hallottad már azt a kifejezést hogy HASZNÁLATBÓL ADÓDÓ KOPÁS?
ha nem akkor vedd fel a szótáradba...
továbbra is azt mondom h ezért Bárminemû garanciális dolgot kérni abszurd!!
Ha a bringa gyári és gyári bovdenezéssel volt végig használva akkor ez szimpla tervezési hiba, hogy szétxxxodik a váz felületkezelése (érdekes módon egy autónál ilyenkor perelnek, furcsa nem).
És atom ciki, hogy egy gyártó nem tud egy ilyen problémára gyári megoldást javasolni és igen, a láncvillavédõ hiánya is vér ciki. Ha nagy gyártóról van szó még inkább, mert a probléma "köztudott", a megoldása pedig kb. 20 ft.
Szerintem fordulj nyugodtan a fogyasztó védelemhez ha a Magellánék nem akarnak meghallgatni. Itt mindenki osztja az észt (én is), de majd a szakhatóság a fogyasztóvédelmi törvény alapján megmondja, hogy akkor most kinek a hibája ez a dolog (mert ugye ez egy hiba, nem esésbõl származik és nem is kopó alkatrész).
Ha nem súlyos a dolog akkor hagyd a fenébe, mert idõ meg fáradság, de ha tényleg zavar vagy sérült a váz anyaga is, akkor ne hagyd magad, mert fizettél érte, gondolom nem is keveset.