Nem véletlenül kérdeztem rá a dologra, õszintén szólva én is kérdésesnek érzem a garit!
Igen, én is tudhattam volna, de egészen eddig eszembe nem jutott, hogy egyáltalán ilyen megtörténhet...
És nem, nem csak a fényezés kopott le, amint írtam is, 0,5-1mm mély vájatot dörzsölt a vázba a kábel...
És mivel sem a boltban nem szóltak, hogy ilyen megtörténhet, sem a gari leírásában nem találtam erre utaló sorokat és hozzá még láma is vagyok, így kicsit felemásnak érzem a szitut. És igen, talán még az is beleférne, hogy mondjuk gariban kicserélnék a vázat. Persze ha le vagyok tojva, akkor sincs semmi, így jártam, csak ez így egy kicsit sok tanulópénznek. (attól tartok nem keveset esett így a polaris ára)
Nem tudom a Magellan kerók használatijában mi van, de azt tudom, hogy a Meridánál megemlítik a karbantartást, mint olyat. És valljuk be, ha az ember kicsit is szereti a bringáját, akkor havonta 1x lecsutakolja, átfutja a láncot, vázat, stb., (szóval karbantartja) akkor észreveszi ezeket a problémákat (én pl. fejbõl tudom, hogy hol vannak a karcok a kerómon:)). Szerintem ezek a Magellanos srácok vannak olyan jó fejek, hogy kitalálnak valami megoldást, ha megfelelõ hangnemet ütsz meg velük;)