Draga ilyen felszereltseggel... Inkabb superx 105. En hasonlo okokbol mondtam le a karbonrol - a lenti bringa karbon vazzal alu helyett vagy 3e eur korul lenne.
Szép a Giant bringád. Ezzel a konfiggal jött vagy épített? (szerk.: 2875USD árat látok USA oldalon erre a gépre picit eltérő konfiggal)
A Superx 105 2880€. Az sem olcsó. Egy alu Rose 105 is van 1900€ vagy Ultegra-val 2200€. Canyon Inflite Ultegra alu 1800€.
Én is alut vennék ha lenne nekem való. Általában a nagy méretek hamar elfogynak mindenhol. Emiatt nekem a kifutó leárazottak nem játszanak, mert azok általában 56 körüli méretek. Szopás. A másik dolog, hogy ritka mint a fehér holló a 11-32 áttétel. A 36-os kicsit cserélném 34-re kapásból+11-32 sor. Ezek miatt hátsó váltó csere GS-re. Fékek nem hidrósak az olcsóbb gépeknél. Csere azok is.
Igazából itt CX-ből Gravel Grinder faragás megy nálam, mert az ejtett felsőcsövet nem tudom befogni a térdeim közé stabilizáláshoz. Egyszer volt ilyen vázam országútiban, de soha többet nem kell.
Az 105 5800 lánctányér kompatibilis a 6800-as Ultegra tányérral? Mindkettő 100mm BCD. Amennyiben igen, inkább a compact 105-re tennék egy 46-os tányért.
Még nem vagyok meggyőzve, hogy nekem 56-57cm hosszú váz kell. Az 56-os Superx nem győzött meg az expo-n próbálva. Nem fogok versenyezni. Országúti helyett lenne+földút. Majd holnap lövök magamról képet a jelenlegi 59 hosszú Cannondale-en. Aztán lehet osztani a fejem:)
A másik dolog, hogy berágta az agyamba magát a tárcsafék+átütős tengelyr ögzítés kombó. Nem tudom miért mert expo-n mentem qr rögzítéses tárcsás cx gépekkel és nem szállt ki belőlük a kerék fékezéskor vagy állítódott el:) Csak a tudat (+alá is lehet támasztani érvekkel), hogy mi van ha kiadok egy kalap pénzt és elkezd nekem tökéletlenkedni. Kevés eset van a neten ebben a témában, de lehet balszerencsém.
A lényeg az, hogy még mindig nem tudom mi legyen:(
Edited by eddie1978, 2016. March 26. - 23:31.