Jelentkezz be Regisztrálj
Magellan
#661
Írta 2010. augusztus 25. - 10:35
Nagyon új vagyok még itt a Bikemagon.
Lehet, hogy régebben már felmerült ez a téma, ebben az esetben elnézést kérek.
Az lenne a kérdésem, hogy az alvázszámból kiderül-e a bringa pontos gyártási ideje
és esetleg az eredeti felszereltsége.
Bár az utóbbit már én is nagyon kétségesnek tartom.
Elõre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
Cápa
#662
Írta 2010. augusztus 10. - 23:55
Lehetne végr félintegrált vagy integrált kormánycsapágy, és direct PM-os tárcsafékrögzítése... Nem?
#663
Írta 2010. július 13. - 14:35
Pyxis Team 2010:
tömeg:1330 g (18"), 7046 triple-butted
csövek,
Sziasztok, utánanéztem a 7046 alunak, vajon milyen csoda ez, 16% erõsebb, 12% könnyebb mint a 7005 ös alamónijum.
#664
Írta 2010. július 12. - 23:47
Amugy meg: rosszak vagytok!
#665
Írta 2010. július 12. - 23:33
És mi lett vele?
Gondolom megette az OB... Meg am is egy verseny egy váz nem!?
#667
Írta 2010. július 12. - 22:51
nem itt a fórumon volt beszédtéma,hogy Szilár váza egy Specialized(ha jól emlékszem),csak át volt feste.
emlékeim szerint valamelyik fórum tag még linket is adott az eredeti vázról,meg Szilárd Magellánjáról,amin össze lehetett hasonlítani a 2 vázat,és ugyan az volt.
Szilárdnak volt egy ilyen váza is csak más festéssel. >K<. A cyclo-cross OB-n ment vele >K<.
#668
Írta 2010. július 12. - 21:08
#669
Írta 2010. július 12. - 17:53
emlékeim szerint valamelyik fórum tag még linket is adott az eredeti vázról,meg Szilárd Magellánjáról,amin össze lehetett hasonlítani a 2 vázat,és ugyan az volt.
#670
Írta 2010. július 12. - 17:40
#671
Írta 2010. július 12. - 15:59
Annyira emlékszem.90E vagy mennyi volt írva...:confused:
Kicsit sok azért hogy tesztelhessem a vázat.
Szilárd valami karbon csodával teker nem ?
Akkor ez mi?
Szilárdnak volt egy ilyen az év elején, de ki tudja hogy mi lett vele.
A sebesség mindent megold.
#672
Írta 2010. július 12. - 15:53
90E vagy mennyi volt írva...:confused:
Szilárd valami karbon csodával teker nem ?
Akkor ez mi?
#673
Írta 2010. július 12. - 13:50
#674
Írta 2010. július 12. - 13:34
A sebesség mindent megold.
#675
Írta 2010. július 12. - 13:29
Magellanéknál!?
Azért van némi javulás már júliusba kijöttek vele nem aug...
Bár ezt a témát inkább nem feszegetném;)
#676
Írta 2010. július 12. - 13:18
és amúgy ezt így mostanra sikerült ?
vagy elírás és ez a 2011 ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#678
Írta 2010. július 12. - 11:59
Lenne egy kérdésem
nem tudja valaki, hogy milyen bringáknál használnak 125mm-es papucstávolságot hátul? Van egy kónuszos kerékagyhoz való tengelyem gyorszárral és el akarom passzolni valakinek. Személyes átvételnél mondjuk 2 sör az ára tatabánya mellett lakom.
Vettem egy a régi bringámba egy grimeca kerékagyat (jó darabosan forgott, de kipucoltam, új zsír, beállítottam és most szépen forog) és ahhoz ilyen rövid tengelyt adtak, de nekem ez nem jó sehova, és beleraktam a régi menetes tengelyt. A gyorszárat se tudom lerövidíteni, hogy elõre jó legyen, mert a menetet nem tudom tovább vágni, és kicserélni se tudnám roncsolás nélkül a pálcát, mert bele van stiftelve abba a szorító fülben elforduló hengerbe.
Régi országutiknál volt ilyen a papucstávolság
#679
Írta 2010. július 03. - 15:25
#680
Írta 2010. július 03. - 10:30
nem tudja valaki, hogy milyen bringáknál használnak 125mm-es papucstávolságot hátul? Van egy kónuszos kerékagyhoz való tengelyem gyorszárral és el akarom passzolni valakinek. Személyes átvételnél mondjuk 2 sör az ára tatabánya mellett lakom.
Vettem egy a régi bringámba egy grimeca kerékagyat (jó darabosan forgott, de kipucoltam, új zsír, beállítottam és most szépen forog) és ahhoz ilyen rövid tengelyt adtak, de nekem ez nem jó sehova, és beleraktam a régi menetes tengelyt. A gyorszárat se tudom lerövidíteni, hogy elõre jó legyen, mert a menetet nem tudom tovább vágni, és kicserélni se tudnám roncsolás nélkül a pálcát, mert bele van stiftelve abba a szorító fülben elforduló hengerbe.