Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#1041
Írta 2009. március 18. - 16:32
#1042
Írta 2009. március 18. - 12:03
#1043
Írta 2009. március 18. - 11:37
#1044
Írta 2009. március 17. - 20:48
MIvel a gyártók (nem csak a magellán, hanem mind) ezt figyelmen kívül hagyja, mindig az inkompatibilis váltókat rakják fel (középkategóriától lefele) pedig ezt a shimano tiltja...
No ezért ér bele, vagy ezért nem vált, köztes megoldású elsõ váltókarokat (ahol a három fokozat között volt még 2 fél "fokozat" hogy ne érjen bele a lánc, és fel is váltson) kb 94-ben megszüntették, illetve pár éve újra van, de csak felsõkategóriában...
Ride everywhere.
.
#1045
Írta 2009. március 17. - 17:59
Heló evribadi!
Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...
Ha nem vagy profi bringaépítõ akkor szerintem jobban teszed hogyha fogod magad meg a monoblokot és a hajtómûvet, és elmész vele egy profi bringaboltba, ahol értenek hozzá. És ott megmondják neked hogy mi a nemjó, de a vázzal biztos nincsen semmi baj, mivel én is raktam már össze ilyen vázat. Esetleg a váltógond abból is adóthat hogy alulhúzós váltót felülhúzósra szereltél fel.
Ha csak tanácsot kérsz a boltokban azért nem számolnak fel pénzt, max kiröhögnek, de az meg kit érdekel...
#1046
Írta 2009. március 17. - 17:52
Nem tudom, hogy garis-e még a gép (1év az alkatrészekre), de ha az is, nem vagyok biztos benne, hogy cserélik a garanciális keretek között (bár ezt majd az fórumon jelenlévõ kereskedõk megmondják) Szóval nézesd meg egy szakemberrel!
#1047
Írta 2009. március 17. - 17:40
Szerintem ebben az esetben valami összeszerelési hiba lehet, én ilyen tervezési hibáról nem hallottam.
A váltó beállítás sem hiszem, hogy gyári hiba, ha magadtól nem megy, akkor vidd el egy bringaboltba, és belövik neked.
#1048
Írta 2009. március 17. - 16:08
Bocs, hogy nem folytatom elmélkedéseteket a színekrõl, az újakat nem ismerem, inkább kérdezni szeretnék, meg közben kicsit fikázni a Magellánt.
Én nemrég vettem õsöreg Jamis Dakotám mellé terepre rendesen képes kerékpárnak egy 2007-es (asszem) alig használt (kb 200 km) Mag Serpenst. Namost ha bringát már az összerakásnál el lehet rontani, akkor nekik sikerült. A monoblokk a rendelkezésemre álló adatok szerint 113 mm-es. Ez pedig rövid, ami azt eredményezi, hogy a gyárilag felrakott és még csak nem is túl vaskos 2,1 külsõ (Weirwolf) miatt nem lehet igazán beállítani a váltót, ha azt akarom, hogy rendesen váltson, beleér a gumiba (elég lenne vajon egy 118? ISISben ennél nagyobbat nem látok sehol). Továbbá ami vén fejjel ugyanennyire felfoghatatlan (a 18 sebességek világából érkeztem! :cool2:) miért kell annyi sebesség, hogy az elsõ váltón a lánc alul és felül is tutira zöröghessen az elsõ váltón? Ez utóbbiban nyilván benne van az is, hogy a Deore váltókar 3 állást ismer, oszt szevasz... Kezdem megbánni, hogy megcsaltam a felsõ egykaros Deoret, rollercamot, acélvázat, stb, ezzel a géppel nem lehet csendben menni :scared:
Szóval ha a fenti problémákra ismer valaki megoldást, vagy találkozott velük a Serpensnél, megtisztelne valami bíztató megoldási javaslattal...
#1049
Írta 2009. március 17. - 15:43
A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg
Persze szubjektív, pl. a neonzöld nekem bejött
A rózsaszínnel nem lenne gondom, csak szerintem ezt egy alsóbb kategóriás modelnél kellett volna elsütni, nem egy hobby versenygépnél.
A linkelt Speci nálam átlépi a perverzió határait, de természetesen ha ingyen adják "égetem" magam néhány versenyen vele
Ja és szerintem ez egy volt a színpalettáról és nem az egyetlen kapható változat!
#1050
Írta 2009. március 17. - 14:56
Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?
A szin szubjektiv dolog. A 2006-os ocsmány zöld pyxis team, és a pirosas-narncsos-téglavöröses pyxis szebb volt? Egyébként nekem sem tetszik.
Nevesebb gyártók is bevállalták a rózsaszint:http://1.bp.blogspot...rathon_Pink.jpg
#1051
Írta 2009. március 17. - 10:49
vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.
Nekem mondjuk túlmatricázottak a gépek, de az tény, hogy a bringaboltokban elég szép választékkal szerepelnek, és elég elfogadható árakon.
Mondjatok olyan márkát, aminek itthon komoly marketingje van? A két ismert újságon és ezeken a honlapokon kívül hol láttatok bringa reklámokat?
Pl. Trek, Speci, Merida bringák is azért ismertebbek, mert világversenyeken futnak, és a kinti hírek becsorognak az itthoni köztudatba, õk sem hírdetnek a magyar TV-ben.
#1052
Írta 2009. március 17. - 10:41
vagy pl vegyél egy bikemagot, (jó tudom drága, szal nem kell megvenned, újságosnál is meg tudod nézni) és fordítsd meg. jól megcsinált hátsó borítók,. és ehhez elég jó ár/érték arány + jó dizájn társul.Kellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1053
Írta 2009. március 17. - 10:39
Nem azért, mert én is pályáztam a matrica versenyen, de ez borzalmasan néz ki.
A pyxis vázakat általában amatõr maratonisták veszik, akik legnagyobb része pasi. Értem én, hogy a metroszexualitás divat, de hány olyan férfit ismertek, aki ilyen színeket szívesen hordozna?
Az rendben van, hogy az Egyszeregyes csapat rózsaszínbe öltözik hisz õk deviánsak , viszont õk nem járnak Magellannal.
Az pedig, hogy az egyetlen versenyzõjüknek megengedik, hogy ilyen amatõr hibáról írhasson, megint marketing bukás. (a helyesírásról már ne is beszéljünk)
#1054
Írta 2009. március 17. - 10:33
+ Dirt- Magellan PolarX STD V
119 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX STD Disc
144 900 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Comp
185 000 Ft + Dirt- Magellan PolarX 4X Elite
285 000 Ft + MTB- Hydra
67 900 Ft + MTB- Hydra Lady
71 900 Ft + MTB- Draco
79 900 Ft + MTB- Crater
94 900 Ft + MTB- Crater Sram
94 900 Ft + MTB- Crater Lady
94 900 Ft + MTB- Polaris Sram
129 900 Ft + MTB- Polaris
134 900 Ft + MTB- Polaris Lady
149 900 Ft + MTB- Crux Sram
199 000 Ft + MTB- Magellan Serpens AM disc
219 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Sram Disc
269 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Disc
279 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Pro
379 900 Ft + MTB- Magellan Pyxis Team Elite
649 900 Ft
ezt a listát a bigbike honlapján találtam... az árak egy sorral el vannak csúszva
#1055
Írta 2009. március 17. - 00:11
#1056
Írta 2009. március 17. - 00:08
offKellysnek miféle marketingje van? velem még nem jött szembe semmi
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák
betámogatták a salzkammergut maratont stb
msn-en részletezem majd...
on
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1057
Írta 2009. március 16. - 23:00
Foggalmam sincs hogy ki kreálta ezt, de nem engedtem volna nagycsoportból iskolába, hogyha nem tudja kezelni a színeket. Sztem ha megkapta volna a 2007-es színeket, az lett volna a legjobb(kis design fellvarrás azt mehet).
az is lehet hogy ez nem végleges csak elõre hozták az áprilisi tréfát...majd a kiállításon kiderül, mennyire tudnak alkotni, mert jövõ hétig valamit ki kell találniuk, nem lehet három vázzal kiállítást csinálni.....
#1058
Írta 2009. március 16. - 22:59
tényleg sok ilyen bicikli rohangál, de azt hittem, csak azért, mert korrekt bringák
#1059
Írta 2009. március 16. - 21:57
offNem ocsmány, csak nem volt ehhez fogható a design pályázaton, mert ehhez már tudás kell, hogy ilyet alkoss:lol1: Tucana 2008
Kreativitás a kulcsszó, meg a minõségi kerékpárvázgyártás titka:)
Te a Cseke Rt-nél dolgoztál , hogy ennyire "belsõs" infóid vannak?
on
engem?és egy darabig benne van az emberben hogy mért a tótot gazdagítsam, de aztán elmúlik
amúgy jah, Kelly-sék ügyesen csinálják. igen jó marketingjük van és átgondoltan csinálják.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu