Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Trükkök és figurák elsajátítása
Indította
blademaster
, 2004. augusztus 23. 22:25
#141
Írta 2008. május 18. - 14:50

Nekem alig van idõm bringázni meg társaság sincs, úgyhogy én a trükköket hanyagolom, street bringám meg nincs
nektek vizsgaidõben hogy van idõ bringázni??
nektek vizsgaidõben hogy van idõ bringázni??
Taposd a pedált és hallgass metált
eladó cuccok
eladó cuccok
#142
Írta 2008. május 18. - 14:34

én az ilyen forgásos trükköket csak kicsi bicóval tudom (24"). Olyanom meg nincs, csak néha kölcsönbe.. de nem is nagyon erõltetem õket.
Ma próbáltam továbbfejleszteni a kp-t.. Hát a kp to manaul nem olyan ördöngõs, viszont a kiállás kp nekem lehetetlennek tûnik :wtf: .. most azt próbálgattam hogy kiállásnál nem karból tartani a bringát hanem pedállal a holtpont elõtt tartani.
Az a baj hogy nem nagyon van olyan trükk amit szívesen gyakorolnék.. Persze a repertoár az nagy, de semmi kedvem nofoot cancan manuált,'180 to 360 kp to fufanu tailtap 180 to 360 fakie'-t, meg hasonlókkal küszködni. Egyenlõre marad a barspin és a manuál tökéletesítése és ötvözése.. Legszívesebben dirt-ölnék igazi nagy ugratókon, ha tudnám hogy mindig a beérkezõre érkezek és nem 2 méterrel utána vagy elõtte
Ma próbáltam továbbfejleszteni a kp-t.. Hát a kp to manaul nem olyan ördöngõs, viszont a kiállás kp nekem lehetetlennek tûnik :wtf: .. most azt próbálgattam hogy kiállásnál nem karból tartani a bringát hanem pedállal a holtpont elõtt tartani.
Az a baj hogy nem nagyon van olyan trükk amit szívesen gyakorolnék.. Persze a repertoár az nagy, de semmi kedvem nofoot cancan manuált,'180 to 360 kp to fufanu tailtap 180 to 360 fakie'-t, meg hasonlókkal küszködni. Egyenlõre marad a barspin és a manuál tökéletesítése és ötvözése.. Legszívesebben dirt-ölnék igazi nagy ugratókon, ha tudnám hogy mindig a beérkezõre érkezek és nem 2 méterrel utána vagy elõtte


#143
Írta 2008. május 18. - 13:31

Nem, sajnos nemtok mindent:)
Kp-t énis elég hamar megtanultam, cask bunnyból még mindig nem álltam neki gyakorolni pedig illene már mer síkon már jól meg..
Amiket most gyakorolgatok: manual to 180, bunny 360 (tiretapbõl már lazán:) ), aztán még vmi aminek nemtom a nevét, ilyen enyhe lejtõn 180, hátsóra kiállás, aztán egybõl mégegy 180 és ebbõl fakie, ennek mi a neve tudja vki?
szóval forgás mindenen mindenhol, és street ezerrel, mivel az egyetlen dörtünket elturták, és én újat már a büdös életbe nem fogok ásni az biztos..
Kp-t énis elég hamar megtanultam, cask bunnyból még mindig nem álltam neki gyakorolni pedig illene már mer síkon már jól meg..
Amiket most gyakorolgatok: manual to 180, bunny 360 (tiretapbõl már lazán:) ), aztán még vmi aminek nemtom a nevét, ilyen enyhe lejtõn 180, hátsóra kiállás, aztán egybõl mégegy 180 és ebbõl fakie, ennek mi a neve tudja vki?

szóval forgás mindenen mindenhol, és street ezerrel, mivel az egyetlen dörtünket elturták, és én újat már a büdös életbe nem fogok ásni az biztos..
#144
Írta 2008. május 18. - 12:38

hát sokkal nehezebb volt a bunny-t vagy a manuált megtanulnom mint a kormánypörit. Ha már nagyon rutinosan megy akkor elkezdem a kormánypöri-manuál-kormánypörit. meg a kiállás-kormánypörit. csak ne lenne vizsgaidõszak :rocketmanááá
Sajnos/szerencsére már én is elkezdtem magam félteni, ezért kicsit visszafogottabban csinálom a dolgokat.. bár sose foltam 'para free'.
Sajnos/szerencsére már én is elkezdtem magam félteni, ezért kicsit visszafogottabban csinálom a dolgokat.. bár sose foltam 'para free'.
#145
Írta 2008. május 18. - 12:22

nem mindent, a lényeget 
tudom hogy nem szabad ilyeneket csinálni, különben megsérülhetek :-)
mellesleg kp alap
azzal a mai napig könnyedén megbirkózok

tudom hogy nem szabad ilyeneket csinálni, különben megsérülhetek :-)
mellesleg kp alap

azzal a mai napig könnyedén megbirkózok

#146
Írta 2008. május 18. - 11:08

Nagyon halott topik..
Facs, Viktorider, Oposszum, Daci, Thez, Barna, ?? Már mindenki tud mindent?

Facs, Viktorider, Oposszum, Daci, Thez, Barna, ?? Már mindenki tud mindent?

#147
Írta 2008. május 17. - 23:17

A kormánypörihez én még annyit tennék hozzá, hogy ha úgy pörgetitek a kormányt, hogy közben a pörgetõ kezedel naggyábol végig pörgeted a kormányt és nem csak az elején megpörgeted akkor sokkal könnyebben jön ki a teljes fordulat és utána elkapni is könnyebb ami ugye fontos nagyobb tempónál, vagy ha manualban akarnánk folytatni.
Remélem érthetõ ahogy leírtam.
Jaja! Busdriver-nek hívják (legalábbis a 'Dave Mirra Freestyle BMX' játék szerint

#148
Írta 2008. május 17. - 22:50

A kormánypörihez én még annyit tennék hozzá, hogy ha úgy pörgetitek a kormányt, hogy közben a pörgetõ kezedel naggyábol végig pörgeted a kormányt és nem csak az elején megpörgeted akkor sokkal könnyebben jön ki a teljes fordulat és utána elkapni is könnyebb ami ugye fontos nagyobb tempónál, vagy ha manualban akarnánk folytatni.
Remélem érthetõ ahogy leírtam.
Remélem érthetõ ahogy leírtam.
The quick brown fox jumps over the lazy dog.
#149
Írta 2008. május 17. - 21:43

Tök jó! Holnap megprobálom ezzel a módszerrel én is. Eddig ugy csináltam, hogy nem emelgettem az elejét és csak 180fokban tudtam átforgatni a kormányt, mert sok a bovvden, de én is leszedem a bowdeneket.
üdv.:v
üdv.:v
#150
Írta 2008. május 17. - 21:28

Nah! Még friss az élmény :afro: ...Szóval megtanultam a barspin-t!
Arra gondoltam ma délelõtt, hogy lekéne kapni az elsõ féket és meg kéne már tanulni azt a kormánypörit. 2 óra tömény kockulás után le is mentem a pincébe egy imbusz készlettel, és sikeresen le is szedtem a féktestet és a fékkart. Feljöttem, átöltöztem és kimentem egy félig üres föld parkolóba (nem beton --> nem fáj annyira ha seggre esek). Szóval elõször próbálgattam úgy ki húzni az elejét, hogy közbe prögetem is a kormányt..ebbõl az sült ki, hogy mindig kirugtam magam alól a bringát ami pár méter gurulás után eldõlt... gondoltam hogy nem lesz ez így jó és megpróbáltam lépésrõl lépésre.. és ez volt a kulcs. Le is írom:
Kormánypöri:
-Elõször csak emelgessük ki a bringa orrát és érezzük hogy adott erejû kiemelésnél mennyi ideig van a bicó orra a levegõbe (kb 2 perc)
-Utána emelgessük úgy az elejét, hogy a combunkal az ülést szorítjuk. (kb 2 perc)
-Ha ez megvan, tapasztaljuk hogy a kiemeléshez egyáltalán nem kell rángatni a kormányt, elég csak úgy hátra 'huppanni' hogy a combunkal befogjuk az ülést. szóval ha ez már megy, akkor emeljük úgy ki, és a tetején engedjük el a kormányt (ilyenkor jó nem seggre esni, mert a súlypont hirtelen hátrébb kerül) és engedjük hogy a kerék visszahuppnanjon a földre. Ezt a mozdulatot sokat (!) kell gyakorolni hogy érezzük hogy mennyi idõnk van valójában a levegõben. (5 perc)
- Ha már érezzük, pörgessük meg a kormányt és hagyjuk lehuppanni a bicó elejét. Bárhogy is esik le a kormány, nem fog minket tökön szúrni mert annyira hátul vagyunk hogy nem fogunk hirtelen elõre huppanni.. jah és itt megemlíteném hogy az egész kormánypörisdit lassan kell gyakorolni. (2 perc)
- Ha már érezzük hogy mennyire kell kiemelni a bicó orrát és hogy mekkorát kell pördíteni a kormányon, kapjuk el a levegõbe a kormányt és tegyük le az elejét. Próbáljuk mindkét irányba! Mégegyszer elmondom hogy a lényeg a fokozatosság! Lépésrõl lépésre kell haladni (Sooooook perc mire az ember tökéletesíti).
Jó étvágyat!
Szóval nekem ezzel a metódussal 10 perc alatt összejött az elsõ barspin, pedig a 0-ról indultam. És ha már össze jött az elsõ utána már a második is egyszerû ! Utána még gyakoroltam 10 percet és már nagyon jól megy. Sok sikert!
(Remélem érthetõen fogalmaztam a leírásba
)
Arra gondoltam ma délelõtt, hogy lekéne kapni az elsõ féket és meg kéne már tanulni azt a kormánypörit. 2 óra tömény kockulás után le is mentem a pincébe egy imbusz készlettel, és sikeresen le is szedtem a féktestet és a fékkart. Feljöttem, átöltöztem és kimentem egy félig üres föld parkolóba (nem beton --> nem fáj annyira ha seggre esek). Szóval elõször próbálgattam úgy ki húzni az elejét, hogy közbe prögetem is a kormányt..ebbõl az sült ki, hogy mindig kirugtam magam alól a bringát ami pár méter gurulás után eldõlt... gondoltam hogy nem lesz ez így jó és megpróbáltam lépésrõl lépésre.. és ez volt a kulcs. Le is írom:
Kormánypöri:
-Elõször csak emelgessük ki a bringa orrát és érezzük hogy adott erejû kiemelésnél mennyi ideig van a bicó orra a levegõbe (kb 2 perc)
-Utána emelgessük úgy az elejét, hogy a combunkal az ülést szorítjuk. (kb 2 perc)
-Ha ez megvan, tapasztaljuk hogy a kiemeléshez egyáltalán nem kell rángatni a kormányt, elég csak úgy hátra 'huppanni' hogy a combunkal befogjuk az ülést. szóval ha ez már megy, akkor emeljük úgy ki, és a tetején engedjük el a kormányt (ilyenkor jó nem seggre esni, mert a súlypont hirtelen hátrébb kerül) és engedjük hogy a kerék visszahuppnanjon a földre. Ezt a mozdulatot sokat (!) kell gyakorolni hogy érezzük hogy mennyi idõnk van valójában a levegõben. (5 perc)
- Ha már érezzük, pörgessük meg a kormányt és hagyjuk lehuppanni a bicó elejét. Bárhogy is esik le a kormány, nem fog minket tökön szúrni mert annyira hátul vagyunk hogy nem fogunk hirtelen elõre huppanni.. jah és itt megemlíteném hogy az egész kormánypörisdit lassan kell gyakorolni. (2 perc)
- Ha már érezzük hogy mennyire kell kiemelni a bicó orrát és hogy mekkorát kell pördíteni a kormányon, kapjuk el a levegõbe a kormányt és tegyük le az elejét. Próbáljuk mindkét irányba! Mégegyszer elmondom hogy a lényeg a fokozatosság! Lépésrõl lépésre kell haladni (Sooooook perc mire az ember tökéletesíti).
Jó étvágyat!
Szóval nekem ezzel a metódussal 10 perc alatt összejött az elsõ barspin, pedig a 0-ról indultam. És ha már össze jött az elsõ utána már a második is egyszerû ! Utána még gyakoroltam 10 percet és már nagyon jól megy. Sok sikert!
(Remélem érthetõen fogalmaztam a leírásba

#151
Írta 2008. április 30. - 21:24

Triálbringa... Sztem olvasd el a cikket arról a magellanról a fõoldalon.
Úúú sikerült nyomnom egy tabletop transfert...csak a tabletopom még mindig inkább hip, mint table...

Amúgy eléggé halott a topik...
Úúú sikerült nyomnom egy tabletop transfert...csak a tabletopom még mindig inkább hip, mint table...


Amúgy eléggé halott a topik...
#152
Írta 2008. április 27. - 11:09

Én eddig bmx el toltam és most szeretnék valami újba belekezdeni névszerint a triál ba és nemtudom hogy mit kell egy triál montin megfigyelni. Tudtok segiteni nekem hogy mire figyeljek majd amikor megveszem?
#153
Írta 2008. április 26. - 22:02

#154
Írta 2008. március 24. - 23:57

Egyszer ha odavágja valahova a fejét talán le fogja cserélni a baseball satyiját XD (de azok a lépcsõs trükkök elég jók voltak
)
Nem azt mondtam h nem nyomja jól. Csak az ilyenekért szokott szirénázva jönni a mentõ a skateparkba...
Múltkor egy koris srác (szintén satyis) ugrott egy 720-at, de gondolom nem halántékra akart érkezni...
Azért túlélte...
#155
Írta 2008. március 24. - 23:43

#156
Írta 2008. március 24. - 23:36

Egyszer ha odavágja valahova a fejét talán le fogja cserélni a baseball satyiját XD (de azok a lépcsõs trükkök elég jók voltak
)

RIDE OR DIE! :scared:
#157
Írta 2008. március 24. - 23:20

#158
Írta 2008. március 24. - 22:31

Aham...nekem nem kéne mondjuk. Nem tudnám megszokni.
Nekem a stílusa sem jön be... nem bírom az ilyen bézbólsatyis lazagyerekeket...
Nekem a stílusa sem jön be... nem bírom az ilyen bézbólsatyis lazagyerekeket...
#159
Írta 2008. március 24. - 22:29

#160
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2008. március 24. - 22:28

A varázsszó: freecoaster...BMX-es rendszer és nem a legolcsóbb, a normálisabbak 40 körül mozognak...
http://www.velvartbm...1-KHE-geisa.jpg
Amúgy a srác stílusa eléggé nyú-szkúlos béjemixes, de nagyon bejövõs
http://www.velvartbm...1-KHE-geisa.jpg
Amúgy a srác stílusa eléggé nyú-szkúlos béjemixes, de nagyon bejövõs
