
Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#1041
Posted 2009. March 18. - 23:51


#1042
Posted 2009. March 18. - 21:43

Nem tudod véletlenül megmondani a 2007-es 17" Crux váz geometriai adatait? Sok helyen keresetem már de nem találtam.
Egyébként ez teljesen gyári kerékpár és pozitívan csalódtam benne
Konkrét adatom nincs, mert nem vagyok bennfentes, csak a katalógusadatokból okoskodom, meg a sajátomat tudom méregetni, ami viszont 2006-os, de tudomásom szerint nem sokban tér el a 2007 a 2008-tól (úm. semmiben) Ha esetleg nem találod meg a tavalyi katalógust (a 2007-ben nincs geo adat), akkor átküldöm mailben. (felsõcsõ hossz:17"- 561mm)
Igen valóban nagyon jól összeválogatott az a gép. :cool2:
#1043
Posted 2009. March 18. - 19:53

mand: Örülök, ha tudtam segíteni
Valóban „érdekes” színösszeállítás ez a Pyxis (a Crux még talán szódával…) Ha valaki ilyennel megy a Top Maratonon, nehezen tagadja le, hogy nem a fõszponzor tette alá a vasat.
A geo sokat nem változott tavaly óta (ahogy nézem a képeket és a táblázatot), talán a legradikálisabb a felsõcsõ mérete, ami minden méretnél kb20mm-rel hosszabb lett 2008 19”-596mm, 2009 19”-617mm!. Szóval visszatérnek a hosszú felsõcsõhöz.
Nem tudod véletlenül megmondani a 2007-es 17" Crux váz geometriai adatait? Sok helyen keresetem már de nem találtam.
Egyébként ez teljesen gyári kerékpár és pozitívan csalódtam benne

#1044
Posted 2009. March 18. - 19:40

azok már vagy 2 éve csak szinben különböznekszerintem a legdurvább az egészben,hogy a pyxis és a crux egy és ugyanaz a váz 2009ben.
de azzal semmi gond nincs, "nagy márkák" is kb 3 féle vázra épitenek 30-40 modellt.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1045
Posted 2009. March 18. - 17:54


Valóban „érdekes” színösszeállítás ez a Pyxis (a Crux még talán szódával…) Ha valaki ilyennel megy a Top Maratonon, nehezen tagadja le, hogy nem a fõszponzor tette alá a vasat.

A geo sokat nem változott tavaly óta (ahogy nézem a képeket és a táblázatot), talán a legradikálisabb a felsõcsõ mérete, ami minden méretnél kb20mm-rel hosszabb lett 2008 19”-596mm, 2009 19”-617mm!. Szóval visszatérnek a hosszú felsõcsõhöz.
#1046
Posted 2009. March 18. - 16:32

#1047
Posted 2009. March 18. - 12:03

#1048
Posted 2009. March 18. - 11:37

#1049
Posted 2009. March 17. - 20:48

MIvel a gyártók (nem csak a magellán, hanem mind) ezt figyelmen kívül hagyja, mindig az inkompatibilis váltókat rakják fel (középkategóriától lefele) pedig ezt a shimano tiltja...
No ezért ér bele, vagy ezért nem vált, köztes megoldású elsõ váltókarokat (ahol a három fokozat között volt még 2 fél "fokozat" hogy ne érjen bele a lánc, és fel is váltson) kb 94-ben megszüntették, illetve pár éve újra van, de csak felsõkategóriában...
Ride everywhere.
.
#1050
Posted 2009. March 17. - 17:59

Heló evribadi!
Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...
Ha nem vagy profi bringaépítõ akkor szerintem jobban teszed hogyha fogod magad meg a monoblokot és a hajtómûvet, és elmész vele egy profi bringaboltba, ahol értenek hozzá. És ott megmondják neked hogy mi a nemjó, de a vázzal biztos nincsen semmi baj, mivel én is raktam már össze ilyen vázat. Esetleg a váltógond abból is adóthat hogy alulhúzós váltót felülhúzósra szereltél fel.
Ha csak tanácsot kérsz a boltokban azért nem számolnak fel pénzt, max kiröhögnek, de az meg kit érdekel...
#1051
Posted 2009. March 17. - 17:52

Nem tudom, hogy garis-e még a gép (1év az alkatrészekre), de ha az is, nem vagyok biztos benne, hogy cserélik a garanciális keretek között (bár ezt majd az fórumon jelenlévõ kereskedõk megmondják) Szóval nézesd meg egy szakemberrel!
#1052
Posted 2009. March 17. - 17:40

Szerintem ebben az esetben valami összeszerelési hiba lehet, én ilyen tervezési hibáról nem hallottam.
A váltó beállítás sem hiszem, hogy gyári hiba, ha magadtól nem megy, akkor vidd el egy bringaboltba, és belövik neked.
#1053
Posted 2009. March 17. - 16:08

Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...
#1054
Posted 2009. March 17. - 15:43

A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg
Persze szubjektív, pl. a neonzöld nekem bejött

A rózsaszínnel nem lenne gondom, csak szerintem ezt egy alsóbb kategóriás modelnél kellett volna elsütni, nem egy hobby versenygépnél.
A linkelt Speci nálam átlépi a perverzió határait, de természetesen ha ingyen adják "égetem" magam néhány versenyen vele

Ja és szerintem ez egy volt a színpalettáról és nem az egyetlen kapható változat!
#1055
Posted 2009. March 17. - 14:56

Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?
A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg
#1056
Posted 2009. March 17. - 10:49

vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.
Nekem mondjuk túlmatricázottak a gépek, de az tény, hogy a bringaboltokban elég szép választékkal szerepelnek, és elég elfogadható árakon.
Mondjatok olyan márkát, aminek itthon komoly marketingje van? A két ismert újságon és ezeken a honlapokon kívül hol láttatok bringa reklámokat?
Pl. Trek, Speci, Merida bringák is azért ismertebbek, mert világversenyeken futnak, és a kinti hírek becsorognak az itthoni köztudatba, õk sem hírdetnek a magyar TV-ben.
#1057
Posted 2009. March 17. - 10:41

vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.Kellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1058
Posted 2009. March 17. - 10:39

Nem azért, mert én is pályáztam a matrica versenyen, de ez borzalmasan néz ki.
A pyxis vázakat általában amatõr maratonisták veszik, akik legnagyobb része pasi. Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?
Az rendben van, hogy az Egyszeregyes csapat rózsaszínbe öltözik hisz õk deviánsak

Az pedig, hogy az egyetlen versenyzõjüknek megengedik, hogy ilyen amatõr hibáról írhasson, megint marketing bukás. (a helyesírásról már ne is beszéljünk)
#1059
Posted 2009. March 17. - 10:33

+ Dirt- Magellan PolarX STD V
119 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX STD Disc
144 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Comp
185 000 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Elite
285 000 Ft + MTB- Hydra
67 900 Ft + MTB- Hydra Lady
71 900 Ft + MTB- Draco
79 900 Ft + MTB- Crater
94 900 Ft + MTB- Crater Sram
94 900 Ft + MTB- Crater Lady
94 900 Ft + MTB- Polaris Sram
129 900 Ft + MTB- Polaris
134 900 Ft + MTB- Polaris Lady
149 900 Ft + MTB- Crux Sram
199 000 Ft + MTB- Magellan Serpens AM disc
219 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Sram Disc
269 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Disc
279 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Pro
379 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Elite
649 900 Ft
ezt a listát a bigbike honlapján találtam... az árak egy sorral el vannak csúszva
#1060
Posted 2009. March 17. - 00:11
