Jelentkezz be Regisztrálj
Trükkök és figurák elsajátítása
#101
Írta 2008. június 09. - 20:07
#102
Írta 2008. június 09. - 19:43
igaz amit nekem mondtak hoyg dhban a farolós lábletevõs kanyartechnika nem jó?
állítólag azzal csomóst veszít az ember, csak bringásfilmekben azért kanyarodnak így mert látványos
kb igen. A filmekbe (pl.: Disorder széria) azért csinálják mert látványon, hogy megy a forma a és huss mint a füstbomba () beterit mindent a por meg 6 lapát föld elrepül. Persze azért ezt is nehéz megtanulni h jól nézzen ki mert ha csak simán belefarolsz az nem látványos.
De ha gyors szeretnél lenni akkor szerintem kanyar elõtt nagy elsõfék és kis láblevétel,ha nagy a kanyar ez segit ha esetleg kicsúsznál. Kissebb kanyarba nemmuszály levenni a lábat csak minnél szûkebbre venni.
Farolni esetleg a nagyon szûk kanyarokba h iránybaálljon a bicó. Még esetleg az is lehet hogyha balos a kanyar akkor közvetlenül elõtte egy kis balra farolás aztán lendületbõl ki jobbra ameddig irányba nem áll.
Bocs h hosszú voltam:D
#103
Írta 2008. június 09. - 19:16
#104
Írta 2008. június 09. - 17:59
#105
Írta 2008. június 09. - 17:47
A kérdésem az hogy nekem elég hosszu a vázam. Azzal is meg lehet csinálni? Mert hoyg az apró BMX-xel megcsinálják az okés, de a nagyobb vázakkal is lehetséges?
#106
Írta 2008. június 09. - 14:15
#107
Írta 2008. június 09. - 06:50
Azonban segitsetek nekem az eredeti kérdésben is, mert igy nem lesz mibõl elesnem...
#108
Írta 2008. június 08. - 18:32
Hali!! Egy kis of. Healer nagyon jól nyomod a judót, lesz hasznod belõle a bringázásban is, az eséseknél. A gyerekeim is judóznak, nagyon jó sport, én taekwon-do ztam. Csak enyit akartam. M
Én aikido-zok és annak is barominagy haszna van
amúgy gyakoroltam nagysebességnél a barspint. --> leheréltem a hátsókereket
inkább a vizsgákra koncentrálok..
#109
Írta 2008. június 08. - 17:21
Az a tabletop jól néz ki a hátsó kerekeden vikto.
Jó lesz nekem is!
Azért elég drága darab,nem?
eladó cuccok
#110
Írta 2008. június 08. - 16:27
#111
Írta 2008. június 08. - 13:09
#112
Írta 2008. június 06. - 17:42
Még Oposszum javasolta, érdemes megfogadni.
síkon--> síkon csukott szemmel:)->padkáról-->katlanból v pici eldobóról-->bunnyból->dörtön. aszem igy volt, és jó is, bár én most abbahagytam a kp gyakorlást, bunny crankflipre gyúrok most:)
Jó gumi meg, jaja Holyroller bár sztem atomnehéz..Kenda K-rad bár ez se könnyû, szal Schwalbe Table Top sztem a legjobb.
#113
Írta 2008. június 06. - 17:23
#114
Írta 2008. június 06. - 14:21
Hogy érdemes elkezdeni gyakorolni azt a Bunnyt (nem is tudom hogy az-e), amikro nem felrántod a bringát, hanem egykerekezésbõl "billented" elõre a bringát ugy hogy felmenjen a hátsója.
Nem akarok nagyot ugrani, csak a városban való folyamatos haladáshoz kéne...
#115
Írta 2008. június 06. - 14:06
Ja amúgy tudtok vmi olcsóbb gumit ami azé nem annyira frírájdosan bütykös, de nem is az a tipikusan park gumi?
3 helyen egyszerûen szétszakadt a hátsógumim (conti diesel),és kéne vmi rendes .
#116
Írta 2008. június 05. - 20:21
Igen arra értettem a holtpontot.
Én elõször katlanból kiugrásnál próbálnám meg 'élesben' a barspin-t.
#117
Írta 2008. június 05. - 20:06
#118
Írta 2008. június 02. - 22:38
De ha jól értelmezem akkor ez csak egy sima kp nem bunny kp. Jól mondom? Mert én most bunny kp-val gyötröm magam de ott pl a holt ponton nagyon parás elforgatni a kormányt.
ha bunny közbe csinálod akkor nem a holtponton kell elforgatni a kormányt, hanem akkor amikor bunny közben a legmagasabban vagy. (vagy így értetted a holtpontot?)
#119
Írta 2008. június 02. - 20:37
De ha jól értelmezem akkor ez csak egy sima kp nem bunny kp. Jól mondom? Mert én most bunny kp-val gyötröm magam de ott pl a holt ponton nagyon parás elforgatni a kormányt.Nah! Még friss az élmény :afro: ...Szóval megtanultam a barspin-t!
Arra gondoltam ma délelõtt, hogy lekéne kapni az elsõ féket és meg kéne már tanulni azt a kormánypörit. 2 óra tömény kockulás után le is mentem a pincébe egy imbusz készlettel, és sikeresen le is szedtem a féktestet és a fékkart. Feljöttem, átöltöztem és kimentem egy félig üres föld parkolóba (nem beton --> nem fáj annyira ha seggre esek). Szóval elõször próbálgattam úgy ki húzni az elejét, hogy közbe prögetem is a kormányt..ebbõl az sült ki, hogy mindig kirugtam magam alól a bringát ami pár méter gurulás után eldõlt... gondoltam hogy nem lesz ez így jó és megpróbáltam lépésrõl lépésre.. és ez volt a kulcs. Le is írom:
Kormánypöri:
-Elõször csak emelgessük ki a bringa orrát és érezzük hogy adott erejû kiemelésnél mennyi ideig van a bicó orra a levegõbe (kb 2 perc)
-Utána emelgessük úgy az elejét, hogy a combunkal az ülést szorítjuk. (kb 2 perc)
-Ha ez megvan, tapasztaljuk hogy a kiemeléshez egyáltalán nem kell rángatni a kormányt, elég csak úgy hátra 'huppanni' hogy a combunkal befogjuk az ülést. szóval ha ez már megy, akkor emeljük úgy ki, és a tetején engedjük el a kormányt (ilyenkor jó nem seggre esni, mert a súlypont hirtelen hátrébb kerül) és engedjük hogy a kerék visszahuppnanjon a földre. Ezt a mozdulatot sokat (!) kell gyakorolni hogy érezzük hogy mennyi idõnk van valójában a levegõben. (5 perc)
- Ha már érezzük, pörgessük meg a kormányt és hagyjuk lehuppanni a bicó elejét. Bárhogy is esik le a kormány, nem fog minket tökön szúrni mert annyira hátul vagyunk hogy nem fogunk hirtelen elõre huppanni.. jah és itt megemlíteném hogy az egész kormánypörisdit lassan kell gyakorolni. (2 perc)
- Ha már érezzük hogy mennyire kell kiemelni a bicó orrát és hogy mekkorát kell pördíteni a kormányon, kapjuk el a levegõbe a kormányt és tegyük le az elejét. Próbáljuk mindkét irányba! Mégegyszer elmondom hogy a lényeg a fokozatosság! Lépésrõl lépésre kell haladni (Sooooook perc mire az ember tökéletesíti).
Jó étvágyat!
Szóval nekem ezzel a metódussal 10 perc alatt összejött az elsõ barspin, pedig a 0-ról indultam. És ha már össze jött az elsõ utána már a második is egyszerû ! Utána még gyakoroltam 10 percet és már nagyon jól megy. Sok sikert!
(Remélem érthetõen fogalmaztam a leírásba )
#120
Írta 2008. május 30. - 16:52
igaz amit nekem mondtak hoyg dhban a farolós lábletevõs kanyartechnika nem jó?
állítólag azzal csomóst veszít az ember, csak bringásfilmekben azért kanyarodnak így mert látványos
fékezel egy nagyot, leveszed a lábad, mikor kijössz a kanyarból, elkezded keresni a pedált, majd próbálsz felgyorsulni...
látványos, de nem épp gyors megoldás.