Jelentkezz be Regisztrálj

Magellan
#342
Írta 2015. október 03. - 08:04

Flite-ból van sárga, sőt, sárga-fekete "harlekin-kétszínű" változat is (olyan turbomatic2-esem volt).
Flite MAX is létezik sárgában, ami még egy fokkal komfortosabb.
De fekete nyereggel a legjobb, a sárga már szerintem túl sok lenne.
#343
Írta 2015. október 03. - 07:55

Volt rajta olyan nyereg...mielőtt megvettem elhoztam a próba nyerget amin sárgák voltak a feliratok...
viszont volt rajta egy baromi nagy "test ride" felirat is...na az nem tetszett...
A váltókar direkt ilyen...nem kell a kijelzős...de köszi az ajánlatot...
Igen, van rajta egy nagy Test Ride felirat. Nekem sem az tetszett, hanem hogy 6000-ért meg tudtam venni egy aránylag jó, gyakorlatilag új nyerget. (Az erdőben meg ki nézi?)
#344
Írta 2015. október 03. - 06:57

Volt rajta olyan nyereg...mielőtt megvettem elhoztam a próba nyerget amin sárgák voltak a feliratok... viszont volt rajta egy baromi nagy "test ride" felirat is...na az nem tetszett...
A váltókar direkt ilyen...nem kell a kijelzős...de köszi az ajánlatot...
- Vejne kedveli ezt
#345
Írta 2015. október 02. - 21:45

Ritchey Logic Pro Nitanium...
Érdekes, ilyen matrica nincs az enyémen, akkor sem volt, amikor megvettem. Az alsócső alján Magellán matrica se...
Amúgy a sárga bowdenházakhoz meg a sárga markolathoz már csak egy WTB tesztnyerget kéne szerezned, azokon is ilyen sárga a felirat... (Én vettem egyet az enyémre, no nem a színharmónia miatt, hanem mert az előző nagyon keskeny, nekem kényelmetlen volt.)
Egyébként van egy 8-as XT váltókarom, rossz, de kijelzős, és ezeken a házat se bonyolult cserélni. Holnapra megnézem, hogy milyen széria. Ha kell... (Megvan a balos párja is, az is kijelzős, az működik is, de magába' mit csináljak vele?)
Ezeken a vázakon tényleg jobban mutat az ötkaros hajtómű, sajnos az enyémen is csak négykaros van. Maxi-bikenál volt egy időben egy pofás Stronglight, de nehéz lett volna hozzá tányérokat szerezni.
Exile módosította - 2015. október 02. - 21:49
#346
Írta 2015. október 02. - 18:10

#347
Írta 2015. október 02. - 17:51

#348
Írta 2015. október 02. - 16:19

#349
Írta 2015. október 02. - 16:15

The Big Brother!
Látom nálad is bejátszott a 747 SPD pedál, az nagyok kellett oda, így fullos az XT szett, a másik pedig a hajtómű.
Egy korábbi évjáratot rakták fel rá, én nem cseréltem volna le (Egyébként annak jobb a Q faktora
).
Az előző változat, pont olyan, ahol levehető a hajtókarról az 5 karos csillag és a külső lánckerék és átcserélhető 4 karosra.
Magyarul az én 4es LX külső lánckerekemet átszerelhetném simán, a te XT hajtókarodra.
Mit csináltál az előző XT hajtóművell?
Egyébként Fullos!!! A váz anyagát jelölő matricát lefényképeznéd, a Pyxis-ét még nem láttam. Köszi!
Igen, jó kis pedál...van még egy pár nálam felújítás alatt van, semmi baja csak polírozni kell és tisztítani...2000 Ft-ért vettem... Vagy másfél évig vadásztam a 739-es 5 karos hajtóműre, felraktam és kattogot...teli volt hajszál repedéssel a kar, megölte a dizájn sajnos...vettem utána egy 739-4 est...átraktam a kart, de ugyan az volt a baja, repedt...kattogott...zavart nagyon...ugyan kicsit merevebb volt a kar max 5 %-al szerintem...főleg a 4 karos, de végeztem velük....újat nem lehet szerezni csak drágán...a használt meg mind ilyen...tudok képeket küldeni róla mi volt a baj...egyébként a négy karos nagyon rosszul mutatott a bringán....a legjobban a 737-es áll rajta....A karok figyelnek a dobozban mementónak...a négy karosnak a tányérjait eladtam...Minden XT, teljes a szett....a legutolsó darab a kormánycsapágy volt...az nagyon ritka, de valami gyönyörű....egyedül a fék Avid...a párhuzamos XT nem kell, sokkal jobb az AVID...
#350
Írta 2015. október 02. - 15:12

The Big Brother!
Látom nálad is bejátszott a 747 SPD pedál, az nagyok kellett oda, így fullos az XT szett, a másik pedig a hajtómű.
Egy korábbi évjáratot rakták fel rá, én nem cseréltem volna le (Egyébként annak jobb a Q faktora ).
Az előző változat, pont olyan, ahol levehető a hajtókarról az 5 karos csillag és a külső lánckerék és átcserélhető 4 karosra.
Magyarul az én 4es LX külső lánckerekemet átszerelhetném simán, a te XT hajtókarodra.
Mit csináltál az előző XT hajtóművell?
Egyébként Fullos!!! A váz anyagát jelölő matricát lefényképeznéd, a Pyxis-ét még nem láttam. Köszi!
#351
Írta 2015. október 02. - 13:27

Csináltam ma egy friss képet....
Találd meg a különbséget a két kép között... ez a végleges(?) állapot...a két különbség pedig a fejcsapágy és a hajtómű....
- Kisherceg, talpfa és Vejne kedveli ezt
#352
Írta 2015. október 02. - 10:06

#353
Írta 2015. október 02. - 09:10

#354
Írta 2015. október 02. - 08:31

#357
Írta 2015. október 01. - 22:38

Végre valami történik itt...
Mondjuk ezt is unják már itt, nem is Crux...de képnek kép...
Ezt már rég kiszúrtam magamnak. Perfekt gép, gratula!
Az a 8-as XT első váltó meg váltókar, de jó lenne!
#358
Írta 2015. október 01. - 22:19

#359
Írta 2015. október 01. - 22:17

Itt van az újabb adag kép, természetesen úgy csináltam, ahogy mondtátok, de nem működik .
Kisherceg! "Tolmácsold" légy szíves a fórumra a képeket. Köszönöm!
#360
Írta 2015. október 01. - 21:07

Akkor talpfának is gratula, ez is gyönyörű állapotban van.
Remélem sikerül még képeket felrakni róla