Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
Started by
MSONAJ
, 2003. August 01. 11:52
#741
Posted 2010. April 22. - 18:44
Akkor elmondom. Én 165 centi vagyok és a nyergem 62 centire van a középcsapágytól, nem 82re. Ergó sokkal kisebb ivben nehezdek a kormányra, mint pl. te. Tulképp akkor tudom elérni a te karod által bezárt szöget a kormányra, ha kb. kiállva tekerek.
A lendülettel egyetértek, de ha karomnyi gyökerek vannak keresztben a huszonfokos emelkedôn, akkor lehet neked akármilyen lendületed
Jut szmbe. Az eredeti kédésemre esetleg valaki építô jelleggel... nem feltétlenül a gyengeségemet hangsúlyozva?
A lendülettel egyetértek, de ha karomnyi gyökerek vannak keresztben a huszonfokos emelkedôn, akkor lehet neked akármilyen lendületed
Jut szmbe. Az eredeti kédésemre esetleg valaki építô jelleggel... nem feltétlenül a gyengeségemet hangsúlyozva?
Csak rakom...
#742
Posted 2010. April 22. - 12:35
A tapasztalat szerint, ha van lendület, akkor nem emeli az orrát, a lendülethez meg erõ kell. ---> Csak a "gyengék" esnek hanyatt.
Ez pontosan így van.
A sebesség mindent megold.
#743
Posted 2010. April 22. - 11:53
Nem értem én ezt a hanyattesõs dolgot. 82cm-re van a középcsapágy tengelytõl a nyergem ülõfelülete, ami soknak számít, mégsem akarok hanyatt esni egyik bringámmal sem. A tapasztalat szerint, ha van lendület, akkor nem emeli az orrát, a lendülethez meg erõ kell. ---> Csak a "gyengék" esnek hanyatt.
#744
Posted 2010. April 21. - 22:11
Üdv!
Nekem volt ilyen vázam, és nagyon szerettem, jól ment hegyre, egy 80-as manitou sliver-rel használtam, ami a hegyremászáshoz igen jó volt, csak ugye mivel ezt a vázat még sokkal kissebb telókhoz tervezték ezért kicsit alulkormányzott volt, amit meg lehet szokni hogyha nem versenyre használod, annyi csak hogy a fejcsõ szög túlzottan nagy.
de inkább legyen alulkormányzot mint hogy merevvilla....
Nekem volt ilyen vázam, és nagyon szerettem, jól ment hegyre, egy 80-as manitou sliver-rel használtam, ami a hegyremászáshoz igen jó volt, csak ugye mivel ezt a vázat még sokkal kissebb telókhoz tervezték ezért kicsit alulkormányzott volt, amit meg lehet szokni hogyha nem versenyre használod, annyi csak hogy a fejcsõ szög túlzottan nagy.
de inkább legyen alulkormányzot mint hogy merevvilla....
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...
#745
Posted 2010. April 21. - 21:51
Helló,
esetleg a stucni megfordításával is lehetne próbálkozni ebben az esetben,szerintem!
üdv,Péter
esetleg a stucni megfordításával is lehetne próbálkozni ebben az esetben,szerintem!
üdv,Péter
#746
Posted 2010. April 21. - 20:52
Szevasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tôletek, teló/villa vásárlással kapcsolatban.
Van nekem egy ilyen K bringám
Most egy 100-as RST Omega TnL teló van benne, ami nem volt egy jó választás. (sem súly, sem tartósság tekintetében)
Szerintetek érdemes egy 80-as, pl Dart2-essel próbálkozni -szeretném, hogy az eleje a lehetô legalacsonyabban legyen, mert jelen állapotában alig lehet vele hegyet mászni, folyton rám akar borulni- vagy felejtsem el a telót és barátkozzak a merevvilla gondolatával?
Árát tekintve nem szeretnék rá túl sokat költeni, nem akarok vmi hiper-szuper telót venni, annyit nem járok terepre, inkább városi bringás vagyok, de arra van másik vasam.
Az ötleteket elôre is kössz.
Egy kis segítséget szeretnék kérni tôletek, teló/villa vásárlással kapcsolatban.
Van nekem egy ilyen K bringám
Most egy 100-as RST Omega TnL teló van benne, ami nem volt egy jó választás. (sem súly, sem tartósság tekintetében)
Szerintetek érdemes egy 80-as, pl Dart2-essel próbálkozni -szeretném, hogy az eleje a lehetô legalacsonyabban legyen, mert jelen állapotában alig lehet vele hegyet mászni, folyton rám akar borulni- vagy felejtsem el a telót és barátkozzak a merevvilla gondolatával?
Árát tekintve nem szeretnék rá túl sokat költeni, nem akarok vmi hiper-szuper telót venni, annyit nem járok terepre, inkább városi bringás vagyok, de arra van másik vasam.
Az ötleteket elôre is kössz.
Csak rakom...
#747
Posted 2010. April 20. - 20:43
Csatlakozva az elõttem szólóhoz, az országúti vázakat már nem is forgalmaz. MIÉRT???
lehet azért mert nem érte meg ?
az utolsó széria capella vázat 10K kiskeráron szórták ki vagy 3 év után.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#748
Posted 2010. April 20. - 20:05
#749
Posted 2010. April 20. - 18:40
Üdv!
Olvastam, hogy a Magellan vázak és kerékpárok egyre inkább ritkaságszámba mennek és fognak is menni. Hosszas nézelõdés után a héten akartam egy Crater Disc SRAM X4 2009-et venni, de ezt egyrészt eddig 2 boltban találtam meg, egyik helyen 120.000 Ft, másikon 105.000 helyett 90.000 Ft-ért, másrészt utóbbi helyen nincsen Disc-es Crater (csak egy 16"-os vázzal). Egy-két szimpatikusabb boltban érdeklõdtem már, várható-e náluk az újabb, 2009-es Crater Disc, még nem méltattak válaszra.
Szerintetek mi tévõ legyek? 90.000 Ft-ért igen jó vételnek bizonyul a SRAM alkatrészekkel és Avid BB5 tárcsafékkel szerelt Crater, ezen kívül állati jól is néz ki szerintem (kép). Május elején már mindenképpen szeretnék tekerni, ezért nem szeretnék még hónapokat várni egy Magellan bringára.
Olvastam, hogy a Magellan vázak és kerékpárok egyre inkább ritkaságszámba mennek és fognak is menni. Hosszas nézelõdés után a héten akartam egy Crater Disc SRAM X4 2009-et venni, de ezt egyrészt eddig 2 boltban találtam meg, egyik helyen 120.000 Ft, másikon 105.000 helyett 90.000 Ft-ért, másrészt utóbbi helyen nincsen Disc-es Crater (csak egy 16"-os vázzal). Egy-két szimpatikusabb boltban érdeklõdtem már, várható-e náluk az újabb, 2009-es Crater Disc, még nem méltattak válaszra.
Szerintetek mi tévõ legyek? 90.000 Ft-ért igen jó vételnek bizonyul a SRAM alkatrészekkel és Avid BB5 tárcsafékkel szerelt Crater, ezen kívül állati jól is néz ki szerintem (kép). Május elején már mindenképpen szeretnék tekerni, ezért nem szeretnék még hónapokat várni egy Magellan bringára.
#750
Posted 2010. April 07. - 22:12
Lenne egy kicsit szokatlan kérdésem. A 2002-es Magellan Pyxis Team vázak (narancs-fehér Easton elsõ háromszöges) vázszáma sorban követte egymást, vagy abszolút össze-vissza kapták a számot?
Azért lenne szükség erre, mert ellopták a bringám és én balga nem írtam fel a vázszámot, csak egy kis töredék van meg fényképen, + egyik ismerõsöm azonos vázának a száma. Ha sorban mennének, elég lenne a meglévõ vázszámon felcserélni az utolsó számjegyeket, amik megvannak fényképen, hogy igazolni tudjuk ha valami csoda folytán elõkerülne.
Azért lenne szükség erre, mert ellopták a bringám és én balga nem írtam fel a vázszámot, csak egy kis töredék van meg fényképen, + egyik ismerõsöm azonos vázának a száma. Ha sorban mennének, elég lenne a meglévõ vázszámon felcserélni az utolsó számjegyeket, amik megvannak fényképen, hogy igazolni tudjuk ha valami csoda folytán elõkerülne.
"De én most megiszom a sörömet és vidám leszek!!"
/Fabian Cancellara/
#751
Posted 2010. March 24. - 00:37
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...
#752
Posted 2010. March 23. - 10:52
#753
Posted 2010. March 13. - 10:14
én is arra szavazok, hogy ha neház a picaj, akkor a forgó alkatrézekkel kell kezdeni, azokon érzõdik legjobban a tömegcsökkenés, és ott is a leghasznosabb
#754
Posted 2010. March 13. - 09:58
Köszi az infót. Könnyítési projektbe kezdtünk barátnõm bringáján és érdekelt hogy érdemes-e erre a vázra építkeznünk
Ha nem akartok sokat költeni, akkor ne a vázzal kezdjétek... legelõször egy könnyû kerékszettel, illetve könnyebb külsõkkel, és belsõkkel(500g körül használhatóak a külsõk, 100-130grammos belsõk is kiválóak a maxxistól)
#755
Posted 2010. March 13. - 01:52
Köszi az infót. Könnyítési projektbe kezdtünk barátnõm bringáján és érdekelt hogy érdemes-e erre a vázra építkeznünk
#756
Posted 2010. March 11. - 12:11
#757
Posted 2010. March 11. - 00:58
Szia,
http://bikemag.hu/ke...agellan-polaris
Súly: 14,42 kg (pedállal)
_______________________________
Engem pedig az idei POLARIS érdekelne ha van/lesz. Egy két infót szívesen fogadnék róla, van-e változás a 2009-eshez képest stb.
Köszönöm!
http://bikemag.hu/ke...agellan-polaris
Súly: 14,42 kg (pedállal)
_______________________________
Engem pedig az idei POLARIS érdekelne ha van/lesz. Egy két infót szívesen fogadnék róla, van-e változás a 2009-eshez képest stb.
Köszönöm!
#758
Posted 2010. March 10. - 12:57
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani hogy egy 16"-os 2007-es Magellan Polaris váznak a súlya mennyi lehet?
Valaki meg tudná mondani hogy egy 16"-os 2007-es Magellan Polaris váznak a súlya mennyi lehet?
#759
Posted 2010. March 10. - 10:27
A sárférõhely egy vicc... nekem egy trekking gépnek érzõdik ballonos gumikkal.
Még szerencse, hogy nem vártam meg a Magellan 29er-t.
Még szerencse, hogy nem vártam meg a Magellan 29er-t.
#760
Posted 2010. March 08. - 17:56
Hali!
Én is kérdeztem a súlyát nekem egy bizonytalan 2kg ot mondtak...Meg még azt hogy csak tesztelik, egyelõre még nem lesz elérhetõ.Picit csalódtam, mert nem teljesen olyan lett a váz amire számítottampl láncvilláknál alig van hely.Viszont a BTS alkatrészek közt találtam kedvemre valót:-)
Tech kolégától kérdeztem, csak nem vágott át