Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Magellan

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5106 hozzászólás a témában

#1041
DomT

DomT

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás
Jaja! ezt már én is megfigyeltem, sõt a tavalyiakkal és az azelõttiekkel is nagyon egybe vág, csak annyi a különbség hogy a HCSG-t ezekrõl lehagyták, vagy legalábbis én nem látom.:wtf: Ezek inkább a katonaságnak készülhettek mert annyira átlagosan, feltûnésmentesen rosszul néznek ki hogy akár be lehetne velük bringázni a pentagonba... Nem azt mondom hogy feltûnõek legyenek, de legalább az ember nézze már meg hogy hú de jó vagy valami.
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...

#1042
carbon-dani

carbon-dani

    vendég

  • fórumtag
  • 186 hozzászólás
szerintem a legdurvább az egészben,hogy a pyxis és a crux egy és ugyanaz a váz 2009ben.
isostar akció!1000ft/db,citrom vagy narancs ízek,bontatlan,május végi lejárattal,siess mert a készlet véges!!!

#1043
mand

mand

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
Köszönet minden ötletért, leginkább Pirossas tapasztalatáért :siema:

#1044
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
Lehet még gond, hogy nem egyfajta elsõváltó van, hanem rengeteg. Montiknál van (az alul/felülhúzóson túl) A volt microdrive, meg a normális keretes. Most kb szabvány a 22-32-42 lánctányér, de ha nem shimano, hanem pl suntour truva... kar van a gépen akkor nem feltétlen kompatibilis a váltóval. Sajna jelenleg mindegyik elsõ váltó csak oldalra tolja a láncot nem felfele, és a kalitka kiképzése "segíti" fel-le a láncot.
MIvel a gyártók (nem csak a magellán, hanem mind) ezt figyelmen kívül hagyja, mindig az inkompatibilis váltókat rakják fel (középkategóriától lefele) pedig ezt a shimano tiltja...

No ezért ér bele, vagy ezért nem vált, köztes megoldású elsõ váltókarokat (ahol a három fokozat között volt még 2 fél "fokozat" hogy ne érjen bele a lánc, és fel is váltson) kb 94-ben megszüntették, illetve pár éve újra van, de csak felsõkategóriában...

Ride everywhere.

.


#1045
DomT

DomT

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

Heló evribadi!
Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...



Ha nem vagy profi bringaépítõ akkor szerintem jobban teszed hogyha fogod magad meg a monoblokot és a hajtómûvet, és elmész vele egy profi bringaboltba, ahol értenek hozzá. És ott megmondják neked hogy mi a nemjó, de a vázzal biztos nincsen semmi baj, mivel én is raktam már össze ilyen vázat. Esetleg a váltógond abból is adóthat hogy alulhúzós váltót felülhúzósra szereltél fel.

Ha csak tanácsot kérsz a boltokban azért nem számolnak fel pénzt, max kiröhögnek, de az meg kit érdekel...
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...

#1046
RedEagle

RedEagle

    vendég

  • fórumtag
  • 151 hozzászólás
Nekem egy 2006 magellanom van. A váz crux, de a setup serpens (ez hosszú történet maradjunk annyiban, hogy serpens) 2006-os Truvativ Blaze ISIS hatómûvel volt szerelve és 113mm B+ középcsapággyal. Nekem is az volt a problémám, hogy elöl kistányér hátul 1-2-3-ban a lánc hozzáért az elsõ váltó belsõ terelõjének (a váltón a végállás kicsavarva, váltót akárhogy állítgatva), valamint nagytányért is sikeresen belehajtottam a terelõbe, pedig nem vagyok se versenyzõ, se nehéz. A megoldást egy 118mm középcsapágy jelentette Azóta semmi gondom.
Nem tudom, hogy garis-e még a gép (1év az alkatrészekre), de ha az is, nem vagyok biztos benne, hogy cserélik a garanciális keretek között (bár ezt majd az fórumon jelenlévõ kereskedõk megmondják) Szóval nézesd meg egy szakemberrel!

#1047
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás
Nekem XT közepem van, de ott vannak hézagoló gyûrûk amivel állítható, hogy mennyire "lógjon" ki.
Szerintem ebben az esetben valami összeszerelési hiba lehet, én ilyen tervezési hibáról nem hallottam.
A váltó beállítás sem hiszem, hogy gyári hiba, ha magadtól nem megy, akkor vidd el egy bringaboltba, és belövik neked.

#1048
mand

mand

    újonc

  • fórumtag
  • 2 hozzászólás
Heló evribadi!
Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...

#1049
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás

A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg


Persze szubjektív, pl. a neonzöld nekem bejött :)
A rózsaszínnel nem lenne gondom, csak szerintem ezt egy alsóbb kategóriás modelnél kellett volna elsütni, nem egy hobby versenygépnél.
A linkelt Speci nálam átlépi a perverzió határait, de természetesen ha ingyen adják "égetem" magam néhány versenyen vele :)
Ja és szerintem ez egy volt a színpalettáról és nem az egyetlen kapható változat!

#1050
Kkrisz

Kkrisz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.236 hozzászólás

Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?


A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg

#1051
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás

vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.


Nekem mondjuk túlmatricázottak a gépek, de az tény, hogy a bringaboltokban elég szép választékkal szerepelnek, és elég elfogadható árakon.

Mondjatok olyan márkát, aminek itthon komoly marketingje van? A két ismert újságon és ezeken a honlapokon kívül hol láttatok bringa reklámokat?
Pl. Trek, Speci, Merida bringák is azért ismertebbek, mert világversenyeken futnak, és a kinti hírek becsorognak az itthoni köztudatba, õk sem hírdetnek a magyar TV-ben.

#1052
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Kellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák

vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1053
mrteo

mrteo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 375 hozzászólás
Megnéztem a képeket és a cikket, de inkább ne tettem volna...
Nem azért, mert én is pályáztam a matrica versenyen, de ez borzalmasan néz ki.
A pyxis vázakat általában amatõr maratonisták veszik, akik legnagyobb része pasi. Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?
Az rendben van, hogy az Egyszeregyes csapat rózsaszínbe öltözik hisz õk deviánsak :), viszont õk nem járnak Magellannal.

Az pedig, hogy az egyetlen versenyzõjüknek megengedik, hogy ilyen amatõr hibáról írhasson, megint marketing bukás. (a helyesírásról már ne is beszéljünk)

#1054
carbon-dani

carbon-dani

    vendég

  • fórumtag
  • 186 hozzászólás
2009 évi termékek
+ Dirt- Magellan PolarX STD V
119 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX STD Disc
144 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Comp
185 000 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Elite
285 000 Ft + MTB- Hydra
67 900 Ft + MTB- Hydra Lady
71 900 Ft + MTB- Draco
79 900 Ft + MTB- Crater
94 900 Ft + MTB- Crater Sram
94 900 Ft + MTB- Crater Lady
94 900 Ft + MTB- Polaris Sram
129 900 Ft + MTB- Polaris
134 900 Ft + MTB- Polaris Lady
149 900 Ft + MTB- Crux Sram
199 000 Ft + MTB- Magellan Serpens AM disc
219 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Sram Disc
269 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Disc
279 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Pro
379 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Elite
649 900 Ft
ezt a listát a bigbike honlapján találtam... az árak egy sorral el vannak csúszva
isostar akció!1000ft/db,citrom vagy narancs ízek,bontatlan,május végi lejárattal,siess mert a készlet véges!!!

#1055
DomT

DomT

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás
Én szerintem veszek egy cruxot, ha nem lesz túl drága, és lefújatom a hátsóvilláját fehérre hogy nézzen ki valahogy... iszonyat szar színek, és a festék minõsége is botrányos... ma voltam Cube márkaboltban frankfúrtban, ott is vannak tiszta fehér vázak, de azok legalább jól néznek ki... nem úgy mintha lada alvázfestékkel lennének lefújva... mondjuk az legalább nem pattogna le...
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...

#1056
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Kellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák

off
betámogatták a salzkammergut maratont stb
msn-en részletezem majd...
on

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1057
geffennaa

geffennaa

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Hát nem a tavalyi tucana volt ilyen színösszeállításban??dehogynem
Foggalmam sincs hogy ki kreálta ezt, de nem engedtem volna nagycsoportból iskolába, hogyha nem tudja kezelni a színeket. Sztem ha megkapta volna a 2007-es színeket, az lett volna a legjobb(kis design fellvarrás azt mehet).
az is lehet hogy ez nem végleges csak elõre hozták az áprilisi tréfát...majd a kiállításon kiderül, mennyire tudnak alkotni, mert jövõ hétig valamit ki kell találniuk, nem lehet három vázzal kiállítást csinálni.....

#1058
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Kellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák

#1059
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Nem ocsmány, csak nem volt ehhez fogható a design pályázaton, mert ehhez már tudás kell, hogy ilyet alkoss:lol1: Tucana 2008
Kreativitás a kulcsszó, meg a minõségi kerékpárvázgyártás titka:)

off
Te a Cseke Rt-nél dolgoztál , hogy ennyire "belsõs" infóid vannak?
on

és egy darabig benne van az emberben hogy mért a tótot gazdagítsam, de aztán elmúlik

engem? :D
amúgy jah, Kelly-sék ügyesen csinálják. igen jó marketingjük van és átgondoltan csinálják.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1060
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
tótok Dema vagy Kellys?