
Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#801
Írta 2010. január 16. - 20:04


Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#802
Írta 2010. január 16. - 17:47

Mi az elõnye?
Nekem olyan fura, hogy monoblokknál a trend hogy vegyük ki a csapágyat a csõbõl, kormánycsapinál meg fordítva...
Ennek egyszerû mechanikai okai vannak. A hajtómûnél a szélesebb alátámasztás miatt nõ a merevség. A kormánynál más irányú terhelések miatt ez kevésbé fontos, így inkább a beépítési magasság a fõ szempont. (No meg az esztétika.)
Durung forever!
#803
Írta 2010. január 16. - 17:44

amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.
Hát a legfõbb baj az hogy ha esetleg ilyen vázra váltanék akkor kellene venni hozzá egy félintegrált csapágyat is... ami nem feltétlen tölt el jó érzéssel:D
meg persze fõleg a kinézet az ami miatt nekem nem tetszik... olyan bufli fos... egy magellánnak ahol a csõkeresztmetszetek nem igazán nagyok, nem áll túl jól. egy hidroforminges meridavázba meg nyílván a félintegrált áll jobban.
#804
Írta 2010. január 16. - 01:18

#805
Írta 2010. január 16. - 00:34

könnyebb, alacsonyabb beépítési magasság - most ezek jutottak eszembeMi az elõnye?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#806
Írta 2010. január 15. - 23:50

nem is Neked voltNekem nincs bajom vele, de meg vagyok elégedve a hagyományos teljesítményével is...
Egyébként meg valaki említette hogy a hajtómûnél az a trend hogy külsõ csapágy legyen... Már bocs, de az is megy befele a vázba, lásd bb30 szabvány...
az meg így van csak már Druszám leírta ésnem akartm ismétel
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#807
Írta 2010. január 15. - 23:48

2 év és nyugodtan elfeljthetitek a hagyományos kormánycsapágyat. max a kispéldányszámban gyártott vagy alacsonykategóriás vázak lesznek olyanok.
amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.
Nekem nincs bajom vele, de meg vagyok elégedve a hagyományos teljesítményével is...
Egyébként meg valaki említette hogy a hajtómûnél az a trend hogy külsõ csapágy legyen... Már bocs, de az is megy befele a vázba, lásd bb30 szabvány...
#808
Írta 2010. január 15. - 23:38

amúgy meg mesélje már el valaki mi a gond a félintegrálttal. mert itt igy fúj szar ugy szar meg mindenki utálja de még senki nem mondott semmit hogy mér gázos.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#809
Írta 2010. január 15. - 19:16

A lényeg, hogy szerintem 19esre lesz szükséged, legalábbis katalógusadatok szerint!
üdv
Dávid
Köszi a segítséget.
#810
Írta 2010. január 15. - 19:08

Bocsi elfelejtettem beleírni, hogy a 2008as változatról lenne szó, elvileg. De a Magellan katalógusban abból is csak 17, 19, 21-es méretû van feltüntetve….
A lényeg, hogy szerintem 19esre lesz szükséged, legalábbis katalógusadatok szerint!
üdv
Dávid
#811
Írta 2010. január 15. - 18:50

Mi az elõnye?
Nekem olyan fura, hogy monoblokknál a trend hogy vegyük ki a csapágyat a csõbõl, kormánycsapinál meg fordítva...
Egyáltalán nem trend. Vagy akkor a Press-Fit antitrend.

#812
Írta 2010. január 15. - 17:14

Ha vízszintes felsõcsõhosszt veszünk alapul akkor neked olyan 590-595mm hosszú kell...
mikori crux-ról van szó?
És ízlés dolga is, hosszabb vázat szeretsz, vagy rövidebbet...
Ha új cruxról van szó, akkor a 19 elég nagy, mert annak 617mm a felsõcsõhossza... viszont az újból nincs 18as...
Bocsi elfelejtettem beleírni, hogy a 2008as változatról lenne szó, elvileg. De a Magellan katalógusban abból is csak 17, 19, 21-es méretû van feltüntetve….
#813
Írta 2010. január 15. - 17:02

Sziasztok
Szeretnék vásárolni egy Magellan Crux kerékpárt, de nem tudom, milyen méretûre lenne szükségem.
180 cm vagyok, és eddig egy 20 colos Caprine epic 30-at hajtottam. Olvastam pár helyen, hogy a crux-nak hosszabb a felsõcsöve így kisebb méret is elég. A boltban ahol nézelõdtem van 18, és 19-es méretben. Melyiket válasszam?
Ha vízszintes felsõcsõhosszt veszünk alapul akkor neked olyan 590-595mm hosszú kell...
mikori crux-ról van szó?
És ízlés dolga is, hosszabb vázat szeretsz, vagy rövidebbet...
Ha új cruxról van szó, akkor a 19 elég nagy, mert annak 617mm a felsõcsõhossza... viszont az újból nincs 18as...
Ha 2008as cruxról van szó akkor vizsont a 19es, mert annak 596 a felsõcsõhossza...
#814
Írta 2010. január 15. - 16:59

Szeretnék vásárolni egy Magellan Crux kerékpárt, de nem tudom, milyen méretûre lenne szükségem.
180 cm vagyok, és eddig egy 20 colos Caprine epic 30-at hajtottam. Olvastam pár helyen, hogy a crux-nak hosszabb a felsõcsöve így kisebb méret is elég. A boltban ahol nézelõdtem van 18, és 19-es méretben. Melyiket válasszam?
#815
Írta 2010. január 15. - 16:09

kifejtenéd, hogy miért is 'gáz'?
amíg nem volt, addig nekem sem volt szimpatikus. de mióta megvan, csak elõnyét látom a hagyományoshoz képest
én nem érzem hátrányát a sima aheadnek sem...
#816
Írta 2010. január 15. - 15:56

Nekem olyan fura, hogy monoblokknál a trend hogy vegyük ki a csapágyat a csõbõl, kormánycsapinál meg fordítva...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#817
Írta 2010. január 15. - 15:51

kifejtenéd, hogy miért is 'gáz'?A félintegrált kormánycsapágy gáz... de a 27.2 nyeregcsõ az nagyöröm a 2009-es széria után.
amíg nem volt, addig nekem sem volt szimpatikus. de mióta megvan, csak elõnyét látom a hagyományoshoz képest
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#818
Írta 2010. január 15. - 13:28

Szia Teo!
Volt szerencsém ahhoz a vázhoz.Szép darab, azt az "apró" hibáját leszámítva.
Több helyrõl is hallotam, hogy idén már lesz 29er vázuk, csak nem tudom mikor dobják piacra-minden évben máskor kerülnek ki a Magellánok, bár 2009 ben viszonylag hamar lehetett látni õket.
Ha vmi frankó geometriát kapna és még a súlya is elfogadható lenne, sztem cserélném a Konámat:-)
Na igen, az apró hiba kiderül, hogy mennyire apró, remélem csak a szinter sérült

Pár évvel ezelött rögtön azt mondtam volna, hogy cserélem a vázamat Magellanra, ha kidobják a 29-est a piacra (és elég széles a hátsó villa), de most már nem vagyok ennyire hûséges.
#819
Írta 2010. január 15. - 12:34

Remélem bírja majd a strapát.
A 29er-nél is jó lesz ez a félintegrált fejcsõ, így lejjebb kerülehet a kormány magasság(ugyanakkora fejcsõ esetén).
#820
Írta 2010. január 15. - 12:09

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers