Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Magellan

* * * * * 2 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
5106 hozzászólás a témában

#781
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Ez mi a tosz akar lenni..?

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#782
Jankó

Jankó

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.030 hozzászólás
A legutóbbi Magellan Pyxis XT Disc szerintem egyike a valaha gyártott legszebb kerékpároknak. Ma megosztottam ezt a véleményemet egy kollégával, aki kijelentette, hogy szebbre is lehetett volna csinálni.

Majd photoshop-ot ragadott, és megmutatta, hogy hogyan...

Íme az eredmény

Ha valaki legyártja, MEGVESZEM!!! Egyszerûen gyönyörû!!!

#783
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A félintegrált csapágy látszólag az integrálthoz hasonlít jobban, de valójában egy fejcsõbe süllyesztett hagyományos csapágy. Ha meg tudják oldani a stabil rögzítést és a fejcsõnek is van normális falvastagsága akkor az élettartamával nincsenek komoly gondok. Mondjuk durvulós vázaknál azért jobb a hagyományos rendszerû, mert félintegrált csapágyból vagy egy szabványméret mindenbe és kész, a külsõ csészésnél meg akár brutál vastag falú alu vagy acél is.

Egyetértek, ugyanaz a csapágy van a félintegrált és a hagyományos kormánycsapágyaimban is.


A sebesség mindent megold.

 


#784
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
A félintegrált csapágy látszólag az integrálthoz hasonlít jobban, de valójában egy fejcsõbe süllyesztett hagyományos csapágy. Ha meg tudják oldani a stabil rögzítést és a fejcsõnek is van normális falvastagsága akkor az élettartamával nincsenek komoly gondok. Mondjuk durvulós vázaknál azért jobb a hagyományos rendszerû, mert félintegrált csapágyból vagy egy szabványméret mindenbe és kész, a külsõ csészésnél meg akár brutál vastag falú alu vagy acél is.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#785
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

ez az elmélet

én meg nem találkoztam tömegesen síró emberekkel hogy "jaj jaj nem bírta a félintegrált csapágy" (pedig dolgoztam olyan helyen :) )


Én nem dolgoztam olyan helyen, de ismerek olyat, akinek nem bírta a félintegrált kormánycsapágy az igénybevételt, pl. dirt vázban.

De persze még mindig jobb, mint az integrált csapágy a tandemvázban, amire szintén volt már példa. Kíváncsi lennék, él-e még az a váz :)

Értem én, h ez a divat most, meg minden, de nem érzem úgy, hogy mindent szeretnem kell, aminek nincs értelme.

#786
Benfentes

Benfentes

    újonc

  • fórumtag
  • 7 hozzászólás

Neten nézegettem a Poalris Sram V-ét, és mindenhol fekete színû a váza. A más felszereltségû Polarisok váza fehér-fekete és sárga. Olyan lehetséges, hogy mondjuk én fehér-fekete vázas Polarist vegyek, ami Sram-mal és V fékkel van szerelve?


Természetesen lehetséges van is ilyen felszereltségû váz fehér-fekete és sárga színben is! Gondolom a színválaszték és a felszereltségbeli különbségek miatt nem került fel az összes szín az összes felszereltséggel.

#787
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Van már nekik, InSet néven fut.

na..akkor meg nincs is miért sírni hogy nincs sznob alaktrész a májer vázba
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#788
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
nemisaz, hogy rossz. de mi baj volt a régivel? mit tud az int-félint. amit a régi nem?

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#789
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.881 hozzászólás

...CK-ék meg ha akarnak eladni még 3 év múlva is, jó lesz ha felûlbírálják a soha integrált jelmondatot...nem nagyon lesz mibe rakni a hagyományost :)


Van már nekik, InSet néven fut.

#790
zsizsi

zsizsi

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.939 hozzászólás
...és még engem is kibír évek óta! :)
Akko rnem lehet olyan rossz az a félintegrált csapi.

#791
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Baromi egyszerû, a hátrányt a kisebb átmérõk jelentik, és az alacsonyabb beépítési mélység... cserébe kapja az ember az alacsonyabb beépítési magasságot.
:)


ez az elmélet

én meg nem találkoztam tömegesen síró emberekkel hogy "jaj jaj nem bírta a félintegrált csapágy" (pedig dolgoztam olyan helyen :) )

CK-ék meg ha akarnak eladni még 3 év múlva is, jó lesz ha felûlbírálják a soha integrált jelmondatot...nem nagyon lesz mibe rakni a hagyományost :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#792
sazoli

sazoli

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás
Neten nézegettem a Poalris Sram V-ét, és mindenhol fekete színû a váza. A más felszereltségû Polarisok váza fehér-fekete és sárga. Olyan lehetséges, hogy mondjuk én fehér-fekete vázas Polarist vegyek, ami Sram-mal és V fékkel van szerelve?


#793
DomT

DomT

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

bufli fos? ehhh...okos vagy te is...pont a hagyományos türekómkedik ki

nekem pl a karbon Genius-omban is tán félintegrált van elõtte a konába sima volt....és jobb ez, szebb is h belesimul a váz vonalába meg pl a kona fejcsöve 150mm volt a Scott-é 160mm és vágnom kellett a villanyakbol....
kész


Hm ez ízlés kérdése szerintem, kinek a pap kinek a plébános...
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...

#794
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás

Hát a legfõbb baj az hogy ha esetleg ilyen vázra váltanék akkor kellene venni hozzá egy félintegrált csapágyat is... ami nem feltétlen tölt el jó érzéssel:D

meg persze fõleg a kinézet az ami miatt nekem nem tetszik... olyan bufli fos... egy magellánnak ahol a csõkeresztmetszetek nem igazán nagyok, nem áll túl jól. egy hidroforminges meridavázba meg nyílván a félintegrált áll jobban.



bufli fos? ehhh...okos vagy te is...pont a hagyományos türekómkedik ki

nekem pl a karbon Genius-omban is tán félintegrált van elõtte a konába sima volt....és jobb ez, szebb is h belesimul a váz vonalába meg pl a kona fejcsöve 150mm volt a Scott-é 160mm és vágnom kellett a villanyakbol....


de ha nem tetszik nem kell olyan vázat venni, vegyél mást....azt' kész

#795
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás

2 év és nyugodtan elfeljthetitek a hagyományos kormánycsapágyat. max a kispéldányszámban gyártott vagy alacsonykategóriás vázak lesznek olyanok.

amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.


Baromi egyszerû, a hátrányt a kisebb átmérõk jelentik, és az alacsonyabb beépítési mélység... cserébe kapja az ember az alacsonyabb beépítési magasságot.
Szerencsére átlag montis felhasználásnál ez nem nagyon generál problémákat, zúzósabb szakágban meg a jobb vázak 1.5-ösek, amibe még mindig tehet az ember megfelelõ sima kormánycsapágyat és villát, és ugyanúgy nyer némi elõnyt a magasságnál...
Másik meg az, hogy akinek volt már vmilyen szépséges Chris King fejcsapágya, tudja, h miért akarja, h a minõségi vázak megmaradjanak hagyományosnak :)

#796
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Esztétika...ingoványos talajra tévedtünk. :)

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#797
SanDiablo

SanDiablo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 443 hozzászólás

Mi az elõnye?

Nekem olyan fura, hogy monoblokknál a trend hogy vegyük ki a csapágyat a csõbõl, kormánycsapinál meg fordítva...


Ennek egyszerû mechanikai okai vannak. A hajtómûnél a szélesebb alátámasztás miatt nõ a merevség. A kormánynál más irányú terhelések miatt ez kevésbé fontos, így inkább a beépítési magasság a fõ szempont. (No meg az esztétika.)
"Aki embernek hitvány, az magyarnak alkalmatlan." Tamási Áron
Durung forever!

#798
DomT

DomT

    vendég

  • fórumtag
  • 60 hozzászólás

amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.


Hát a legfõbb baj az hogy ha esetleg ilyen vázra váltanék akkor kellene venni hozzá egy félintegrált csapágyat is... ami nem feltétlen tölt el jó érzéssel:D

meg persze fõleg a kinézet az ami miatt nekem nem tetszik... olyan bufli fos... egy magellánnak ahol a csõkeresztmetszetek nem igazán nagyok, nem áll túl jól. egy hidroforminges meridavázba meg nyílván a félintegrált áll jobban.
...Az érdeklõdve nézõ kutyák, a tompa csillagok, itt tologatják a belsõ idõt és a végén mind halott...

#799
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.881 hozzászólás

én nem érzem hátrányát a sima aheadnek sem...


Meg szép is.

http://lh5.ggpht.com...C8/IMG_0517.JPG

#800
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Mi az elõnye?

könnyebb, alacsonyabb beépítési magasság - most ezek jutottak eszembe

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu