahova fel akarsz ugrani, de eddig még nem sikerült és éles a széle akkor rakjatok oda pulóvert és nem fogod felütni a kereket.
2.- Rakj föl Rock Ringet v. szedd le legalább a legnagyobb lánckerekedet.
3.- Ha semmiféleképpen nem mered akkor jön a drasztikus módszer

#1765
Írta 2004. szeptember 19. - 13:15

Ááááááááá, Leslie !
Végre mégegy ember aki álva "próbál" egykerekezni. Én is próbáltam már ülve (mert a környezetemben mindenki úgy nyomja), de nekem is csak állva megy. Különben érdekes, mert a sajátommal nem tudok egykerekezni csak a haveroméval (Kona Shred) :-\. És fogalmam sincs, hogy miért ???.
A borult agyú srácról meg csak annyit, hogy nem az elsõ agyament ötlete. Láttam már tõle olyat is, hogy csak úgy gurul az utcán a bicajjal, egyszercsak leugrik róla oldalra (pedálról!), elengedi a kormányt és szalad a bicaj mellet, majd pár méter után visszaugrik rá (pedálra!) úgy hogy a kormányt is egybõl elkapja. Szal tuti nem rendes fialás. Egyébként aki Miskolci annak elárulom, hogy õ az aki Mali Boa-val és Dirt Jumper III-assal nyomja (általában a városban és este).
Végre mégegy ember aki álva "próbál" egykerekezni. Én is próbáltam már ülve (mert a környezetemben mindenki úgy nyomja), de nekem is csak állva megy. Különben érdekes, mert a sajátommal nem tudok egykerekezni csak a haveroméval (Kona Shred) :-\. És fogalmam sincs, hogy miért ???.
A borult agyú srácról meg csak annyit, hogy nem az elsõ agyament ötlete. Láttam már tõle olyat is, hogy csak úgy gurul az utcán a bicajjal, egyszercsak leugrik róla oldalra (pedálról!), elengedi a kormányt és szalad a bicaj mellet, majd pár méter után visszaugrik rá (pedálra!) úgy hogy a kormányt is egybõl elkapja. Szal tuti nem rendes fialás. Egyébként aki Miskolci annak elárulom, hogy õ az aki Mali Boa-val és Dirt Jumper III-assal nyomja (általában a városban és este).
#1766
Írta 2004. szeptember 16. - 22:55

#1767
Írta 2004. szeptember 16. - 22:53

még csak banizni sem lehet rendesen...
köszi thez majd beszámolok az esés-kelésrõl ;D
a bunny tudásomról emg annyt hogy úgyérzem :

míg egy alacsonyabb padkánál (érzésem szerint) simán ugrok akkorát jobb napjaimon, ami elég lenne a magasabbhoz is...
dehát....
ez vagyok én

dig: veggyéé monsssztert má' meg ahoz valami kicsi vázat (14" Boa? ;D) és akkor má majdnem manual lesz alaphelyzetben 8)
#1768
Írta 2004. szeptember 16. - 22:46

#1769
Írta 2004. szeptember 16. - 22:43

Csókolom.
Én csak azt szeretném kérdezni hogy lehet e monszterrel manuálozni vagy vegyek inkább drop-off konp telót? ;D
Én csak azt szeretném kérdezni hogy lehet e monszterrel manuálozni vagy vegyek inkább drop-off konp telót? ;D
#1770
Írta 2004. szeptember 16. - 22:10

a nyereg simán jó ha max a kormány magasságáig vankihúzva, elég az.
tekerésböl emeled ki, nem bicepszbõl, az elég szép mutatvány lenne egy nem erre termett váztól
pl az én 16-os px-emet nem lehet igy kézböl gurulva kiemelni, de pl egy planetx-et igen.
szal gurulsz, tekersz, egy pont beletekerésnél eleje fel, holtpont elött fékhez hozzányul, picit huz, csak h ne essél hátra. ha le akarna esni, akkor meg kicsit beleteker, fékkel továbbra is kontrollálva.
mondom én aki csak manualozni tud
. egykeró nem igazán müködik ezzel a géppel.(nem ügyességi, hanem fizikai okok: szar áttétel :-\
)
nyújtott lábbal max állni kell a binyiglin
az maradjon meg a kedves cc-s kollegáknak, legyen az õ kiváltságuk, nyújtott lábas ülésnél, még csak banizni sem lehet rendesen... ugy rutinból, hirtelen ötlettöl vezérelve. szal nyereg kb kormány magasságig, vagy lejjebb kihuz, egykeró tosz 
tekerésböl emeled ki, nem bicepszbõl, az elég szép mutatvány lenne egy nem erre termett váztól

pl az én 16-os px-emet nem lehet igy kézböl gurulva kiemelni, de pl egy planetx-et igen.
szal gurulsz, tekersz, egy pont beletekerésnél eleje fel, holtpont elött fékhez hozzányul, picit huz, csak h ne essél hátra. ha le akarna esni, akkor meg kicsit beleteker, fékkel továbbra is kontrollálva.
mondom én aki csak manualozni tud


nyújtott lábbal max állni kell a binyiglin


#1771
Írta 2004. szeptember 16. - 21:57

ülve ugyanaz, tekeréssel kiemeled az elejét.
de ülve sokkal egyszerübb az egész, mert egy testet képzel a kerékpárral így az oldalirányu korrigációba kevesebb energiát kell belefektetni, és nem jár összevissza a gép.
Erre énis rájöttem... fejben...
de ülve nemtudom kiemelni
pontosabban, aztszokták mondani, hogy magasabb legyen a nyereg
namost van azapont, ahol nekem most van (igencsak alacsonyan)
és van azaz "ideális" (CC) helyzet amikor majdhogynem nyújtott lábbal teker az ember (ülve)
szal ez a két végpont...
szóval nyerget tekintve kb mi az ideális?
#1772
Írta 2004. szeptember 16. - 14:44

hameg hátra akarnál esni, húzd be a hátsó féket (ha jól adagolod, akkor épp csak a hátraesést kerülöd el, és nem csapódik le az eleje..)
#1773
Írta 2004. szeptember 16. - 06:33

aki mer az nyer.
próbáld meg megtartani a holtponton a gépet, vagy pedig ha ezt nem akarod, attol kicsit lejjebb, de a tekeréssel kompenzáld ezt a "szögeltérést".
ülve ugyanaz, tekeréssel kiemeled az elejét.
de ülve sokkal egyszerübb az egész, mert egy testet képzel a kerékpárral így az oldalirányu korrigációba kevesebb energiát kell belefektetni, és nem jár összevissza a gép.
próbáld meg megtartani a holtponton a gépet, vagy pedig ha ezt nem akarod, attol kicsit lejjebb, de a tekeréssel kompenzáld ezt a "szögeltérést".
ülve ugyanaz, tekeréssel kiemeled az elejét.
de ülve sokkal egyszerübb az egész, mert egy testet képzel a kerékpárral így az oldalirányu korrigációba kevesebb energiát kell belefektetni, és nem jár összevissza a gép.
#1774
Írta 2004. szeptember 16. - 04:51

én az egykerekezésre kérdeznék rá...
szal "kiemelni" kitudom (izomból temposan rátekerve)
1-2 ütemet tekerve de utána nem merem tovább húzni mert ha ugyanolyan lendülettel folytatom atekerést tutte hátast vágok...
hol a hiba ???
jah és álva...
mer ülve épphogy megmozdul...
fokozatot tekintve elöl középtányér, hátul szintén középnagy... (pontos fogszámot most nemtudok ;D
szal "kiemelni" kitudom (izomból temposan rátekerve)
1-2 ütemet tekerve de utána nem merem tovább húzni mert ha ugyanolyan lendülettel folytatom atekerést tutte hátast vágok...
hol a hiba ???
jah és álva...
mer ülve épphogy megmozdul...
fokozatot tekintve elöl középtányér, hátul szintén középnagy... (pontos fogszámot most nemtudok ;D
#1775
Írta 2004. szeptember 11. - 22:25

szólj már neki h vegye fel videjora aztán küldje fel netre!tuti sikere lenne!
#1776
Írta 2004. szeptember 11. - 17:09

#1777
Írta 2004. szeptember 11. - 16:13

Nálunk (Miskolcon) van egy olyan streetes arc aki megtudja, hogy megy a bicajjal a fal mellet majd felugrik a pedálról szalad egy 2-3 m-t a falon majd visszaugrik a pedálra. Közben végig fogj
a a kormányt és halad elõre. Nagyon királyul néz ki, mint 8)Neo8) a Mátrixban. Azt szeretném meg kérdezni, hogy ennek a trükknek van valami neve (létezik-e) v. csak õ találta ki? Mindig elfelejtem megkérdezni tõle.
a a kormányt és halad elõre. Nagyon királyul néz ki, mint 8)Neo8) a Mátrixban. Azt szeretném meg kérdezni, hogy ennek a trükknek van valami neve (létezik-e) v. csak õ találta ki? Mindig elfelejtem megkérdezni tõle.
#1778
Írta 2004. szeptember 11. - 16:09

Nos, bocsánat hogy csak most írok, de ritkán vagyok gépközelben (fõleg most a suli miatt).
Szerintem úgy a legkönyebb megtanulni Bunny Hop-zni ha keresel valami alacsonyabb padkát (valahol régen azt olvastam hogy rohadt magas és éles padkára kell rátrekereni ezerrel és úgy megtanulni ugrani. Azt is mondták, hogy legalább 5-ször ki fog a kereked durrani felütéses defekttel, de meg fogod tanulni. Na, szerintem ez egy nagy hülyeség. Sem neked, sem a gépednek nem tesz jót!) Fontos, hogy a padka elõtt és után is beton legyen. Na nem azért hogyha esel akkor csontig kopjon a térded 8)hanem azért mert füvön eleinte nehezebb ugrani. Elösször is kb. a gyalogtempó kétszeresével kell ráhajtani a padkára. Kb. amikor az elsõkerék olyan 10-20 cm-re van a padkától kirántod az elejét(hátrahelyezed a súlypontod és erõsen magadfelé rántod a kormányt) majd hirtelen felhúzod a hátulját is (elõredölsz és csinálsz egy olyan mozgást mintha helyben fejre akarnál esni, nyugi úgysem tudsz
). És már fent is vagy. Egyébként nahgyon igaz az hogy RÁ KELL ÉREZNI. (ezt több-kevesebb gyakorlással eléred majd úgyis). De az is jó lenne ha leírnád pontosan melyik része nem megy mert azt hiszem tudok seggíteni.
Szerintem úgy a legkönyebb megtanulni Bunny Hop-zni ha keresel valami alacsonyabb padkát (valahol régen azt olvastam hogy rohadt magas és éles padkára kell rátrekereni ezerrel és úgy megtanulni ugrani. Azt is mondták, hogy legalább 5-ször ki fog a kereked durrani felütéses defekttel, de meg fogod tanulni. Na, szerintem ez egy nagy hülyeség. Sem neked, sem a gépednek nem tesz jót!) Fontos, hogy a padka elõtt és után is beton legyen. Na nem azért hogyha esel akkor csontig kopjon a térded 8)hanem azért mert füvön eleinte nehezebb ugrani. Elösször is kb. a gyalogtempó kétszeresével kell ráhajtani a padkára. Kb. amikor az elsõkerék olyan 10-20 cm-re van a padkától kirántod az elejét(hátrahelyezed a súlypontod és erõsen magadfelé rántod a kormányt) majd hirtelen felhúzod a hátulját is (elõredölsz és csinálsz egy olyan mozgást mintha helyben fejre akarnál esni, nyugi úgysem tudsz

#1779
Írta 2004. szeptember 08. - 12:57

köszönjük az infót, bár szerintem senki nem kérdezte...
(vagy lemaradtam valamirõl??)

#1780
Írta 2004. szeptember 07. - 18:59

edem is hévvel jár fogasozni.. bár nem tom melyikkel ;D
Te szerelmes vagy belém,hogy mindent tudsz Rólam?vagy csak egyszerû rajongó vagy? ;D
A békási hévvel szoktam járni,de visszafele tekerek
