Váltórepedés? Pontosabban?
Remélem látszik... szerencsére még működőképes így is, már kb 600 km után is. Terepre persze nem viszem, és próbálom kímélni , amennyire csak tehetem. Nem hiányzik most egy csere...
Váltórepedés? Pontosabban?
Remélem látszik... szerencsére még működőképes így is, már kb 600 km után is. Terepre persze nem viszem, és próbálom kímélni , amennyire csak tehetem. Nem hiányzik most egy csere...
Sajnos nem tudom, milyen volt élőben a taglalt crux , de már elkelt ahogy nézem. Valaki innen vitte el?
Én ezt vettem meg 35 ért. Majdnem dupla áron volt felrakva. Annyit nem adtam volna érte, de úgy érzem, hogy ezt a pénzt bőven megérte, már ha csak a vázat és pár alkatrészt nézem is. Még csak pár javítás esett rajta de minden nap ezzel járok melóba és a hátsó váltórepedésen kívül nincs vele baj... persze jövőre kap új hajtást mert az elhasználódott. A teló is szerintem tökéletesen működik.
Szóval, ha az is legalább ilyen állapotban volt akkor simán megérte.
Váltórepedés? Pontosabban?
Sajnos nem tudom, milyen volt élőben a taglalt crux , de már elkelt ahogy nézem. Valaki innen vitte el?
Én ezt vettem meg 35 ért. Majdnem dupla áron volt felrakva. Annyit nem adtam volna érte, de úgy érzem, hogy ezt a pénzt bőven megérte, már ha csak a vázat és pár alkatrészt nézem is. Még csak pár javítás esett rajta de minden nap ezzel járok melóba és a hátsó váltórepedésen kívül nincs vele baj... persze jövőre kap új hajtást mert az elhasználódott. A teló is szerintem tökéletesen működik.
Szóval, ha az is legalább ilyen állapotban volt akkor simán megérte.
A Gepida is tajvanon készült, megvan a korabeli cikk az MBAH -ból. Egy Gepida Agrad team (dettó ugyan ez a váz), full 96-os XTR szett, RST Mozo pro teló (sárga színű), Ritchey cuccok, 380.000 Ft volt anno, poszter is van róla.
Szerintem is ugyan az a váz, más matricával és cruxon már üléscső bilincsel (mivel már később is jelent meg)
Fent is van a neten a poszter.
http://foto.testbike...gid=2420&id=136
Ja persze...a nyeregcsövet is ő öntötte a saját kézzel készült homok formába...
A Gepida is tajvanon készült, megvan a korabeli cikk az MBAH -ból. Egy Gepida Agrad team (dettó ugyan ez a váz), full 96-os XTR szett, RST Mozo pro teló (sárga színű), Ritchey cuccok, 380.000 Ft volt anno, poszter is van róla.
Szerintem is ugyan az a váz, más matricával és cruxon már üléscső bilincsel (mivel már később is jelent meg)
Szerintem a gumi förtelem rajta...de ez egyéni ízlés... Akkor sem volt új a nap alatt...akkor is egy-két helyen hegedálták a vázakat tajvanon. Ugyn abból a katalógusból rendelték a vázakat valószínűleg...csak a bilincs más rajta...
akkor átverés hogy maga az öreg Tom heftelte össze, és a gép ida csak matricázta ? ejj pedig azt hittem...
Szerintem a gumi förtelem rajta...de ez egyéni ízlés... Akkor sem volt új a nap alatt...akkor is egy-két helyen hegedálták a vázakat tajvanon. Ugyn abból a katalógusból rendelték a vázakat valószínűleg...csak a bilincs más rajta...
Tudom, hogy ott van...én raktam oda.
Annak a váza ha valki lenne olyan barbár és szét borítaná akkor 20-25....ha szerencséje van akkor 30-ért eladhatja a mai piacon. Azért mert hibátlan és megvan a villája. Nem pedig azért mert Fuji csövekből van. A Fuji közép kategóriás csöveket gyártott, nem is működik már a cég. Továbbra is azt mondom, hogy itt vagyunk egy páran aki nagy nosztalgiával van ezek iránt, de ettől még nem kell túlértékelni. Az megint más kérdés, ha elő szednének egy ilyen állapotú Pyxist akkor simán kifizetnék egy váz szettért 40-50 ezer forintot én is...
A legnagyobb értéke ennek a váznak a hibátlan krómozása...és hogy nem rohad...ha mindenképen párhuzamot akarsz vonni akkor a Crux-nak gyengébb volt a felület kezelése...
Tudom, hogy te linkelted, tőled vártam rá a választ is.
Megnyugodtam. Szóval akkor belőttem kb. mennyit érhet az én Cruxom,mert még az általad linkelt Gepida vázánál is jobb állapotban van az enyém (nagyítóval se talász rózsdát rajta).
Egyébként hogy fel tudja dobni egy jó gumi a bicó kinézetét, mint a szóban lévő Gepidánál is,de enélkül is gyönyörű a gép.
Kíváncsi lennék mennyiért megyel a gép?
A két korabeli márka kísértetiesen hasonlít egymásra ebből az időből.
Az akciós szajrék jó vételek alatt van egy eladó Gepdia asgrad, Fuji Cr-mo cső,ritchey papucs...stb. 100.000 Ft
Ennek a váza szinte dettó ugyan az (a geometria nem teljesen), mint a lenti magellán Crux.
Akkor ennek a váza is max 15000 ér meg???
Tudom, hogy ott van...én raktam oda.
Annak a váza ha valki lenne olyan barbár és szét borítaná akkor 20-25....ha szerencséje van akkor 30-ért eladhatja a mai piacon. Azért mert hibátlan és megvan a villája. Nem pedig azért mert Fuji csövekből van. A Fuji közép kategóriás csöveket gyártott, nem is működik már a cég. Továbbra is azt mondom, hogy itt vagyunk egy páran aki nagy nosztalgiával van ezek iránt, de ettől még nem kell túlértékelni. Az megint más kérdés, ha elő szednének egy ilyen állapotú Pyxist akkor simán kifizetnék egy váz szettért 40-50 ezer forintot én is...
A legnagyobb értéke ennek a váznak a hibátlan krómozása...és hogy nem rohad...ha mindenképen párhuzamot akarsz vonni akkor a Crux-nak gyengébb volt a felület kezelése...
verti módosította - 2015. november 20. - 23:17
Az akciós szajrék jó vételek alatt van egy eladó Gepdia asgrad, Fuji Cr-mo cső,ritchey papucs...stb. 100.000 Ft
Ennek a váza szinte dettó ugyan az (a geometria nem teljesen), mint a lenti magellán Crux.
Akkor ennek a váza is max 15000 ér meg???
Hát én az apróban nézem az árakat és ahhoz képest... Perzse vannak ott is túlzások.
Hátha bemegyek a boltba és megnézem, hogy kb. 130.000 Ft ért kapok egy aluvázas Mer... (nem írom ki, úgyis tudjátok ) , jó esetben full Altus-al szerelt bringát, meg raknak rá, valami treking Suntour telót és elém rakják ezt a "lestrapált cruxot", hátha kést szorítanak a torkomhoz, akkor is azt mondom, hogy kend a hajadra a Mer...
35000 Ft-ért a gyereknek se kapok már bicót, nemhogy ilyet.
Mondom én, mert nekem megérné, mivel szétkapnám az egészet (mivel szeretem bütykörészni őket), megcsinálnám pipecűl, mint a sajátom és lenne egy nagyon jó kis verda belőle, ami tőkéletes lenne a kisfiamnak vagy nekem.
Ha valaki esetleg innen megvette, szívesen néznék szép közeli képeket róla.
10...max 15....és akkor se biztos, hogy rövid időn belül...valamint ezt a nyeregcsővel együtt.... és erre mérget vehetsz...
Jól lőtte be az árát...ez annak éri meg aki szeretne egy jó bringát....befektetésnek nem éri meg...kivéve ha kell mondjuk a váz és tényleg rendben van élőben, mert akkor kicsit vissza tudsz nyerni rajtuk...
Lehet igazad van, a márka iránti szeretetben.
DE... ha a váznak nincs semmi baja (törés, repedés, horpadás), csak esztétikai hibája és darabokra kapom a bicót, csili vilre suvickolom a vázat, 20-25000 Ft -ért el tudnám adni rövid időn belül. A full 9-es Deore LX szettet. teljes renoválással is, darabonként is el lehet és jól jövök ki belőle. Nem mondom sok munka lenne vele, nem látom közelről a gépet, így lehet, hogy elhamarkodottan írtam. De csábító.
arra azért ne vegyél mérget.
Kisherceg módosította - 2015. november 20. - 12:09
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Lehet igazad van, a márka iránti szeretetben.
DE... ha a váznak nincs semmi baja (törés, repedés, horpadás), csak esztétikai hibája és darabokra kapom a bicót, csili vilre suvickolom a vázat, 20-25000 Ft -ért el tudnám adni rövid időn belül. A full 9-es Deore LX szettet. teljes renoválással is, darabonként is el lehet és jól jövök ki belőle. Nem mondom sok munka lenne vele, nem látom közelről a gépet, így lehet, hogy elhamarkodottan írtam. De csábító.
Az ajándék az túlzás...ne ragadjon magával a márka iránti szeretet. Te, én és sokan mások tudják, hogy mennyivel többet ér egy ilyen bringa mint amit a boltban ma megvehetsz... Ha egy ilyen bringát szeretnél legalább 250 ezer Ft-nak kell a zsebedben lennie. Viszont ha azt nézzük, hogy ezt most szétszedem, letakarítom és reálisan nézem az itthoni piacot akkor jó nagy szerencsével kb. pont ennyi pénzért tudnám eladni....sajnos..
Tényleg nem "gáz", azt hittem jobban emeli az elejét. A "Sőt..." alatt, után mit értesz, kifejtenéd? Menettulajdonságok? Köszi!
Megemelte az elejét , illetve megnőtt a tengelytáv is (pontos változást nem mértem le).
Városban és túrázni nekem kényelmesebb volt. Pár amatőr versenyen is boldogultam vele, vagy egy-egy keményebb lejtőzésnél is. Mászásnál már hátrányosabbak voltak a változások.Meredek terepen nehezebben irányítható.
Túl rég volt benne a Manitou , így aktuális friss összehasonlítást nem tudok.
Most a 20" - ast használom, városban ...